וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "הודיעו לי שסיימתי את תפקידי במכבי חיפה". ברק בכר יחליפו

7.7.2020 / 23:07

מאמן הירוקים נפרד לאחר ה-2:2 מול בית"ר ירושלים: "אני רציתי להמשיך, אבל יש בעלים והוא החליט אחרת". בכר ימונה רשמית ברביעי

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

הקדנציה השנייה של מרקו בלבול כמאמן מכבי חיפה הגיעה לסיומה הערב (שלישי) עם 2:2 בטדי מול בית"ר ירושלים. לפני שהוא מפנה את המקום לברק בכר, בלבול נמנע מהפסד במחזור הסיום בזכות שוויון של דולב חזיזה. צ'ארון שרי הפך לשחקן הראשון במכבי חיפה שמגיע לדאבל-דאבל (לפחות 10 שערים ו-10 בישולים) בעונה אחת מאז יוסי בניון ב-2000/01, רץ יחד עם חבריו להקדיש את השער הראשון למאמן המועזב, לפני שבית"ר ביצעה מהפך וחזיזה כאמור איזן.

בכר יהיה כאמור המחליף של בלבול וההודעה הרשמית תהיה מחר. המאמן החדש יגיע עם גיא צרפתי וגיא ויזינגר שעבדו לצדו בהפועל באר שבע. מאמן הכושר דרור שמשון יצטרף אם העוזרים האנגלים יעזבו.

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול עם עופרי ארד. ברני ארדוב
נפרד. מרקו בלבול/ברני ארדוב

בסיום אמר מרקו בלבול: "הודיעו לי שסיימתי את תפקידי. ראינו את המשחק האחרון של מרקו בלבול במכבי חיפה. באופן טבעי אני מאוד מאוכזב. כשהגעתי למכבי חיפה היא הייתה קבוצת תחתית ועשינו פה עבודה מדהימה. ראינו את מכבי חיפה רצה ומשחקת כדורגל נהדר השנה, החזרנו את השמחה לאוהדים והכול בזכות השחקנים שהשקיעו ועשו התקדמות גדולה. כולם מקצוענים. אמרתי להם שאני חונכתי במכבי חיפה להביא אליפויות והם עדיין לא בשיא היכולת שלהם. עוד קצת זמן והם יעשו את קפיצת המדרגה הנוספת. הם עוד לא שם, אבל אני גאה בהם והם יעשו את זה. אני מודה ליעקב שחר ולמועדון, נהניתי מאוד. אני רציתי להמשיך, אבל יש בעלים והוא מחליט אחרת".

עוד אמר בלבול: "מכבי תל אביב יותר טובה, צריך להודות. הם רצים כמה שנים יחד ועשו עונה נהדרת. הייתה ליגה טובה, ליגה מעניינת, הלוואי שהרביעייה הזו תמשיך להוביל את הליגה. היה כדורגל נהדר, היו מגרשים מלאים וזה הכדורגל שאנחנו רוצים לראות. היינו צריכים להיות יותר טובים בפלייאוף, אבל הקבוצה הזו רק ב-60-70 אחוז מיצוי ואני צופה לה עתיד גדול".

על עתידו אמר: "עם הקורונה והכול אי אפשר לדעת כלום, אבל אני לא דואג, בסופו של דבר אמצא את המקום שלי. יש לי סבלנות".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול עם מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. ברני ארדוב
לא דואג לגבי העתיד. מרקו בלבול בסיום עם רוני לוי/ברני ארדוב

סגנית האלופה אמורה (אם יתאפשר בכלל לטוס) לייצג את ישראל במוקדמות הליגה האירופית החל מסיבוב המוקדמות הראשון. הגרלת הסיבוב אמורה להיערך ב-10 באוגוסט והמשחק הראשון (ללא גומלין, המארחת נקבעת בהגרלה) מיועד ל-27 באותו חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully