וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל חגיגות האליפות: המסר החשוב מגולדהאר והמאמץ האחרון להשארת איביץ'

28.6.2020 / 6:27

השמחה המופגנת של הבעלים נתנה למכבי תל אביב סיבות לאופטימיות, אבל עדיין נותרו שאלות פתוחות: סיכוי נמוך שהמאמן יישאר לעונה שלישית, לא ברור מה תהיה דרישת הקיצוץ החדשה ומי ממסיימי החוזים יישאר, וגם אפשרות העזיבה של גלזר על הפרק

האינסטגרם של גולדהאר

בווידאו: גולדהאר חוגג את האליפות בקנדה

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב שמחו לראות את החגיגות של גולדהאר: "זו הבשורה הכי חשובה"

- ניסיון אחרון להשארת איביץ'. סיכוי נמוך מאוד עד קלוש שהמאמן יסכים להמשיך

- השחקנים ממתינים לשמוע מה תהיה דרישת הקיצוץ מהם לקראת העונה הבאה

- הערכות: הקבוצה תדרוש לפחות 3 מיליון יורו על דן גלזר - סכום שספק אם תקבל

seperator

לא פחות מהזכייה באליפות אמש (שבת), שמחו במכבי תל אביב לראות עד כמה היה מעורב מיטש גולדהאר במשחק האליפות. בעל הבית שלא נוהג לפרסם יותר מדי פרטים על עצמו, העלה תוך כדי המשחק ארבעה קטעים שונים באינסטגרם כשבאחרון קטע וידאו שלו כשהוא מאוד שמח ומאושר על רקע חגיגות שחקניו על כר הדשא.

"השמחה הזו של מיטש היא הבשורה הכי חשובה בערב הזה", אמרו אמש אחר חצות במכבי תל אביב. "לראות את מיטש מאושר כך, זה דבר נהדר לעתיד של מכבי תל אביב. כל מי שלא שמע את מיטש מתבטא בחודשים האחרונים, קיבל את המסר ממה שהוא פרסם. המועדון חזק וחשוב מאוד למיטש. ראו את האושר על הפנים שלו".

עוד בוואלה!

איביץ': "מה שעשינו מדהים". שכטר הקדיש התואר לצמד המושעה. צפו בחגיגות בכיכר ובחדר ההלבשה

לכתבה המלאה
ז'איר אמאדור חוגג עם איתי שכטר מכבי תל אביב. דני מרון
סיכוי נמוך שאיביץ' יישאר/דני מרון

כעת לאחר הבטחת האליפות, ירכזו במכבי תל אביב מאמץ אחרון כדי לנסות ולשכנע את ולאדן איביץ' להישאר במכבי תל אביב לעונה שלישית. הסיכויים לכך נמוכים מאוד עד קלושים. איביץ' נחוש לתת לעצמו צ'אנס להתקדם לליגה חזקה יותר מהליגה הישראלית ולכן למכבי תל אביב יהיה מאוד קשה להשאיר אותו. במקביל לניסיונות להשאיר את הסרבי, מחפשים במכבי תל אביב מועמד זר אחר לתפקיד ויש כבר סוכני שחקנים שמנסים להציע את הלקוחות שלהם לאימון הקבוצה. למכבי תל אביב אין הרבה זמן מכיוון שכבר בסביבות ה-20 ביולי, תחזור הקבוצה לאימונים.

במכבי תל אביב יצטרכו לסגור לא מעט פינות לקראת העונה הבאה. הנושא הראשון והחשוב הוא עד כמה רוצה גולדהאר לקצץ בחוזי השחקנים לעונה הבאה. כזכור קיצצו במכבי תל אביב לשחקנים את החוזים העונה בגלל הקורונה, אבל טרם מסרו להם מה הקיצוץ שמבקש גולדהאר לעונה הבאה. נושא נוסף הוא השחקנים להם אין חוזים לעונה הבאה. שחקנים כמו איתי שכטר, אייל גולסה, שרן ייני, אבי ריקן ואנדרה ז'ראלדש לא מחזיקים בחוזים לעונה הבאה וצריך לסגור איתם ונראה שמכבי תל אביב תרצה להשאיר את כולם.

דן גלזר עם שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות. דני מרון
תג מחיר גבוה. גלזר, במרכז/דני מרון

נושא שלישי וחשוב לא פחות הוא השחקנים שרוצים להתקדם לחו"ל. בראשם נמצא דן גלזר. שחקן העונה של מכבי תל אביב לא מחזיק בחוזהו סעיף שחרור. סוכנו אבי נמני מעריך כי יש כמה קבוצות שמגלות בו עניין, אבל השאלה היא האם מכבי תל אביב תבקש סכום ריאלי עבורו. בסביבת גלזר מעריכים כי ניתן לקבל עליו הצעה של 1.5 מיליון יורו, סכום שמכבי תל אביב עלולה, מבחינתו, לדחות. במכבי תל אביב מכוונים לסכומים של מעל 3 מיליון יורו עבור גלזר או עבור דור פרץ שחווה פציעה קשה מאוד העונה, אבל בקיץ שעבר היה די מבוקש. בסכומים כאלה יהיה קשה להם לצאת לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully