וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 21.6: ארתור מוכן לעבור ליובנטוס, קוליבאלי מתרחק מליברפול

נסלל מעבר של פיאניץ' לברצלונה? המרסיסיידרס מוכנים להציע 60 מיליון יורו, נאפולי דורשת 100 מיליון. זלאטן מבוקש בפיורנטינה, הנדרסון בצ'לסי

מתוך רויטרס

בווידאו: שחקני נאפולי חוגגים זכייה בגביע האיטלקי

העברות

* מאמן בטיס, רובי, פוטר הלילה (בין שבת לראשון) מתפקידו אחרי ההפסד 1:0 לאתלטיק בילבאו אמש במחזור ה-30 בליגה הספרדית. מאז חזרת לה ליגה מהקורונה, בטיס צברה נקודה אחת מתשע אפשריות. בעקבות התוצאות האחרונות, הקבוצה מסביליה הידרדרה למקום ה-14 ולמרות שהיא מרוחקת שמונה נקודות מהקו האדום, במועדון החליטו לבצע זעזוע על הקווים. אלכסיס טרוחיו שנושא בתפקיד המנהל הטכני, מונה למאמן זמני עד סוף העונה.

מאמן בטיס, רובי. GettyImages
הידרדר לתחתית. בטיס/GettyImages

שמועות

* הדיווחים האחרונים גורסים כי ארתור שינה את דעתו, וכעת הוא מוכן לעבור ליובנטוס במסגרת עסקת מיראלם פיאניץ'. בין היתר, מה שעזר לשכנע את הברזילאי הוא שדרוג משמעותי בשכר, לו יזכה אם וכאשר יצטרף לגברת הזקנה. על פי הערכות, יובנטוס תצטרך להוסיף כ-10 מיליון יורו בעסקת החליפין.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", ליברפול מוכנה להציע 60 מיליון יורו עבור קאלידו קוליבאלי, אולם נאפולי דורשת 100 מיליון יורו עבור הבלם המצוין.

* באיטליה טוענים שפיורנטינה מגששת אצל זלאטן איברהימוביץ'. הוויולה מביעים עניין גם בטיאגו סילבה, בניסיון לעבות את הסגל בשחקנים וותיקים לאור ההצלחה עם פרנק ריברי.

* לפי "הסאן", צ'לסי עשויה להציע למנצ'סטר יונייטד 50 מיליון ליש"ט עבור דין הנדרסון.

* יובנטוס מעבירה הילוך בניסיון לצרף את חלוץ וולבס ראול חימנס, כך לפי "דיילי מייל". מאוריציו סארי מעריך כי המקסיקני הוא המחליף האידיאלי לגונסאלו היגואין, אולם קבוצתו הנוכחית של חימנס צפויה לדרוש כ-65 מיליון יורו עבורו.

* ב"הסאן" טוענים שאינטר רוצה לצרף את קייל ווקר ומקווה שהוא ומנצ'סטר סיטי יסכימו למעבר בעקבות הפגיעה הקשה בתדמית של המגן באנגליה. ווקר ביצע שורה של הפרות בזמן סגר הקורונה, הפך לאחד האנשים המושמצים בממלכה, והתבטא בחריפות נגד הצהובונים. באינטר כאמור מקווים שזה יגרום לו לרצות לעזוב את אנגליה.

* מארסיי הודיעה לפלוריאן תובאן כי היא תהיה מוכנה שיעזוב תמורת לא פחות מ-20 מיליון יורו, כדי לאזן את תקציב המועדון. קווין סטרוטמן, שמחזיק בחוזה עד 2023, יוכל לעזוב עוד הקיץ ללא תמורה.

* צ'לסי מעוניינת בשוער שפילד יונייטד, דין הנדרסון, שמושאל לבליידס ממנצ'סטר יונייטד. האנגלי בן ה-23 מגלה יכולת גבוהה מאוד בשנתיים האחרונות ואולה גונאר סולשיאר רוצה שהוא יחזור לסגל בעונה הבאה, אבל הבלוז עשויים להציע עבורו 50 מיליון ליש"ט ומוכנים להעלות את שכרו באופן דרמטי.

קאלידו קוליבאלי, בלם נאפולי. AP
נאפולי מתעקשת. קוליבאלי/AP

* פיטר קראוץ' ביקר את מדיניות הרכש של ארסנל: "אני לא יודע מי אחראי על הרכש שם, אבל צריך לטפל בו", אמר חלוץ העבר של נבחרת אנגליה לאור התמהמהות התותחנים לגבי הארכת חוזהו של הכישרון הצעיר בוקאיו סאקה.

* מנהלה המקצועי של באיירן מינכן חסן סליהמידג'יץ' טען כי הסיבה שטיאגו אלקנטרה לא מאריך עדיין את חוזהו בקבוצה, נובעת מכך שהשחקן "מתמודד עם פציעה במפשעה ורוצה לעשות כל מה שניתן כדי לשוב בזמן לרגעים המכריעים של העונה (ככל הנראה הכוונה לטורניר ליגת האלופות). אנחנו עדיין במשא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully