וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ריקן ממשיך, סאבוריט רומז על עזיבה, השחקנים קבעו: גלזר שחקן העונה

ריקן הודיע שהוא ממשיך, סאבוריט צייץ מסר לא ברור, איביץ' התרגש והשתחרר בחגיגות, החמיא לשכטר ולא שכח את יצחקי וזיו. כהן וייני הכתירו את הקשר: "עונה הזויה אך בלתי נשכחת. איביץ' לא נתן לנו לסטות מהדרך אפילו לרגע"

תוכן גולשים

עדכון ראשון: 6:31

עיקרי הדברים

- אבי ריקן: "בוקר אליפות. גם תואר וגם נשאר לעונה נוספת. רעב מתמיד!"

- ולאדן איביץ' השתחרר בחגיגות האליפות: "היה ביני לבין השחקנים כבוד הדדי גדול"

- המאמן קרא למכבי תל אביב להשאיר את איתי שכטר: "הוא שחקן שכל אחד רוצה"

- שרן ייני מסכם: "עונה הזויה אך בלתי נשכחת. סוד ההצלחה - החיבור בין השחקנים"

- הסכמה גורפת בחדר ההלבשה של מכבי תל אביב: דן גלזר צריך להיות שחקן העונה

seperator

"אלה היו חגיגות קצת מוזרות בלי הבעלים של המועדון ובלי האוהדים שלנו", הודה אמש (שבת) מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' דקות ארוכות אחרי שהסתיימו החגיגות של הקבוצה על כר הדשא בבלומפילד. איביץ' חגג אמש בשביל כל הפעמים שהיה קר רוח ומחושב מול המצלמות. אמש הכל התפרץ החוצה והשיא היה בשער השלישי של איתי שכטר שרץ אל הסרבי לחיבוק והנפה באוויר.

"אני חושב שיש כבוד גדול ביני לבין השחקנים שלי. יש בינינו כבוד הדדי. הם הראו לי כמה חזקים הם לאורך כל העונה וברגע הזה אני לא שוכח את העזרה שקיבלתי מברק יצחקי ומיואב זיו. שני שחקני עבר של מכבי תל אביב שליוו אותי בכל יום ועזרו לי בעונה הזו מאוד".

על החיבוק המיוחד עם שכטר, אמר איביץ': "שכטר הוא בחור מדהים. אני מאמין שהוא יישאר במכבי תל אביב. הוא מסוג השחקנים שכל מאמן רוצה בקבוצה שלו. אם הוא לא יישאר במכבי תל אביב, הוא ימצא בקלות קבוצה אחרת. אני מקווה שמכבי תל אביב תדע להשאיר אותו".

עוד בוואלה!

בצל חגיגות האליפות: המסר החשוב מגולדהאר והמאמץ אחרון להשארת איביץ'

לכתבה המלאה
איתי שכטר מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. דני מרון
"כדאי למכבי תל אביב להשאיר אותו". שכטר עם איביץ'/דני מרון

הקפטן שרן ייני חגג אמש אליפות חמישית במכבי תל אביב. "הגול של שכטר הוציא מאיתנו את הכל. התחלנו לחגוג וזה היה מדהים", סיכם לאתר הרשמי של המועדון. "זו היתה עונה הזויה. שברנו שיאים, קורונה. זו עונה שלא נשכח אותה". ייני הוסיף: "איביץ' לא נתן לנו לסטות לרגע העונה. הוא הוציא מהקבוצה הזו את המיטב. הוא אומר תמיד שהקבוצה היא כמו רכבת שנוסעת ומי שנופל ממנה, נופל. אני חושב שהסוד של הקבוצה זה החיבור בין כולם. אנחנו מאוד דוחפים אחד את השני בקבוצה כדי להשיג כמה שיותר דברים".

ייני התבקש לבחור את שחקן העונה שלו ואמר: "שחקן העונה ללא עוררין הוא דן גלזר". גם יונתן כהן שבעצמו רשם את העונה הטובה בקריירה שלו עם מספרים דו ספרתיים של שערים ובישולים, הכתיר את גלזר לשחקן העונה של מכבי תל אביב.

אחרי החגיגות, במכבי תל אביב יצטרכו לסגור לא מעט פינות לקראת העונה הבאה. הנושא הראשון והחשוב הוא עד כמה רוצה גולדהאר לקצץ בחוזי השחקנים לעונה הבאה. כזכור קיצצו במכבי תל אביב לשחקנים את החוזים העונה בגלל הקורונה, אבל טרם מסרו להם מה הקיצוץ שמבקש גולדהאר לעונה הבאה. נושא נוסף הוא השחקנים להם אין חוזים לעונה הבאה. שחקנים כמו איתי שכטר, אייל גולסה, שרן ייני ואנדרה ז'ראלדש לא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה וצריך לסגור איתם ונראה שמכבי תל אביב תרצה להשאיר את כולם.

אבי ריקן שהיה באותו מצב, סגר לעונה הבאה והבוקר כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "בוקר אליפות. גם תואר וגם נשאר לעונה נוספת. רעב מתמיד!". יש לציין שריקן עמד בכמות המשחקים שהיה צריך לשחק כדי שהאופציה עליו תמומש אוטומטית לעונה נוספת.

מנגד, מי שהעלה מסר מדאיג היה אנריק סאבוריט, שמהציוץ שלו בטוויטר ("Thinking of new goals!") עשוי להשתמע שהוא מחפש אתגר חדש: "למרות שזה היה מצב שונה ועצוב, אני מאוד שמח לזכות שוב באליפות!!!! גאה בקבוצה! תודה לכל האוהדים! חושב על מטרות חדשות! אלופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully