וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ברק בכר ייפגש עם פול גרובס ונייל קלארק ויחליט אם להשאירם

7.7.2020 / 13:34

המאמן המיועד של הירוקים ישוחח עם השניים. אם הם יעזבו, דרור שמשון יגיע מהפועל באר שבע. בקבוצה ינסו לצרף שניים-שלושה זרים וישראלי בכיר לקראת העונה הבאה, מוחמד עוואד ישוחח עם בכר בנוגע לעתידו במועדון

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול לאחר ההפסד למכבי תל אביב, פלייר/דוברות מכבי חיפה

בווידאו: מרקו בלבול אחרי ההפסד למכבי תל אביב

מאמנה המיועד של מכבי חיפה ברק בכר, ייפגש בימים הקרובים עם עוזר המאמן פול גרובס ומאמן הכושר נייל קלארק, ורק לאחר הפגישה יקבל החלטה האם לנסות ולהשאיר את השניים במערכת או שמא להיפרד מהם. ברק, שההכרזה על מינויו צפויה הערב או לכל המאוחר מחר, יכלול בצוות החדש בכל מקרה את גיא צרפתי ואת מאמן השוערים גיא וייזנגר. אם הצוות האנגלי לא יישאר, אל בכר יצטרף גם מאמן הכושר של הפועל באר שבע דרור שמשון. גל אלברמן צפוי להישאר במערכת, וככל הנראה יעבור להתעסק במערך הסקאוטינג.

בגזרת הרכש, המאמן המיועד יתחיל לשבת על רשימות עם ראשי המועדון בימים הקרובים, כשהמטרה היא לצרף בין שניים לשלושה זרים חדשים, וכן ישראלי אחד או שניים בכירים. בנוגע לשחקני הסגל, בכר יקבל החלטות בנוגע אליהם לאחר שיחות עימם וייתכן גם שלאחר האימונים. יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני יחלו את האימונים עם הקבוצה, ולאחר מכן תתקבל ההחלטה האם לשלוח אותם להשאלה נוספת או שמא להשאיר אותם כחלק מהסגל. בנוגע למוחמד עוואד, המאמן הנכנס צפוי להיפגש עם החלוץ ולנסות להבין ממנו האם הוא מוכן להאריך את חוזהו ולהישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully