וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "הפועל תל אביב יקרה לליבי, שברתי לאוהדים את הלב"

הקשר הוותיק נשאל על התחנה הבאה, פלרטט עם האקסית והוסיף: "אני מדור הולך ונעלם, לשחקנים מהדור החדש אין ניצוצות"

דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה סיימה הערב (שלישי) את עונת 2019/20 עם ניצחון חד וחלק 0:3 על הפועל תל אביב בבלומפילד. החבורה של חיים סילבס השלימה סוויפ עונתי על יריבתה ובארבעת המשחקים ביניהן, גם לא ספגה שער.

בסיום המשחק גילי ורמוט הוותיק הגיע לעמדת הריאיונות וסיפר על התחושות שלו. "עברתי את אחת העונות הקשות בקריירה", אמר הקשר הוותיק, "היו לי שתי פציעות ארוכות וגם היום נכנסתי עם משככי כאבים. הפגרה באה לי בזמן בקטע של השיקום".

הקשר שמסיים חוזה, הוסיף: "יש לי עוד מה לתת ומה למכור ואני רעב לקראת העונה הבאה. אני אוטוטו בן 35 וזו הפעם הראשונה שאני שחקן חופשי. אני לא יודע מה יהיה איתי, אני מקווה להישאר בהפועל חיפה, אבל אהיה רק במקום שבו ירצו אותי ושבו תהיה לי הרגשה טובה. לא תמיד אני מקבל את הרושם הזה".

ורמוט המשיך: "הדור שלי הוא זן הולך ונכחד. אני רואה את הדור החדש וחסר בו קצת כישרון. מחפשים עבודה קשה, לרוץ הרבה, אבל חסר קצת ברק. הדור של שחקנים כמו רפאלוב, מליקסון וכו' - אתה לא רואה יותר מדי שחקנים מהסוג הזה בדור החדש".

הקשר נשאל היכן היה רוצה לשחק אם לא ימשיך בהפועל חיפה ואמר: "הפועל תל אביב זה מועדון יקר לליבי. שברתי לאוהדים את הלב, לצערי ככה זה יצא, לא הכול היה בשליטתי, חבל שזה קרה. תמיד הייתה לי אהבה למועדון הזה".

שחקני הפועל חיפה, גילי ורמוט, יקוב סילבסטר. דני מרון
משחק פרידה מהפועל חיפה? ורמוט הערב/דני מרון

חיים סילבס אמר אחרי המשחק הערב: "סיום יאה לעונה טובה. הבאנו מחדש גאווה למי שאוהד את הפועל חיפה. היו מעידות, אבל הייתה עונה מצוינת גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולת. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה הערב, אולי זה סמלי שאנחנו מסיימים עונה עם כזו תוצאה. השחקנים הביאו הרבה מאוד רגעי התרגשות".

המאמן הוסיף על השינויים בסגל: "בנינו איזשהי שדרה. זה דבר נורמלי שיש תזוזות בסגל, נמצא את הדרך להמשיך את מה שהתחלנו. אני מודה לכל מי שנתן את מה שהוא יכול. כל הבחירות לקראת העונה הבאה התקבלו לטובת הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully