וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסללה הדרך למינוי של שאראס? פנרבחצ'ה האריכה את חוזהו של מאוריציו ג'רארדיני

אחרי עזיבת אוברדוביץ' וברקע נטישת הכוכבים, המנהל המקצועי המוערך חתם לשנתיים בנוספות. בליטא מעריכים: זה מקרב את שאראס לאיסטנבול

אתר רשמי

פנרבחצ'ה עם הצהרת כוונות: אחרי עזיבת ז'ליקו אוברדוביץ' וכשברקע הולכת וגוברת האפשרות לנטישה המונית של הכוכבים, הקבוצה הטורקית האריכה היום (שני) את חוזהו של המנהל המקצועי המוערך מאוריציו ג'רארדיני בשנתיים.

האיטלקי בן ה-64 נחשב לאחד מאדריכלי המהפך של פנר, שהפכה בשנים האחרונות למועדון צמרת ביורוליג אחרי תקופה ארוכה של דשדוש. הוא הגיע לפנרבחצ'ה ב-2014 והניח את היסודות לקבוצה שהניפה את גביע היורוליג ב-2017, הגיעה לגמר הפיינל פור ב-2016 ו-2018, וזכתה בשלוש אליפויות טורקיה ושלושה גביעים מקומיים. בחודשים האחרונים גברו השמועות שג'רארדיני בדרך חזרה ל-NBA, שם שימש בעבר כסגן נשיא טורונטו ראפטורס וכמנהל בכיר באוקלהומה סיטי.

מאוריציו ג'רארדיני. GettyImages
צעד חשוב עבור פנר. ג'רארדיני במרכז/GettyImages

בליטא מדווחים שההארכת החוזה של ג'רארדיני אמורה לסלול את דרכו של שרונאס יאסיקביצ'יוס לקבוצה. מאמן ז'לגיריס מנהל בימים האחרונים משא ומתן מתקדם עם הקבוצה הטורקית, אולם אחד מתנאיו לחתימה היה הישארותו של ג'רארדיני.

עדיין לא ברור איך ייראה הסגל של פנר בעונה הבאה. קוסטאס סלוקאס, ג'יג'י דאטומה וניקולה קאליניץ' יעזבו בוודאות, יאן וסלי שוקל את עתידו ומחוזר על ידי ברצלונה, ושמו של נאנדו דה קולו נקשר במעבר לאקסית ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully