וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיים את העונה? דיווח: פרנקי דה יונג הפצוע ייעדר כחודש מהמגרשים

קשר ברצלונה סובל מעומס שככל הנראה גרם לו לפציעה ברגל ימין. יחמיץ בוודאות את המשחקים מול בילבאו, סלטה ויגו, אספניול ואתלטיקו

אתר רשמי

פרנקי דה יונג ייעדר כחודש בגלל פציעה ברגל ימין. כך על פי הדיווחים האחרונים שמגיעים מהתקשורת הקטלאנית. ברצלונה אישרה היום (ראשון) שהקשר ההולנדי נשלח להיבדק אחרי שהוא חש כאבים ברגלו. לפי "אל מונדו דפורטיבו" מדובר בפציעה שנובעת מעומס יתר וב"CAT RADIO" מדווחים שהוא ייעדר כחודש לפחות. אם הדיווחים האלו נכונים אז המשמעות היא שדה יונג לא ישחק יותר בליגה העונה.

ההולנדי שהגיע לברצלונה מאייאקס בקיץ 2019 תמורת 75 מיליון מיליון יורו, הפך מיד לשחקן מפתח אצל ארנסטו ואלוורדה ובהמשך תחת קיקה סטיין. לאחרונה הוא התחיל לחוש את העומס ואחרי ששיחק 84 דקות נגד מאיורקה במשחק החזרה מהקורונה. נגד לגאנס דה יונג ישב על הספסל ושלשום מול סביליה כבר הוצא מהסגל.

פרנקי דה יונג, ברצלונה. GettyImages
שותף ב-38 משחקים עד כה. דה יונג/GettyImages

דה יונג שותף העונה ב-38 משחקים ונראה שגם אם ההיעדרות שלו לא תהיה ארוכה, כרגע קיקה סטיין לא בונה עליו לקראת משחק הבית נגד אתלטיק בילבאו במחזור ה-31 ביום שלישי. מי שצפוי להחליף אותו בתקופה הקרובה בעמדה שלו הוא איבן ראקיטיץ', כשגם ארתור יכול לשחק בעמדה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully