וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו: דני אבדיה משוגע, במקומו לא הייתי מסיים את העונה

שחקן מכבי ראשון לציון לא מבין מדוע ש"בחירת טופ 5 בדראפט" יסכן את עתידו. אבדיה עצמו התראיין בארה"ב, בביצועיו מהמשחקון הפנימי

צילום: יותם רונן עריכה: ניר חן

דני אבדיה נחוש ודרוך לקראת חזרתה של ליגת העל. פורוורד מכבי תל אביב התראיין ל-ESPN ואמר שהוא מחויב לסיים את העונה בשורות הצהובים לפני שיעבור להתרכז בדראפט, בו הוא צפוי להיבחר באחת מ-10 הבחירות הראשונות. "לפני שאני עובר לארצות הברית, יש לי מטלה לסיים בישראל", אמר אבדיה. "כספורטאי אני מחויב לקבוצה ולחברים שלי ואעשה הכל כדי לעזור להם לזכות באליפות. היתה לנו עונה נהדרת, כך שלזכות באליפות - אפילו עם הדחייה של העונה ואפילו שזה יהיה ללא קהל - ייתן לי תחושה שהעבודה שלי משתלמת".

אם שואלים את שחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו, אבדיה כלל לא צריך לשחק לפני הדראפט: "הבחור ממכבי משוגע. אין שום סיכוי שהייתי משחק אם הייתי טופ 5... יש להם שם ילד טופ 5 בדראפט הזה, והוא מחליט לסיים את העונה".

מומחה הדראפט של ESPN ג'ונתן גבעוני צייץ מקבץ ביצועים ממשחק האימון הפנימי של מכבי תל אביב, לצד הכיתוב: "טעימה של מה שהולך להגיע? הנה מבט בלעדי של המהלכים הטובים ביותר של אבדיה ממשחק האימון, בו הוא מציג לראווה את ניהול המשחק שלו, היצירתיות, המסירות והגיוון כגארד גבוה שהפך אותו פוטנציאל להיבחר באחת משלוש הבחירות הראשונות. גם הזריקה מבחוץ נראית טובה יותר".

על פי תחזית הדראפט של ESPN אבדיה ייבחר חמישי, אולם בתחזיות אחרות המנייה שלו נמצאת במגמה קלה של ירידה. אמש פורסמה ב"אתלטיק" תחזית עדכנית לדראפט הקרוב בה הוצב דני אבדיה במקום העשירי בלבד של מומחה הדראפט של האתר, סם וסיני. יחד עם זאת, וסיני ציין ש"העובדה שהוא ישחק עכשיו בזמן שמועמדים אחרים לדראפט מושבתים, יכולה לעזור לו להקפיץ מחדש את המנייה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully