וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסטוב מוכת הקורונה עלתה עם שחקני נוער - וספגה עשירייה

פארסה בליגה הרוסית: סוצ'י סירבה לדחות את המשחק, היריבה ששחקניה הבוגרים בבידוד נאלצה לפתוח עם הרכב של נערים, שהובס 10:1

מתוך רויטרס

בווידאו: אוהדי נאפולי חוגגים זכייה בגביע

רוב הליגות הבכירות באירופה חזרו לשחק חרף משבר הקורונה העולמי, אולם מה שהתרחש הערב (שישי) ברוסיה יוצא דופן בכל קנה מידה. רוסטוב התחננה לדחות את משחק הליגה מול סוצ'י, שכן שישה משחקני המועדון נדבקו בנגיף, מה שהצריך הכנסה לבידוד של כל הקבוצה הבוגרת, כמו גם של צוות האימון. אלא היריבה סירבה, ההתאחדות הרוסית לא התערבה, ועל כן, נאלצה המדורגת רביעית ברוסיה להופיע למשחק החוץ מול המדורגת 12 בסגל מלא בשחקני נוער - הצעיר שבהם חגג יום הולדת 16 בתחילת השנה, והמבוגר ביותר בסך הכל בן 19.

איך זה נגמר? בתבוסה כואבת במיוחד של 10:1. רוסטוב דווקא עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה הראשונה מרגלי רומן רומנוב בן ה-17, אולם בדקה ה-15 כבר הפכה סוצ'י ל-1:2. לחדרי ההלבשה ירדה ביתרון 1:4, וגם במחצית השנייה לא ריחמה על ילדי רוסטוב שנכנסו, לצערם, לספרי ההיסטוריה: לראשונה בליגה הרוסית העליונה, קבוצה סופגת עשרה שערים במשחק אחד. וזה עוד אחרי ששוערה בן ה-17 הציל פנדל.

"אנחנו מעדיפים שלא להגיב להחלטה של סוצ'י לקיים את המשחק", אמר נשיא רוסטוב לפני שריקת הפתיחה. "שזה יהיה על המצפון שלהם. מבחינתנו, בריאות השחקנים חשובה יותר משלוש נקודות". לסוצ'י דווקא חשובות הנקודות - ערב המחזור ה-23 ברוסיה, היתה רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully