וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "דויד דה חאה השוער הכי אוברייטד שראיתי, הייתי מרביץ לו"

קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר ביקר בחריפות את השוער שהיה אשם בשער שספגה הקבוצה ב-1:1 מול טוטנהאם: "אני בהלם ממנו". ברונו פרננדס: "אני ופוגבה התחברנו באימונים"

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

לא כך רצתה מנצ'סטר יונייטד לחזור לפרמיירליג מפגרת הקורונה, אליה יצאה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אלא שלמרות הרצון, השדים האדומים סיימו את משחק החוץ שלהם מול טוטנהאם ב-1:1, ופספסו הזדמנות לחלוף על פני צ'לסי בדרך למקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות.

התרנגולים עלו ליתרון אחרי שסטיבן ברחווין ההולנדי ניצל טעות של דויד דה חאה כדי לכבוש. פול פוגבה וברונו פרננדס, ששיחקו לראשונה יחדיו, היו אמונים על שער השוויון שהגיע מהנקודה הלבנה. אולה גונאר סולשיאר דיבר על שיתוף הפעולה בין השניים, אך עוד לפני כן ביקר בחריפות קפטן מנצ'סטר יונייטד בעבר, רוי קין, את יכולתו של דה חאה: "אני צופה הרבה שנים בכדורגל ואני חייב להגיד שאני בהלם ממנו. הוא פשוט מרתיח אותי. אם הייתי יכול, הייתי מרביץ לו במחצית, עם אגרופים והכול. הוא היה אמור לקחת את הכדור הזה בקלות. הוא השוער הכי אוברייטד שראיתי. גם לוק שואו והארי מקגוויר אשמים בשער, במקום מאמנם לא הייתי מעלה אותם לאוטובוס הקבוצה, שיקחו מונית בחזרה הביתה".

רוי קין בעמדת הפרשן במשחק של ליברפול נגד מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא מרוצה. קין/רויטרס

שחקן עבר נוסף של השדים האדומים, ריאן גיגס, דווקא אופטימי למדי: "ראיתי את המשחק ולדעתי הם שיחקו טוב. אני חושב שהסיכוי שמנצ'סטר יונייטד תסיים במקום הרביעי גבוה למדי. מה שכן, הקבוצה חייבת להתחזק. אם שואלים אותי, הייתי ממליץ להחתים את ג'ק גריליש, הוא נראה כמו שחקן של מנצ'סטר יונייטד. בנוסף אליו, הייתי מצרף גם חלוץ רחבה קלאסי, כזה שמבקיע 20-25 שערים בעונה".

"שמחתי לראות שפוגבה וברונו שיחקו יחד היטב", אמר סולשיאר. "עכשיו נצטרך רק לחזק את ההתקפה ולאזן מעט את הקבוצה". "אני חושב שהחיבור שלי טוב עם כל שחקני הקבוצה", אמר פרנננדס. "התאמנו הרבה יחד בזמן הפגרה, ורואים את זה על המגרש. באימונים הייתי ביחד עם פול, אז התחברנו ואני שמח שהצלחנו להביא זאת לידי ביטוי גם על כר הדשא".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully