וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קווינסי אייסי נבדק ולא צפוי להיעדר לזמן ממושך

30.6.2020 / 8:45

פורוורד הצהובים שנפצע עבר בדיקת MRI, ששללה נזקים משמעותיים בברך. הוא ייבדק פעם נוספת בתחילת השבוע. בקבוצה לא מתרגשים מהתקרית בין ספרופולוס לאבדיה: "כולם מקבלים 'שטיפה' מדי פעם". וגם: מתי האנטר יחזור?

אתר רשמי

עיקרי הדברים

- הפורוורד קווינסי אייסי נבדק ולא צפוי להיעדר לזמן ממושך

- בסביבת דני אבדיה לא מתרגשים מהתקרית עם ספרופולוס: "הוא ישמע הרבה צעקות בקריירה"

- בקבוצה מרוצים: "ניצחנו את היריבה העיקרית על התואר עם סגל פצוע ושני שחקנים במיטבם"

seperator

1. אופטימיות במכבי תל אביב: "ניצחנו את היריבה העיקרית שלנו ביום לא טוב"

מכבי תל אביב התקרבה אמש (שני) להבטחת המקום הראשון בתום העונה בליגת העל כשגברה בביתה 80:86 על הפועל ירושלים בקלאסיקו של הכדורסל הישראלי. הצהובים, שרשמו ניצחון שני בחמישה מפגשים העונה מול האדומים, יצאו מפיגור בן 12 נקודות במחצית השנייה.

"במחצית הראשונה לא שיחקנו יותר מדי, דיברנו עם השופטים והתעסקנו עם השריקות. במחצית השנייה דאגנו לעצמנו וירושלים התעסקו עם השופטים. זה היה ההבדל הגדול היום", סיכם אנג'לו קלויארו. "עצרנו אותם על 33 נקודות במחצית השנייה ועשינו הגנה טובה. המאמן תמיד גורם לנו להיות עירניים כשאנחנו צריכים את זה, ושמעו אותו הרבה יותר כשלא היה קהל".

קלויארו התכוון ככל הנראה לצעקות הרמות שהשמיע יאניס ספרופולוס לעבר השחקנים לקראת סיום הרבע השלישי, בניסיון לעורר אותם. לאחר המשחק התייחס המאמן למה הוביל אותו לכעוס כל כך: "לפעמים מרוב רצון לנצח אתה משחק כאינדיבידואל. אחרי פסק הזמן שיחקנו כדורסל קבוצתי יותר".

אחרי שני משחקים די קלים, נתקלו אמש הצהובים במשוכה גבוהה יותר והבטיחו את הניצחון רק בסמוך לסיום. למרות המשחק הקשה, במועדון לא נלחצים. "שיחקנו מול הקבוצה שאמורה להתחרות איתנו, בתנאים לא פשוטים, עם הרבה מאוד פצועים בצד שלנו, ובכל זאת ניצחנו ביום לא טוב", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "אם אנחנו מנצחים כששניים וחצי שחקנים במיטבם, אז יש גם דברים אופטימיים לקחת מהמשחק הזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 80:86 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ניצחון גם ביום חלש. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון

2. אבדיה לא נעלב מהצעקות של ספרופולוס: "זה יקרה לו עוד הרבה בקריירה"

כאמור, יאניס ספרופולוס נשמע עצבני במיוחד אמש. הראשון ש"חטף" ממנו היה טיילר דורסי שלא מסר בהתקפה, לאחר מכן אלייז'ה בריאנט שמע ממנו אחרי שלא ירד להגנה, ואחרון היה דני אבדיה שגם כן איחר בירידה להגנה. אבדיה עשה את דרכו לספסל כשהמאמן הטיח בו שלא ירד להגנה, והשניים התקרבו אחד לשני בצורה לא שגרתית.

הצעקות של ספרופולוס לא נגמרו בירידה לספסל. גם בהפסקה בין הרבעים הוא המשיך לצעוק על השחקנים, "תפסיקו לשחק לבד, תחזרו להגנה, הכי חשוב שתשחקו כקבוצה", הרעיד המאמן היווני את ההיכל השומם.

"ליאניס לא היה שום דבר נגד אף שחקן באופן אישי, ואם מישהו טועה במשחק כזה בצורה שמרגיזה אותו, הוא יראה לו את זה", אמר אחד מאנשי מכבי, "זאת לא הפעם הראשונה וגם לא החמישית שהוא צועק ככה, פשוט לא שומעים את זה במשחקים עם קהל. הוא לא צועק במיוחד על הצעירים או על הישראלים, כולם אצלו מקבלים מעמד שווה, ועובדה שגם שחקנים זרים כבר קיבלו אצלו 'שטיפה' בעבר".

גם מצידו של אבדיה מיהרו להרגיע. "הכל בסדר, דני עשה טעות, המאמן צעק עליו. זאת לא תהיה הפעם היחידה בקריירה שמשהו כזה קורה", אמרו בסביבתו.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה עם אמארה סטודמאייר. דני מרון
לא מתרגש. אבדיה/דני מרון

3. קווינסי אייסי נבדק ולא צפוי להיעדר לזמן ממושך

אנחת רווחה במכבי תל אביב. הפורוורד קווינסי אייסי שנפצע במשחק, עבר בדיקת MRI ששללה פציעה קשה בברך. הפורוורד יעבור בדיקה נוספת בתחילת השבוע הבא, וצפוי להיעדר לכעשרה ימים.

אגב, פציעתו של אייסי לא הייתה היחידה של הצהובים, שהודיעו אמש כי פרדריק בורדיון, שעדיין לא ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה סובל מקרע חלקי בשריר הירך וייעדר לפחות שבועיים. ייתכן כי המתאזרח הצרפתי לא יזכה לשחק במכבי תל אביב.

לצהובים יש חמישה זרים גם בהעדרו של הפורוורד, אך כדי להופיע עם חמישה זרים הם יצטרכו להכשיר את אותלו האנטר, שעדיין לא ערך אימון מלא עם מגע. בקבוצה הבהירו במהלך הלילה כי לא יסכנו את האנטר, גם במחיר של הופעה עם סגל חסר במשחק או שניים הקרובים, ויעבדו כדי להכניסו לעניינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully