וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "מה שעשינו מדהים". שכטר הקדיש התואר לצמד המושעה. צפו בחגיגות בכיכר ובחדר ההלבשה

27.6.2020 / 23:16

מאמן מכבי תל אביב הרשה לעצמו סוף סוף להשתחרר בתום ה-0:3 בדרבי שהבטיח לקבוצתו את האליפות. איתן טיבי שכבש הקדיש את השער לאביו: "זה היה מאוד מרגש". שכטר הקדיש את התואר לשני השחקנים המושעים, והחמיא ליריבה: "מכבי חיפה נתנה עונה ענקית"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר

בווידאו: שחקני בני סכנין חוגגים עם האוהדים בתום הניצחון על הפועל ראשון לציון

לאחר עונה ארוכה, במהלכה הובילה את הליגה לכל אורך הדרך, חגגה הערב (שבת) מכבי תל אביב אליפות שנייה ברציפות לאחר שהביסה 0:3 את הפועל תל אביב בדרבי. מי שהרשה לעצמו להשתחרר, הוא מאמן הקבוצה ולאדן איביץ', שבמשך השבועות האחרונים סירב להראות סדקים בארשת הרצינית המוכרת שלו, אך הערב כבר פיזר חיוכים לכל עבר.

שחקני הצהובים אף הגדילו ושפכו מים ושמפניה על המאמן המאושר, שרשם שנתיים מדהימות בהן הפגינה קבוצתו דומיננטיות בלתי רגילה על פני שאר הליגה עם הפסד בודד במשך כל התקופה הזו. העונה הרגישה מכבי תל אביב את מכבי חיפה נושפת בערפה לאורך תקופה ניכרת, אך בפלייאוף הפגינו השחקנים של איביץ' עליונות ברורה ורשמו אליפות שנייה ברצף.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב בחגיגות האליפות. דני מרון
"כל הקרדיט והמחמאות מגיעות לשחקנים". ולאדן איביץ' חוגג עם השחקנים/דני מרון

צפו בחגיגות בכיכר

תוכן גולשים

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בחדר ההלבשה/מתוך האינסטגרם של דן גלזר
האינסטגרם של גולדהאר

מאמן הצהובים ולאדן איביץ' אמר בסיום: "היינו הקבוצה הטובה ביותר במהלך העונה. מה שעשינו עד כה ב-33 המחזורים ששוחקו זה פשוט מדהים. מגיעות כל המחמאות הכי גדולות לשחקנים. הם עבדו במשך כל השנה, כל היום בשביל להשיג את ההישג הזה. אלה לא רק השחקנים האלה, אלא גם השחקנים שהיו איתנו בחצי השנה הראשונה כמו אלירן עטר וארון שוינפלד שיש להם חלק באליפות הזאת. אני רוצה לשלוח ברכות לבעלים של הקבוצה, שהוא בחור מדהים וכל זה מגיע לו. ברכות מיץ' על תואר נוסף, ואני בטוח שיהיו עוד".

על הדומיננטיות של הצהובים תחת הדרכתו: "כל הקרדיט והמחמאות מגיעות לשחקנים. הם עבדו מאוד קשה ואני מאוד שמח עבורם ועבור המשפחות שלהם. זה לא העניין שלי לקבוע אם הקבוצה הייתה מעל הרמה של הליגה. זה לא קל לשחק שנתיים ברמה הזו, כשכל הליגה חושבת איך לנצח אותך, שזה נורמלי. השחקנים כל משחק רצו לגרום גאווה לי ולאוהדים".

על האפשרות שימשיך כמאמן הצהובים: "ביליתי כאן שנתיים ועברתי שתי עונות טובות, אני לא חושב שזה הזמן לדבר על העונה הבאה. אני רוצה להגיד לאוהדים שהם היו חלק בלתי נפרד מהעונה הזו, גם אחרי כל משבר הקורונה, הרגשנו אותם איתנו. האליפות הזו היא גם שלהם".

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן, אבי ריקן עם שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. דני מרון
כבש שער ופרץ בדמעות. איתן טיבי חוגג עם חבריו/דני מרון

איתן טיבי, שאיבד את אביו לפני כחודש, דיבר על התחושות לאחר המשחק: "מיץ' היה חסר לנו כאן אבל הוא איתנו בלב. אני מאוד מתרגש אחרי ארבעה חודשים שלא שיחקתי. זה היה רגע מרגש. לצערי הרב אבא לא נמצא, אבל הוא רואה הכול ככה אני מאמין".

על היכולת של מכבי תל אביב העונה: "אני חושב שהעוצמה שלנו מתבטאת בכך שלא משנה מי משחק, רואים שהקבוצה מאוחדת ומגובשת שיש לה מטרה אחת. המטרה היא להיות יותר ממאה אחוז בכל משחק וזה מה שקורה. כדורגל זה מקצוע לא קל, כמו כל דבר בחיים. צריך לדעת שיש רגעים שהם יותר משמחים, יותר קשים. צריך להיות עם אמונה מאוד גדולה. להאמין בדרך וללכת איתה עד הסוף. זה בסופו של דבר מה שעושה את השינוי".

על המלחמה על ההרכב: "זה מרים את הרמה כי כל שחקן יודע שהמקום שלו לא בטוח. אני מאמין בעבודה קשה, כשהזמן שלי צריך להגיע לשחק אז הוא יגיע. אני לא צריך שאדבר בשמי, כשצריך אז אני אדבר".

איתי שכטר מכבי תל אביב עם ולאדן איביץ'. דני מרון
"אליפות מוחצת". איתי שכטר חוגג עם איביץ'/דני מרון

איתי שכטר פתח והקדיש את התואר גם לשני השחקנים שהוצאו לחופשה במסגרת פרשת הקטינות: "האליפות הזו שייכת לשחקנים לא פחות חשובים שלא נמצאים פה כרגע. רציתי לחבק את איביץ' אחרי המשחק כי הרגשתי שזה שער שחותם את האליפות. הבנתי שזה הרגע שלנו במאצ'אפים נגד מכבי חיפה. היו מאצ'אפים קשים כי מכבי חיפה עשו עונה ענקית. המשחקים מולם הם אלו שהכריעו. אני רוצה לשלוח ברכות גם למיץ' שראה מקנדה".

"יש פה קבוצה. זה לא רק שחקן אחד שמכריע. אנחנו נלחמים עד הסוף וזה מראה את האופי של השחקנים. אנחנו מקבלים את כל התנאים כדי להצליח. גם בפגרת הקורונה לא נתנו לנו לנוח, עשו לנו אימוני כושר בזום. בעוצמות שלה, מכבי תל אביב מעל הליגה. באיכויות אנחנו עוד צריכים להשתפר. אנחנו שולטים בקצב, ומכתיבים את הקצב. זו אליפות סופר מוחצת".

"מועדון כדורגל צריך לדעת לעשות את הדברים הנכונים בעיקר בקיץ. שנה הבאה זו שנה עוד יותר קשה. תמיד אחרי אליפויות הדברים יותר קשים ופחות מתחברים לפעמים".

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב בחימום. דני מרון
איזו עונה. דניאל טננבאום/דני מרון

דניאל טננבאום: "זה ממש כיף. שמחים מאוד. לא יודע אם אני שחקן העונה, אני רק יודע שאנחנו אלופים וזה מה שחשוב. עכשיו כולם מכירים אותי. יודעים מי אני ומה אני. צריך רק להמשיך ככה. אני מקווה שאמשיך במכבי תל אביב, אני ממש רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully