וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "הדברים כבר לא תלויים בנו". קיקה סטיין: "הוא מדבר מתוך תסכול"

בלם ברצלונה לקח קשה את ה-0:0 מול סביליה: "לא חושב שריאל מדריד תאבד נקודות עד לסיום העונה". מאמנו לא מתרגש: "אולי הוא ישנה את דעתו כבר מחר". וגם: הסיבה שבגללה החליט ליאו מסי לסגור חשבון עם דייגו קרלוס

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים, ברצלונה נעצרה אמש (שישי) מול סביליה, אחרי שסיימה את משחק החוץ מולה ב-0:0 חלש. בעקבות זאת, ריאל מדריד, שנמצאת במקום השני, מרחק שלוש נקודות מהיריבה הקטאלנית, תוכל לעלות למקום הראשון אם תנצח את ריאל סוסיאדד ביום ראשון.

"יש סיבה שסביליה נמצאת במקום השלישי בטבלה", אמר ג'רארד פיקה המאוכזב. "היה משחק קשה מאוד, ולצערי אנחנו כבר לא תלויים יותר בעצמנו. היו לנו לא מעט הזדמנויות להבקיע ולנצח ולא עשינו זאת. לדעתי, ריאל מדריד לא תאבד נקודות, היא חזרה לליגה בכושר מצוין. אבל אנחנו כמובן לא נוותר וננסה לשוב לפסגה".

"אני חושב שהוא דיבר מתוך תסכול ואכזבה", הגיב קיקה סטיין לדבריו של פיקה, על כך שהמרוץ לאליפות כבר לא תלוי בברצלונה. "אולי הוא ישנה את דעתו כבר מחר. בכל אופן, אני כמובן לא מרוצה מהמשחק, אבל נקודה עדיפה על אפס נקודות. עוד לפני שחזרנו מהפגרה, ידענו שזה יהיה כמעט בלתי אפשרי לנצח בכל המשחקים".

"למרות התוצאה, אנחנו חייבים לשמור על מצב רוח מרומם ולא להוריד את הראש", אמר מארק אנדרה טר סטגן. "שיחקנו טוב, אבל לצערי גם סביליה. אני חושב התוצאה משקפת, לאף אחת מהקבוצות לא הגיע ניצחון. ריאל מדריד? אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ובמטרות שלנו. אני בטוח שאם נעשה את זה נשיג תוצאות טובות. נילחם על כל נקודה עד לסיום העונה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
סגר חשבון. מסי עם דייגו קרלוס/רויטרס

בתקשורת הקטאלנית ניתחו את הסיבה לכך שכוכב ברצלונה, ליאונל מסי, דחף את דייגו קרלוס במהלך המשחק. מסתבר שקרלוס לא הפסיק לבצע עבירות קשות על שחקני ברצלונה משריקת הפתיחה, כולל תיקול קשה על לואיס סוארס ואחד נוסף על הפרעוש עצמו. מסי התקשה לשמור על איפוק לאחר עוד גלישה מסוכנת של הברזילאי, והגיב בזעם, אך למזלו הוא לא ספג כרטיס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully