וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר שוב הפר בידוד, המנהלת קנסה את מכבי תל אביב ב-30 אלף שקל

שחקן הפנים הוותיק עבר על נהלי מנהלת הליגה בפעם השנייה תוך שבוע: "בהפרה נוספת, ייאלץ להיכנס לשבועיים של בידוד ללא אימונים ומשחקים"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בפעם השנייה תוך שבוע, הפר אמארה סטודמאייר את נהלי הבידוד של מנהלת הליגה ומכבי תל אביב שוב נקנסה ב-30 אלף שקל.

"מנהלת הליגה רואה בחומרה רבה הפרת בידוד נוספת של אמארה סטודומאייר", נמסר. "זהו זלזול של השחקן בליגה ופגיעה וסיכון של חבריו לקבוצה ושחקני הקבוצות האחרות. המנהלת תקנוס את הקבוצה ב-30 אלף שקלים נוספים ומודיעה כי בהפרה נוספת של השחקן הוא ייאלץ להכנס לשבועיים בידוד ללא אימונים ומשחקים. אנו לא נאפשר לאף שחקן לפגוע במשחקי הליגה ולסכנם ונעשה הכל להגיע לסיום העונה ומשחק הגמר בשלום".

אמארה סטודמאייר שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מזלזל בהנחיות? סטודמאייר/דני מרון

זה זמן מה שברחבי אירופה מדווחים על האפשרות שמכבי תל אביב תחתים את לורנזו בראון מהכוכב האדום, אולם ייתכן שגם שותפו לקו האחורי נמצא על הכוונת. על פי דיווח באתר האיטלקי PianetaBasket, הצהובים צפויים להגיש הצעה בקרוב גם לשוטינג גארד של הקבוצה הסרבית בילי בארון.

בארון בן ה-29 (1.88) משחק במדי הכוכב האדום מקיץ 2018, והיה שותף עמה לאחת העונות המוצלחות במועדון, עם הזכייה בליגה האדריאטית ובאליפות סרביה ב-2019 - כבשתי המסגרות הוא מוכתר כ-MVP הגמר. בארון קלע העונה 11.6 נקודות למשחק ב-40.3 אחוזים מחוץ לקשת. כך או כך, מכבי תל אביב היא לא הקבוצה היחידה שמעוניינת בו. בארון נמצא גם על הכוונת של ולנסיה, ובמקביל מאמן הכוכב האדום סשה אוברדוביץ' מנסה לשכנעו להישאר בבירת סרביה.

עוד בוואלה!

אנתוני פארקר או נדב הנפלד? מצאו את ההבדלים בחידון יום הולדת

לכתבה המלאה
בילי בארון שחקנה של הכוכב האדום בלגרד מול יובל זוסמן שחקנה של מכבי תל אביב. GettyImages
מחוזר ביורוליג. בילי בארון מול יובל זוסמן/GettyImages

עוד ביורוליג: על פי דיווח ביוון, פנאתינייקוס מסמנת עוד שחקן מליגת העל בישראל אחרי שהתקרבה לסיכום עם אקס הפועל חולון מרכוס פוסטר. שחקן נוסף שעשוי להיכנס עם פאו למשא ומתן הוא גארד מכבי ראשון לציון אלכס המילטון, שאף הוזכר בעבר כמועמד להצטרף לאולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully