וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון וליברפול נפרדו ב-0:0 מאכזב

האלופה שבדרך חזרה מעט חלודה מהפגרה וסיימה ב-0:0 שלישי ברציפות בגודיסון פארק בדרבי. טום דייויס בעט לקורה (80). צ'לסי ניצחה 1:2 את אסטון וילה

מתוך רויטרס

המחזור ה-30 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. ליברפול רשמה את הקאמבק שלה מהפגרה עם 0:0 מול אברטון בדרבי. צ'לסי חזרה מפיגור ל-1:2 מול אסטון וילה והתקרבה להבטחת המקום בליגת האלופות. ניוקאסל הביסה את שפילד יונייטד 0:3.

סאדיו מאנה ליברפול. רויטרס
לא הצליח למצוא את הרשת. סאדיו מאנה/רויטרס

אברטון - ליברפול 0:0

אברטון לא ניצחה את ליברפול ב-18 מפגשי הפרמיירליג האחרונים בין השתיים, מאז 0:2 בגודיסון פארק אי שם באוקטובר 2010. מאז היא הפסידה 8 פעמים וסיימה 10 מפגשים בתיקו. הערב היא היתה קרובה מאוד להשיג סוף סוף ניצחון, אבל כדור של טום דייויס נעצר בקורה בדקה ה-80. אלופת אירופה והאלופה שבדרך חזרה מהפגרה קצת חלודה. מוחמד סלאח הפצוע סופסל 90 דקות וראה את פירמינו ומינאמינו המחליפים שלו בעיקר מחמיצים. שתי הקבוצות של ליברפול מסיימות ב-0:0 בפעם השלישית ברציפות בגודיסון פארק. המרסיסיידרס יקוו למעידה של מנצ'סטר סיטי מחר ואולי יוכלו לחגוג אליפות במשחק הבית מול קריסטל פאלאס ברביעי.

שיימוס קולמן אברטון מול ליברפול. רויטרס
שיימוס קולמן מקדים את מאנה/רויטרס

מהלך משחק

דקה 9: מינאמינו נותר חופשי בצד ימין ומקצה הרחבה הפציץ קצת מעל המשקוף.

דקה 30: אלכסנדר ארנולד הרים כדור חופשי מצוין לרחבה, מאטיפ התרומם מעל כולם ונגח חזק ולמטה, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 33: ליברפול יצאה להתקפת מעבר מהירה. מאנה השאיר בעקב לפירמינו שנותר חופשי בקצה הרחבה, אבל בעט החוצה.

דקה 43: ג'ו גומז החליף את ג'יימס מילנר שנפצע ולא הצליח להמשיך.

דקה 80: כמעט שער לאברטון. קלברט לואין הסיט בחוכמה כדור רוחב לפינה. אליסון הדף לעבר בשבעט את הריבאונד לקורה. מזל גדול לליברפול.

אוליבייה ז'ירו צ'לסי. רויטרס
ז'ירו חוגג את שער הניצחון/רויטרס

אסטון וילה - צ'לסי 2:1

הבלוז הצליחו לנצל את התיקו בין מנצ'סטר יונייטד לטוטנהאם כדי להתבסס במקום הרביעי ולהגדיל את הפער מהשדים האדומים ו-וולבס לחמש נקודות. אסטון וילה, שהרוויחה נקודה במשחק הקודם שלה מול שפילד יונייטד בגלל תקלה במערכת עין הנץ, שמטה יתרון ונותרה עם 26 נקודות בלבד מתחת לקו האדום. קורטני האוס העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-43 עם שער מקרוב, אבל שתי דקות במחצית השנייה הספיקו לצ'לסי כדי להפוך: כריסטיאן פוליסיץ' (60) ואוליבייה ז'ירו (62) כבשו אחרי שני בישולים של ססאר אספיליקואטה וסידרו לפרנק למפארד שלוש נקודות.

אלאן סן מקסימן ניוקאסל. רויטרס
קלי קלות. סן מקסימן חוגג עם כריעת ברך/רויטרס

ניוקאסל - שפילד יונייטד 0:3

ה-0:0 עם אסטון וילה במשחק החזרה מהפגרה הרחיק את הבליידס מחלומות על השגת הכרטיס לטופ 4, התבוסה היום אולי סגרה את הסיפור. אלאן סן מקסימן כבש את הראשון (55) אחרי שגיאה איומה בהגנת האורחת, מאט ריצ'י הכפיל עם בעיטה חזקה (69), ז'ואלינטון חתם (78).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully