וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל מופה: "שחקני ארסנל דיברו יותר מדי וקיבלו את מה שמגיע להם"

חלוץ ברייטון, שפצע את ברנד לנו וכבש את שער הניצחון ב-1:2 מול התותחנים תקף והוסיף: "היה שחקן אחד שלהם שכל הזמן דיבר"

מתוך רויטרס

ברייטון ניצחה הערב (שבת) 1:2 את ארסנל בזכות שער ניצחון של ניל מופה בדקה ה-95. הצרפתי פצע בצורה די מלוכלכת את שוער התותחנים ברנד לנו כבר במחצית הראשונה והשוער הגרמני הורד על אלונקה תוך כדי שהוא צועק על מופה. אחרי שריקת הסיום החל עימות בין שחקני ארסנל למופה כשמתאו גנדוזי מנסה לתקוף אותו פיזית ושחקן ברייטון צועק ומתגרה בו ובשחקנים אחרים.

מתאו גנדוזי שחקן ארסנל עם ניל מופה שחקן ברייטון. רויטרס
שחקני ברייטון מפרידים בין גנדוזי למופה/רויטרס

בסיום המשחק תקף מופה את ארסנל ואמר: "אחד השחקנים שלהם דיבר כל המשחק ואמר דברים רעים מאוד. כשכבשתי אמרתי לו 'תקשיב, זה מה שקורה כשאומרים דברים כאלה'". על הפציעה של לנו אמר מופה: "במחצית הלכתי אל מיקל ארטטה כדי להתנצל. לא התכוונתי לפצוע את השוער. קפצתי לכדור. אני מתנצל בפני ארסנל ובפניו. עברתי פציעה קשה ואני יודע כמה זה קשה. שחקני ארסנל צריכים ללמוד קצת צניעות וענווה. הם דיברו המון וקיבלו את מה שמגיע להם".

מופה המשיך: "הלכתי כדי להשיג את הכדור ולנו נחת מהקפיצה שלו עליו וסובב את הקרסול. זה הכדורגל, יש מגע. לא התכוונתי לפגוע בו. אני שוב מתנצל ומאחל לו החלמה מהירה".

כשארטטה נשאל על הפציעה הוא אמר: "אני תמיד מאמין ששחקנים לא פוצעים שחקנים אחרים בכוונה ואני משוכנע שהוא לא התכוון לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully