וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: וולבס נצמדה למנצ'סטר יונייטד, ארסנל הפסידה בדקה ה-95 בברייטון

הזאבים ניצחו 0:2 את ווסטהאם, דבוקים למקום החמישי שמוביל לליגת האלופות וסיבכו את מויס בקרב נגד הירידה. 1:2 לברייטון על התותחנים, 1:1 דרמטי ללסטר אצל ווטפורד

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

המחזור ה-30 בליגה האנגלית נמשך היום (שבת) עם ארבעה משחקים, כשבמוקדם שבהם לסטר סיטי השלישית כבשה בדקה ה-90, אבל בכל זאת סיימה רק ב-1:1 אצל ווטפורד. לאחר מכן ברייטון הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 ביתי בדקה ה-95 מול ארסנל החלשה, בעוד וולבס חזק בקרב על ליגת האלופות אחרי 0:2 על ווסטהאם המסובכת. בורנמות' תפגוש את קריסטל פאלאס.

ראול חימנס שחקן וולבס חוגג שער. רויטרס
וולבס נוגעת בליגת האלופות. ראול חימנס/רויטרס

ווסטהאם - וולבס 2:0

גם הפגרה לא עזרה לדייויד מויס, שרשם הפסד שלישי בארבעה מחזורים ועלול לרדת אל מתחת לקו האדום. זו הפעם הרביעית שווסטהאם מפסידה לוולבס בלי לכבוש, כשמי אם לא ראול חימנס מצא את הרשת בפעם ה-14 העונה. הסקורר המקסיקני המבוקש נגח פנימה בדקה ה-73, אחרי עבודת הכנה נהדרת של המחליף אדאמה טראורה שהרים מצד ימין. מחליף נוסף, פדרו נטו הפורטוגלי, כבש שער דומה אחרי הכנה של מאט דוהרטי, רק במקום לנגוח הוא הפציץ מהאוויר וכמעט קרע את הרשת בדקה ה-84. וולבס נצמדה למנצ'סטר יונייטד במקום החמישי, שכזכור מוביל לליגת האלופות.

לואיס דאנק שחקן ברייטון. רויטרס
דאנק וברייטון לא ניצחו בבית ב-2020, למזלם יש את ארסנל/רויטרס

ברייטון - ארסנל 1:2

אחרי ההפסד הקליל למנצ'סטר סיטי ביום רביעי, התותחנים שוב נראו ממש לא טוב וספגו הפסד נוסף. הקבוצה של מיקל ארטטה יכולה למצוא את עצמה במקום ה-11 בסיום המחזור כשהיא עם מאזן דל מאוד של 40 נקודות מ-90 אפשריות. אם היכולת החלשה והתוצאה הלא טובה לא מספיקות, אז אחרי שאיבדה במהלך השבוע את גרניט ג'אקה ופאבלו מארי, שנפצעו, היום גם ברנד לנו נפצע אחרי מהלך מלוכלך של ניל מופה, שלא ספג אפילו צהוב. ארסנל דווקא הצליחה לעלות ליתרון משער של לא אחר מאשר ניקולא פפה עם שער הליגה הרביעי שלו העונה. לואיס דאנק הצליח לאזן מקרוב בדקה ה-75 ומופה השלים את המהפך בדקה ה-95. בירם כיאל לא נכלל בסגל ברייטון, שרשמה ניצחון ביתי ראשון ב-2020.

תמונות של אוהדי ברייטון מונחות על מושביהם ביציעים לפני המשחק מול ארסנל. רויטרס
תמונות של אוהדי ברייטון מונחות על מושביהם ביציעים לפני המשחק מול ארסנל/רויטרס

ווטפורד - לסטר סיטי 1:1

אחרי שבעה מפגשים רצופים שבהם המארחת ניצחה, קיבלנו תיקו דרמטי עם שער בדקה ה-90 ושוויון במספרת בדקה ה-93 שהותיר את ווטפורד לפחות כרגע מעל הקו האדום. הצרעות היו חזק בעניינים ונראו טוב יותר במחצית הראשונה, אבל לא כבשו ובחצי השעה האחרונה לסטר הגבירה את הלחץ. מארק אולברייטון הפציץ לקורה, דמראיי גריי וג'יימס מדיסון החמיצו, ואז בא הרגע הגדול של בן צ'ילוול, שהפציץ בשמאל לקורה ופנימה מ-15 מטרים בדקה ה-90. שער שלישי העונה למגן השמאלי המבוקש ולכאורה ניצחון ראשון של לסטר בוויקראג' רואד מאז מרץ 2016, אבל למארחת נותר זמן ובתוך התוספת היה זה הבלם קרייג דוסון שכבש במספרת נהדרת את שערו הראשון במועדון. נקודה חשובה מאוד לווטפורד, לסטר תישאר במקום השלישי גם אחרי המחזור הזה.

שחקני לסטר סיטי חוגגים עם בן צ'ילוול (מימין). רויטרס
שער מרהיב. בן צ'ילוול/רויטרס
קרייג דוסון שחקן ווטפורד חוגג שער. רויטרס
כובש בלתי צפוי ובאופן בלתי צפוי. קרייג דוסון חוגג את השוויון/רויטרס

משחק נוסף

בורנמות' - קריסטל פאלאס 2:0
לפאלאס: לוקה מיליבוייביץ' (12), ג'ורדן איוו (23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully