וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "דני אבדיה ברשימת המועמדים הסופית של גולדן סטייט לדראפט"

פורוורד מכבי תל אביב הוא אחד משלושה מועמדים שהווריירס סימנו למקרה שיקבלו את בחירה 2-5. אם יבחרו ראשונים, יקחו את אנתוני אדוארדס

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

אחרי שלא נכללה בין 22 הקבוצות שישתתפו בהמשך עונת ה-NBA, לגולדן סטייט נשאר הרבה מאוד זמן פנוי כדי להתכונן לדראפט, שנדחה ל-15 באוקטובר. ואולם, על פי דיווח בתקשורת האמריקאית הווריירס כבר גיבשו רשימה מצומצמת למדי של מועמדים ממנה תבחר בלוטרי, והיא כוללת את דני אבדיה.

על פי הדיווח ב"סן פרנסיסקו כרוניקל", התוכנית של הווריירס נראית כך: אם יקבלו את הבחירה הראשונה בדראפט, הם ינצלו אותה כדי לבחור בשוטינג גארד אנטוני אדוארדס, שנחשב במרבית התחזיות לכישרון הגדול ביותר בדראפט. בימים האחרונים פורסם שגולדן סטייט יזמה שיחות זום עם שני פרוספקטים בכירים אחרים - לאמלו בול וג'יימס ווייזמן - מה שהיה עשוי לרמז על כך שאדוארדס נמצא בעדיפות נמוכה, אולם מסתבר שלא כך הם פני הדברים.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה. AP
מתקרב לשיתוף פעולה עם קרי ותומפסון? דני אבדיה/AP

כך או כך, אם גולדן סטייט תזכה בבחירה השנייה, השלישית, הרביעית או החמישית בדראפט, יש לה כבר רשימת מועמדים אלטרנטיבית. "שלושה שחקנים שגולדן סטייט תבחן ברצינות רבה במקרה כזה הם טייריס האליברטון מאייווה סטייט, אייזק אוקורו מאובורן, ודני אבדיה ממכבי תל אביב", ציין הכתב קונור לטורוניו.

התחזיות לגבי אבדיה ממשיכות להיות דינמיות. אמש (שבת) פורסם ב"בליצ'ר ריפורט" מוק דראפט עדכני, בו הוצב הכישרון הישראלי הצעיר בבחירה השמינית. במוק החדש של NBC, לעומת זאת, ניבאו שאבדיה ייבחר חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully