וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סקיי" הודיעה: הדרבי של ליברפול שבר שיאי צפייה בבריטניה למשחק פרמיירליג

הקהל התגעגע לכדורגל: "סקיי" הודיעה שנשבר השיא שנקבע בדרבי של מנצ'סטר מ-2011/12. מאמן ליברפול ניסה להסביר את ה-0:0 המאכזב מול אברטון: "ככה זה דרבי, שתי קבוצות נלחמות ואין הרבה כדורגל"

מתוך רויטרס

ליברפול חזרה לשחק אתמול (ראשון) ורשמה את התיקו השני שלה העונה בליגה עם 0:0 מול אברטון, במסגרת המחזור ה-30. התיקו הזה דחה את הבטחת האליפות מבחינת המייטי רדס במחזור אחד לפחות כיוון שהפער ממנצ'סטר סיטי עומד על 23 נקודות ולסיטי יש עוד תשעה משחקים עד לסיום העונה.

זה היה הדרבי השלישי ברציפות בגודיסון פארק שנגמר ב-0:0. בסך הכול, שבעה משמונת המשחקים האחרונים בין ליברפול לאברטון בגודיסון פארק נגמרו ללא הכרעה כשגם הפעם היחידה בה הדרבי הוכרע זה היה בזכות שער של סאדיו מאנה בדקה ה-94 עם 0:1. ליברפול לא הצליחה לנצח בשניים משלושת משחקי הפרמיירליג האחרונים שלה (ניצחון, תיקו והפסד), כמו ב-38 המשחקים שקדמו לכך (36 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). יורגן קלופ עדיין לא הפסיד לאברטון כמאמן ליברפול ועומד על 7 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
"שתי הקבוצות מבינות את הרעיון של דרבי". קלופ/רויטרס

קלופ אמר אחרי המשחק: "שתי הקבוצות מבינות את הרעיון של דרבי. כל קבוצה נלחמה כמו מטורפת ואין הרבה כדורגל. מבחינה פיזית היה משחק אינטנסיבי מאוד ואני אקח את זה. היה קרב אמיתי וכל השחקנים היו מחויבים מאוד. לא הגענו למספיק הזדמנויות. ברוב הזמן היינו דומיננטים, אבל הייתה לאברטון את ההזדמנות הגדולה ביותר. אברטון התגוננה טוב ולא היינו חכמים מספיק כדי לנצל את השטחים. הכדורגל נראה קצת שונה, אבל נסתדר עם זה".

בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק הוסיף: "היה משחק אינטנסיבי מאוד. שתי הקבוצות הגיעו למצבים קטנים ולהם היה מצב אחד גדול שהם בעטו לקורה. כולם שמחים לחזור, לא הפסדנו וזו נקודה נוספת לכיוון המטרה שלנו. היה קשה, אף אחד לא ידע למה לצפות, היה טוב לחזור לשחק. התקדמנו צעד נוסף, ננסה להשתפר".

מאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי אמר: "בכנות, היינו קרובים מאוד לנצח, אבל היה משחק קשה ומסובך. שיחקנו טוב מאוד. היינו מרוכזים מאוד והקרבנו הרבה. היו לנו הזדמנויות לכבוש לפני הסיום. ליברפול שיחקה טוב, היא החזיקה בכדור יותר, אבל מבחינה הגנתית היינו טובים מאוד. מבחינה התקפית ניסינו לבנות משהו מאחור. הם לחצו גבוה והיה קשה למצוא פתרון מאחור, אז החלטנו לשחק יותר על כדורים ארוכים".

עוד בוואלה!

ג'יידון סאנצ'ו מתקרב למנצ'סטר יונייטד, המנהל המקצועי של דורטמונד: "ברור שאנחנו מודאגים"

לכתבה המלאה
שיימוס קולמן אברטון מול ליברפול. רויטרס
הקהל צמא. הדרבי/רויטרס

* "סקיי ספורטס" אישרו היום שנקבע אתמול שיא לצפייה במשחק פרמיירליג, כשהדרבי של מרסיסייד נצפה על ידי 5.5 מיליון צופים בבריטניה. בממוצע צפו במשחק 5 מיליון איש. השיא הקודם היה הדרבי של מנצ'סטר בעונת 2011/12, כשמנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על מנצ'סטר יונייטד לעיני 4.2 מיליון צופים. מדובר בהמשך של שבוע מצוין מבחינת נתוני צפייה בפרמיירליג, שחזרה לפעילות אחרי פגרת הקורונה הארוכה. בניצחון של בורנמות' מול קריסטל פאלאס צפו 3.9 מיליון אנשים ב-BBC, ועוד כ-600 אלף איש נוספים שצפו במשחק ב-BBC iPlayer.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully