וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 80:86 את הפועל ירושלים

האורחת הוליכה כבר ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי, אך המקומיים בהובלת סקוטי ווילבקין (21) ואמארה סטודמאייר (17) הפכו בדרך לניצחון מספר 100 של הצהובים בקלאסיקו. ג'רמי פארגו קלע 13 בהופעת הבכורה באדום. עימות חריג בין דני אבדיה לספרופולוס

שחקן הפועל ירושלים ג'רמי פארגו. דני מרון
הופעת בכורה באדום הסתיימה בהפסד. ג'רמי פארגו/דני מרון

מכבי תל אביב השלימה הערב (שני) ניצחון שני העונה על הפועל ירושלים לאחר שגברה עליה 80:86 בתום משחק צמוד ורווי מהפכים. מדובר בניצחון מספר 100 של הצהובים על היריבה המושבעת, והניצחון הזה בהחלט לא בא בקלות. השחקנים של עודד קטש פתחו טוב יותר והוליכו בתום המחצית הראשונה 38:47. ירושלים הוליכה כבר ביתרון דו ספרתי, אך ראתה את שחקני האלופה מבצעים ריצת 4:16 וחוזרים למשחק. הרבע האחרון היה מורט עצבים, כשהיתרון עובד מצד לצד. בסופו של דבר היו אלה השחקנים של יאניס ספרופולוס שחגגו ניצחון שני העונה על האדומים מהבירה.

סקוטי ווילבקין (21) ואמארה סטודמאייר (17) הצטיינו אצל המנצחת, כשאלייז'ה בריאנט קולע נקודות חשובות בדקות הסיום שהבטיחו את הניצחון. דני אבדיה היה טוב גם הוא עם 11 נקודות ו-7 ריבאונדים, אך רשם עימות חריג וקולני עם יאניס ספרופולוס בירידה להפסקה בין הרבעים. בהפועל ירושלים ג'רמי פארגו ערך הופעת בכורה טובה, אך ג'יימס פלדין שהיה טוב מאוד במחצית הראשונה, נעלם לחלוטין בשנייה, וירושלים התקשתה מאוד לנצח ללא התרומה שלו.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 21 ו-10 אס', אמארה סטודמאייר 17 ו-12 ריב', דני אבדיה (7 ריב') ואלייז'ה בריאנט 11 כ"א, קווינסי אייסי (5 ריב') וג'ייק כהן 8 כ"א, יובל זוסמן וטיילר דורסי 4 כ"א, אנג'לו קלויארו 2, סנדי כהן (05:17) שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו 16 ו-5 ריב', ג'רמי פארגו 13, ג'יימס פלדין 12, ג'ון הולנד 12, עידן זלמנסון 10, עמנואל טרי 8, בר טימור 4, נמרוד לוי ותמיר בלאט (6 אס') 3 כ"א.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל ירושלים ג'ון הולנד. דני מרון
קלאסיקו מספר 5 העונה נבצע בצהוב. ווילבקין מול ג'ון הולנד/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המשחק נפתח בצורה צמודה, כשהפועל ירושלים דוחפת את הכדורים פנימה לעמנואל טרי ולסולימאן בריימו בעוד הצהובים הפגיזו בעיקר מעבר לקשת. ריצת 0:8 מקומית העניקה למארחת יתרון 12:18, חמש דקות לסיום הרבע. ג'רמי פארגו עלה לדקות בכורה באדום. ירושלים הגיבה בריצת 2:13 וירדה בסיום הרבע ביתרון, 21:27.

רבע 2:

הפועל ירושלים הגדילה את יתרונה לפער דו ספרתי בהובלת ג'יימס פלדין שלהט בפתיחת הרבע. מכבי תל אביב נתקעה, אך למזלה ווילבקין וסטודמאייר שמרו אותה קרובה. שלשה על הבאזר של המחצית של סקוטי ווילבקין קטעה יותר משלוש דקות רצופות ללא נקודות של מכבי תל אביב, והורידה את האלופה להפסקה בפיגור 47:38.

עוד בוואלה!

שרון דרוקר: "עשיתי טעויות, אבל ציפיתי ליותר סבלנות מהפועל חולון"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול עידן זלמנסון שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הצהובים התעוררו במחצית השנייה. בריאנט מול זלמנסון/דני מרון

רבע 3:

הפועל ירושלים עלתה ליתרון 42:53 בפתיחת הרבע, אך נעצרה וראתה כיצד האלופה מבצעת ריצת 4:16 ועולה ל-57:58. בריימו ופארגו הרגיעו מעט את עודד קטש והחזירו את ירושלים ליתרון. בסיום רבע שלישי מבולגן הוליכו האורחים 61:64. אירוע חריג בסיום הרבע כשספרופולוס צעק על דני אבדיה בסיום הרבע: "תרוץ להגנה", ואבדיה ענה לו תוך כדי שהוא ניגש אליו בתוקפנות.

רבע 4:

הרבע הרביעי היה צמוד ומותח, כשהיתרון מחליף ידיים כמעט מידי התקפה. סקוטי ווילבקין ואמארה סטודמאייר המשיכו לבלוט בשורות מכבי תל אביב בעוד בצד האדום היו אלה בריימו ופארגו שעשו צעד קדימה בכל פעם שקבוצתם הייתה צריכה נקודות. התעוררות של אלייז'ה בריאנט בדקות הסיום דאגה להשאיר את הניצחון ביד אליהו, 80:86 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully