וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסי יעבור בדיקת MRI, חשש במכבי תל אביב מפציעה קשה

29.6.2020 / 23:31

הצהובים חוששים כי שחקן הפנים ייעדר זמן רב. ספרופולוס החמיא לווילבקין שהצטיין ב-80:86 על הפועל ירושלים, אך גם הביע דאגה בעקבות הפציעות. עודד קטש: "כדי לנצח כאן צריך לקלוע באחוזים יותר טובים"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

בווידאו: חיטוי הדרייב אין לרגל חזרת ליגת העל

דאגה במכבי תל אביב בעקבות פציעתו של קווינסי אייסי שנפגע בברכו במהלך הניצחון הערב (שני) 80:86 על הפועל ירושלים. השחקן צפוי לעבור מחר בדיקת MRI, כשבמועדון חוששים מפני פציעה חמורה. מעבר לכך, רשמו הערב הצהובים ציון דרך יוקרתי לאחר שרשמו את ניצחונם המאה על הפועל ירושלים במסגרת הליגה. הצהובים נראו לא טוב במחצית הראשונה ופיגרו במהלך המשחק בפער דו ספרתי, אך ידעו לחזור בעזרת משחק נהדר של סקוטי ווילבקין (21 נקודות ו-10 אס') ואמארה סטודמאייר (17 ו-12 ריב'), ובזכות תפקוד טוב יותר מיריבתם בדקות ההכרעה. עימות חריג נרשם בירידה להפסקה בין הרבע השלישי לרביעי כשיאניס ספרופולוס צרח על דני אבדיה וזה ענה לו תוך כדי שהוא מתקרב אליו בצורה מאיימת.

מאמן הצהובים יאניס ספרופולוס התייחס לפציעה של קווינסי אייסי: "אנחנו לא יודעים עדיין מה קרה לקווינסי. הוא צפוי לעבור MRI ואז נדע. התקופה הזו היא תקופה מסוכנת מבחינת השחקנים. זה קרה גם עם דיברתולומאו והאנטר, מה כבר אפשר לומר?". על המשחק: "אני חושב ששיחקנו הגנה טובה במחצית השנייה, היינו אגרסיביים יותר. חזרנו למשחק לאט לאט. לפעמים מהרצון לנצח את המשחק אתה משחק כאינדוידואלים ואחרי פסק הזמן שיחקנו כדורסל קבוצתי יותר".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 80:86 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב לאחר שנפצע. דני מרון
יעבור MRI כדי לברר את חומרת הפציעה. קווינסי אייסי/דני מרון

על שני המצטיינים הערב של הצהובים, אמארה סטודמאייר וסקוטי ווילבקין אמר המאמן: "אמארה יש לו נוכחות גדולה בקבוצה שלנו, הוא מתאים לשיטת המשחק שלנו, הוא נראה טוב יותר אחרי הפגרה, כי הוא מבין את שיטת המשחק שלנו בהגנה ובהתקפה. זה לא יכל לקרות לפני הקורונה. בדקות האחרונות של המשחק הראינו את האופי שלנו וניצחנו. סקוטי ווילבקין הוא שחקן שקורא את המשחק נהדר ואיך שהוא שיחק הערב הוא הראה למה הוא המנהיג שלנו".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש: "אני חושב שבחצי הראשון עשינו עבודה טובה מאוד. שלטנו בריבאונד ההגנה ולא נתנו להם לרוץ. שיחקנו עם סבלנות בהתקפה ובחצי השני איבדנו את זה. למרות אחוזי הקליעה הנמוכים, שיחקנו טוב. כדי לנצח כאן צריך לקלוע באחוזים יותר טובים. אין לי בעיה ששחקנים ימשיכו לזרוק גם אם הכדור לא נכנס, אבל אני לא אוהב שאנחנו מכריחים זריקות בכח. לפארגו היה משחק יחסית בינוני היום, הוא עוד יהיה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully