וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלזר שחקן העונה, טננבאום התגלית, טיבי עם הקאמבק: ציוני האליפות של מכבי תל אביב

27.6.2020 / 22:51

יונתן כהן הכי אטרקטיבי, דור פרץ הכי אירופי, אורוש ניקוליץ הכי טרגי. ומדוע זו קודם כל העונה של ולאדן איביץ'? גליון הערכה

צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דניאל טננבאום - 7

הרבה יותר מגימיק בין הקורות ואסור לגמד את תרומתו רק כי הייתה לו הגנת ברזל. עם שלל השיאים שקבע, החזיר את ברזיל למפה אחרי פארסת מרסלו ורמון. תגלית העונה בקרית שלום.

אנדרה ז'ראלדש - 7

מי זוכר את אלי דסה? שקט, אינטליגנטי, קר רוח. צפוי להמשיך ולחפש שער בכורה בישראל בעונה הבאה.

איתן טיבי - 8

הבטיח בתחילת העונה שיעשה דברים גדולים ועמד בכך, כולל צמד שקטע עבורו בצורת ארוכה בליגה ומספרת מרגשת בדרבי. סגן ראשון על תואר שחקן העונה.

ז'איר אמאדור - 7

התורן במרכז החומה. שיקם את מעמדו אחרי עונה ראשונה בה איבד את המקום בהרכב. לא במקרה מופרסמות בספרד ידיעות על כך שהוא מבוקש.

אנריק סבוריט - 7

אם מחברים את שתי העונות של ולאדן איביץ', אז אנריק סבוריט הוא שחקן שתי האליפויות. יציבות התקפית והגנתית כאחד. מניה בטוחה.

דן גלזר - 8

שחקן העונה. "קיר זז באמצע המגרש", כך מכנים אותו בקרית שלום. השחקן שמתקדם כל הזמן. אחת משאלות המפתח לקראת העונה הבאה היא האם הוא יישאר.

אייל גולסה - 7

אלמלא הקורונה היה כבר חותם על חוזה חדש ומשודרג. בלי הפציעות שמעיבות על הקריירה שלו, רשם עונה אדירה. חיפה לחלוטין על חסרונו של דור פרץ.

שחקן מכבי תל אביב, דן גלזר. דני מרון
מתקדם כל הזמן. שחקן העונה דן גלזר/דני מרון

אבי ריקן - 7

השחקן של איביץ' על כר הדשא ואיש סודו בלא מעט צמתים. מחבר בין השחקנים למאמן וזוכה לאמון מלא משני הכיוונים. ידע להבקיע במשחקים החשובים ביותר את שלושת שעריו.

דור מיכה - 6

שחקן העונה שעברה רשם עונה פחות זוהרת. לא בלט במיוחד ונעלם בלא מעט משחקים.

יונתן כהן - 7

ההשוואות שעושים לערן זהבי מלמדות הכול. כהן הוא השחקן האטרקטיבי ביותר של הקבוצה (דאבל-דאבל של שערים ובישולים), אבל דומה שיש עוד עבודה על הראש כדי שהרגליים יהיו מאה אחוז בכל משחק.

עומר אצילי - 7

יותר מדי עליות וירידות ביכולת. משחקים של ציון 9 לצד משחקים של ציון 5. בכל מקרה ההתעקשות לצרף אותו אחרי גרנאדה, השתלמה.

אילון אלמוג - 6

מי שהתעקש לא למכור אותו למשה חוגג בסכום עצום שהציע בעלי בית"ר ירושלים, עשה נכון. שחקן העתיד של מכבי תל אביב. ארבעה שערים ושלושה בישולים. ראוי היה ליותר קרדיט.

צ'יקו אופואדו - 7

תשעה שערים ושלושה בישולים גרמו במהלך העונה לשנות את הדעה על הניגרי ולחשוב אם כדאי להאריך את חוזהו. נתקע בניגריה בגלל פציעה וקורונה, ואולי פספס את המשך הקשר עם מכבי תל אביב.

איתי שכטר - 7

29 הופעות ושישה שערים לא ימחישו את התרומה המשמעותית של שכטר למרקם הקבוצתי ולהווי החברתי בקרית שלום. האיש שתמיד יעשה מצב רוח טוב ויגרום לכולם לחייך. נכס בחדר ההלבשה.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ספק המספרים המוביל. יונתן כהן/דני מרון

כן שותפו

אנדראס יאניוטיס - 4

שוער העונה ביוון מגיע לישראל ומתייבש על הספסל בגלל שוער שכמעט ולא שיחק קודם. יאניוטיס פישל באירופה ושילם מחיר יקר אחרי זה.

מאור קנדיל - 5

עם אלי דסה הוא חלק את הדקות, אבל ז'ראלדש לא השאיר לו פירור גם בזכות נתון מדהים של שני צהובים בלבד לאורך עונה שלמה.

שרן ייני - 5

האיפוק שלו לאורך עונה שלמה בה מיעט לשחק, מעורר כבוד. הקפטן הוותיק נדחק לשוליים באליפות הזו גם בגלל שהיה פצוע לא מעט. חזר לפלייאוף ושיחק היטב. צפוי לחתום על חוזה חדש.

שחר פיבן - 5

אחת מתגליות העונה שעברה, הפך לבלם שלישי ואפילו רביעי העונה. היום הוא כבר יכול להיות בלם מוביל בכל קבוצה בליגת העל, אבל ינסה לחזור ל-11 הקבועים בעונה הבאה.

אופיר דוידזאדה - 5

עוד עונה בה לא השפיע וספק אם נהנה במיוחד. איביץ' נותן אותו לא פעם כדוגמא למקצוען שנותן הכול בכל אימון, גם בידיעה שאפילו הספסל לא יחכה לו בשבת.

דור פרץ - 5

עונה מבוזבזת של השחקן הכי אירופי של מכבי תל אביב. פציעה ראשונה בקריירה וקשה במיוחד בחודש אוקטובר, הובילה לשבעה חודשי היעדרות. השאלה אם פספס את אירופה בשל כך.

דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם אילון אלמוג. דני מרון
השחקן הכי אירופי. דור פרץ/דני מרון

רוסלן ברסקי - 5

יכול היה להיות שחקן הרכב קבוע במרבית הקבוצות בליגה. עדיין שותף העונה לא מעט. איביץ' רוחש לו כבוד רב.

אורוש ניקוליץ' - 4

הטרגדיה הגדולה של הסרבי היא גם הבדיחה הכי גדולה של מכבי תל אביב בשנה וחצי האחרונות. בוודאות יש לו כדורגל, אבל ספק גדול אם עוד נזכה לראות זאת.

מתן חוזז - 6

ייזכר בזכות פתיחת הפלייאוף שאחרי הקורונה. תקע יתד ולא יצטרך לחפש לעצמו קבוצה אחרת בעונה הבאה. סבל מכך שיונתן כהן ועומר אצילי השתלטו על הכנפיים.

ניק בלקמן - 4

ספק אם בשביל הדקות האלה, חזר לישראל. היה פצוע יותר מדי ולא תמיד הראה שיש לו חשק להילחם חזק יותר על מקומו. לפחות הפנדל בדרבי מנע ממנו להישאר על 0 שערים ו-0 בישולים.

אלירן עטר - 5 (עזב באמצע העונה)

פספוס גדול של איביץ'. עדיין יכול היה לתרום ולשדרג את המשחק ההתקפי של הקבוצה ויעידו השערים שכבש בבית"ר ירושלים. חמש הופעות ושער אחד במכבי תל אביב הם מעט, אבל אולי גם הוא אשם בכך.

ארון שוינפלד - 4 (עזב באמצע העונה)

התחושה היא ששוינפלד יכול היה להירשם כאחד החלוצים המעניינים בליגה, אם לא היה חלק מהתחרות הגדולה שיש כשאתה במכבי תל אביב. סיים חצי עונה עם שער אחד וארבע הופעות וחזר הביתה לארה"ב. תמיד ייחשב לבלם הטוב ביותר בין חלוצי מכבי תל אביב של השנים האחרונות.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מבחינה אישית, אליפות יותר מרשימה מהקודמת. ולאדן איביץ'/דני מרון

המאמן

ולאדן איביץ' - 8

מי האמין שדווקא ג'ק אנגלידיס ינחית במכבי תל אביב את המאמן שישכיח את ג'ורדי קרויף. האליפות הזו הייתה אפילו יותר מרשימה מזו של העונה שעברה: הן בשל העובדה שאיביץ' נאלץ להסתדר כמעט עונה שלמה בלי בן מנספורד שסייע לו מהצד בעונה שעברה, והן מפני שהפעם גם הייתה לו יריבה לתואר כמו מכבי חיפה, מה שלא קרה בעונה שעברה בה ריסק את הליגה. בנה משחק הגנה מטורף עם נתוני ספיגה חסרי תקדים. זה בא על חשבון אטרקטיביות, אבל את הכסף הוא סופר במדרגות. מכבי תל אביב התעוררה מאוחר בעניינו ולא ידעה לדאוג שהוא לא יחשוב על עזיבה. האיש הכי חשוב בשנתיים האחרונות. עוד הרבה שנים יזכרו את הגנרל הסרבי, גם אם נכשל באירופה ובגביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully