וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוהדים זרקו בקבוקים ואבנים לעבר שוטרים, אחד מהם שבר את ידו

האוהדים התכנסו לפתיחת החגיגות, השליכו חפצים, חסמו את הכביש ופצעו שוטרים. המהומות הגיעו גם לכיכר רבין. צפו בעימותים בין המשטרה לאוהדים

אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים/אנשי הדממה

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתפרעים

מאות אוהדים של מכבי תל אביב התכנסו היום (שבת) בקרית שלום, והחלו שם בצפייה משותפת במשחק מול הפועל תל אביב, שבסיומו הצהובים ניצחו 0:3 את הפועל תל אביב והבטיחו זכייה באליפות. האוהדים הדליקו אבוקות ופתחו רימוני עשן כחלק מהחגיגות.

לאחר מכן מהמשטרה נמסר כי "התקיימו התפרעויות מצד אוהדי כדורגל במתחם קרית שלום בתל אביב, אשר השליכו חפצים, ירדו לכביש של דרך בן צבי לכיוון מזרח וחסמו אותו. במהלך ההתפרעויות פצעו האוהדים שלושה שוטרים בראשם כתוצאה מהשלכת חפצים. המשטרה עצרה מספר מתפרעים לחקירה וכעת פועלים כוחות משטרה להחזרת האוהדים למתחם בטוח על מנת לאפשר את פתיחת הכביש מחדש".

האוהדים הודיעו שהם מעבירים את החגיגות לכיכר רבין בתל אביב. אלא שלצד החגיגות היפות, נרשמו גם מספר תקריות בין האוהדים לשוטרים שהגיעו לאבטח את האירוע. חלק מהאוהדים זרקו בקבוקים ואבנים לעבר שוטרים שהיו רכובים על סוסים. אחד השוטרים נפצע וסובל משבר בידו.

מיטש גולדהאר צופה במשחק של מכבי תל אביב עם ג'ק אנגלידיס (מתוך האינסטגרם של מיטש גולדהאר). (מתוך האינסטגרם של מיטש גולדהאר), אתר רשמי
חגגו ביחד. גולדהאר ואנגלידיס בקנדה/אתר רשמי, (מתוך האינסטגרם של מיטש גולדהאר)

צפו בגולדהאר חוגג

האינסטגרם של גולדהאר

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר העלה היום (שבת) לחשבון האינסטגרם שלו תמונה שלו ושל מנכ"ל הקבוצה לשעבר ג'ק אנגלידיס, כשהם צופים ביחד במשחק האליפות של מכבי תל אביב מול הפועל תל אביב בדרבי. הצהובים היו זקוקים לנקודה אחת בלבד בשביל להבטיח זכייה באליפות, וגולדהאר החליט לשלוח מסר לאוהדים.

פלייר אוהדי מכבי תל אביב חוגגים בקרית שלום. מתוך טוויטר, צילום מסך
החגיגה החלה/צילום מסך, מתוך טוויטר
פלייר אוהדי מכבי תל אביב חוגגים אליפות

"צופים במשחק בקנדה", כתב גולדהאר, שהוא ואנגלידיס לבושים בחולצות הקבוצה, כשהסמל של של מכבי תל אביב מתנוסס על התמונה, "הלוואי ויכולתי להיות שם!". גולדהאר, שבשנים קודמות נהג להגיע למשחקים חשובים של הקבוצה שבבעלותו, כמובן שלא יכול להגיע לישראל בגלל מגבלות הקורונה. בסיום המשחק גולדהאר העלה סרטון נוסף שבו הוא חוגג את ההישג המרשים: אליפות חמישית בשמונה שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully