וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' נפרד: "מה שעשינו פה בשנתיים האחרונות זה לא נורמלי". ממי סאבוריט נפרד?

7.7.2020 / 23:13

מאמן מכבי תל אביב סיכם את תקופתו בצהוב אחרי ה-2:0 מול באר שבע, וסיפר על ההחלטה לעזוב: "זה לא היה קל, כי היתה לי תקופה פנטסטית. אולי לא אאמן". סאבוריט לז'ראלדש ואמאדור: "אתם משאירים אותי לבד"

באדיבות האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ולאדן איביץ' עמד הערב (שלישי) בפעם האחרונה על הקווים של מכבי תל אביב ולא כך הוא רצה להיפרד. הצהובים ששאפו לסיים עונה עם מאזן נקי מהפסדים ועם 90 נקודות, נכנעו להפועל באר שבע 2:0 ופספסו את השיאים הללו. המאמן הסרבי סיים שתי עונות בישראל עם שתי אליפויות ושני הפסדים - שניהם ליוסי אבוקסיס. אלא שגם התוצאה הערב כמובן לא תיקח מאיביץ' ושחקניו את ההישג הגדול.

"זה קורה, זה משחק אחרון", אמר ולאדן איביץ' עם השריקה לסיום. "זה לא נורמלי, מה שעשינו בשנתיים האחרונות. אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם היו מדהימים. הפועל באר שבע היתה עדיפה במחצית הראשונה, לא היינו מרוכזים ב-15-20 הדקות הראשונות. אחר כך המשחק היה פתוח, ניסינו לכבוש, באופן טבעי הם הלכו אחורה וניסו להגן על התוצאה. כל הכבוד להם על הניצחון".

על ההחלטה לעזוב את הצהובים אמר המאמן הצהוב: "זו החלטה שקיבלתי בימים האחרונים. אני גאה במה שעשינו בשנתיים הללו, אני גאה בשחקנים, בצוות, בכולם. ההצלחה הגיעה בזכות עבודה קבוצתית. מהיום הראשון פה מיטש גולדהאר וג'ק אנגלידיס ביקשו ממני להיות מקצוען ולבקש מהשחקנים להיות מקצוענים. זה לא היה זר לי, כך אני עובד. מיטש וג'ק יכולים להיות גאים בשחקנים ובכל מי שעבד בקבוצה הזאת בשנתיים האחרונות".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. לירון מולדובן
אומר שלום. איביץ'/לירון מולדובן
שחקני הספסל של מכבי תל אביב אייל גולסה, שרן ייני. לירון מולדובן
ההגנה מתפרקת? מכבי תל אביב/לירון מולדובן

על המשך דרכו אמר איביץ': "אני רוצה לקחת כמה ימים לנוח ולחשוב על ההמשך. אולי לא אאמן, אי אפשר לדעת במקצוע הזה, חייו של מאמן הם לא פשוטים. אנוח קצת ביוון ונראה כמה זמן אשאר ללא עבודה. זו לא היתה החלטה קלה, כי היתה לי תקופה פנטסטית כאן. שכחתי במשחקים האחרונים להודות לאיש אחד שהיה כאן ולא כאן, אבל יש לו חלק גדול בהצלחה הזאת, בן מנספורד. הוא עבד איתי שנה וחצי, בחור מדהים".

אבי ריקן הוסיף: "רצינו לעשות היסטוריה, אבל הגענו קצת סחוטים. אחרי שלושה ימים שישבתי בבית היה לי קצת קשה ונפצעתי אבל לא נורא, אנחנו מסתכלים אחורה ועשינו עונה פנטסטית. אי אפשר לקחת מאיתנו את מה שעשינו. ננוח קצת, נהנה קצת ונגיע מוכנים לעונה הבאה. בתחילת העונה אמרתי שיהיה קשה מאוד לשחזר את מה שעשינו, וזה רק מעצים את גודל ההישג וזה ראוי להערכה. יהיה קשה בעונה הבאה. נצטרך לעשות את המקסימום כדי לשחזר דברים כאלה. אנחנו אוהבים אתגרים".

אנריק סאבוריט, שאחרי המשחק הקודם רמז שהוא עלול לעזוב, צייץ אחרי המשחק מה שנראה כדברי פרידה מחבריו להגנה ז'איר אמאדור ואנדרה ז'ראלדש. "סוף עונת 2019/20", כתב המגן הספרדי, "תודה לכל מי שתמך בנו. תודה קואץ'". סאבוריט העלה תמונה שלו עם אמאדור וז'ראלדש וכתב: "תודה לשניכם, אתם עוזבים אותי לבד. מאפיה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully