וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וניניו נגד ניימאר החמדן: "הגיע לפ.ס.ז' רק בגלל הכסף, הוא חייב להתבגר"

המנהל הספורטיבי של ליון תקף: "פ.ס.ז' נתנה לו הכול, ועכשיו הוא רוצה לעזוב. בברזיל מחנכים לתאוות בצע, זה מה שהוא למד"

אתר רשמי

בווידאו: קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן

מתקפה חריגה על ניימאר הגיעה היום (שלישי) מכיוונו של בן ארצו ז'וניניו. שחקן העבר, המשמש כיום כמנהלה הספורטיבי של היריבה ליון, האשים את כוכב פריז סן ז'רמן בחמדנות במהלך ריאיון שהעניק ל"גרדיאן" הבריטי.

ז'וניניו אמר: "קחו את ניימאר למשל, הוא עבר לפ.ס.ז' רק בגלל הכסף. המועדון הזה נתן לו הכול, כל מה שרצה, ועכשיו הוא רוצה לעזוב לפני סיום החוזה שלו. עכשיו זה דווקא הזמן שלו להחזיר, לגלות הכרת תודה. ניימאר צריך לתת כל מה שהוא יכול על המגרש, להראות מחויבות מוחלטת, אחריות ומנהיגות. הבעיה היא שבברזיל יש תרבות של תאוות בצע ותמיד רוצים עוד כסף. זה מה שמחנכים אותנו, זה מה שכולנו למדנו".

כאשר נשאל האם ניימאר אשם או החברה בברזיל, השיב ז'וניניו: "זה מה שהוא למד. אני צריך לעשות הפרדה בין ניימאר הכדורגלן לניימאר האדם. כשחקן כדורגל, הוא בין שלושת הטובים בעולם. באותה רמה כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי. הוא מהיר, חזק, יכול לכבוש ולבשל כמו מספר 10. אבל כאדם, אני חושב שהוא אשם וחייב להתבגר. כרגע, בכל אופן, הוא פשוט נוהג כפי שהחיים לימדו אותו".

ז'וניניו המנהל המקצועי של ליון. AP
מחמיא לניימאר הכדורגלן, מאוכזב מניימאר האדם. ז'וניניו/AP

עוד חזית בצרפת: על פי "לה פריזיאן", הבוסים הקטארים של פ.ס.ז' ואנשי מנהלת הליגה הצרפתית נאבקים כדי למנוע השתלטות סעודית על מארסיי. האמריקאי פרנק מקורט החליט למכור את מארסיי ומי שהגיש הצעה הוא מוראד בוג'לאל, לשעבר הבעלים של קבוצת הרוגבי של טולון, כשמאחוריו ככל הנראה קבוצת השקעה מערב הסעודית.

קטאר וערב הסעודית נמצאות במתיחות פוליטית בשנים האחרונות, כאשר חברת QSI המחזיקה בפ.ס.ז' גם מנסה למנוע מיורש העצר הסעודי לרכוש את ניוקאסל האנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully