וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלייז'ה בריאנט: "רק אותנו בודקים, הנהלים לא הגיוניים"

שחקן מכבי תל אביב התראיין בארצות הברית וסיפר: "קבוצות אחרות לא נבדקות, אז אי אפשר לדעת מי חולה ומי לא". וגם: חלום ה-NBA

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

בזמן שאשתו ההריונית ביוטה, אלייז'ה בריאנט נמצא בישראל ומחכה שעונת הכדורסל תשוב. בראוין שהעניק לתקשורת בסולט לייק סיטי, סיפר על סדר היום שלו: קריאה אקס בוקס, מתיחות, אוכל, שינה, וחוזר חלילה. "אתה נמצא בבידוד של שבועיים ואז הולך לאימון", אמר האמריקאי, ששב לישראל ב-26 במאי.

בריאנט הוסיף וסיפר שמישהו אוסף אותו לחדר הכושר, ואז מחזיר אותו למלון בו הוא מתגורר. "זה ככה כבר זמן מה, המשחקים אמורים להתחיל ב-21 ביוני עד ה-21 ביולי, זה מצב קשה. השחקנים לא יכולים לעשות שום דבר מלבד לצאת לחדר הכושר עד ה-31 ביולי. הרבה שחקנים הקימו מהומה על כך, זה קצת יצא משליטה".

על אשתו שנותרה ביוטה אמר: "היא בריאה, התינוק בריא, אז זו ברכה. כמובן שהיא היתה רוצה שאהיה בבית, אבל תחת הנסיבות הבלתי צפויות הללו, זה מה שקרה. אנחנו הקבוצה היחידה שנבדקה, הקבוצות האחרות לא נבדקות, אז אי אפשר לדעת מי חולה ומי לא. הנהלים הללו לא ממש הגיוניים. צריך להיות בבידוד, אסור להיות קרוב לשחקנים אחרים לפני המשחק, ואז יוצאים ומשחקים. זה קצת גורם לך לנענע את ראשך ולתהות מה קורה פה".

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט מול שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
סיטואציה מוזרה. בריאנט/ברני ארדוב

על עונת הבכורה שלו בישראל, בהפועל אילת, אמר: "העונה הראשונה שלי בישראל, באילת, היתה טובה מאוד, והקבוצה היתה טובה מאוד. שיחקנו באילת, שהיא כמו מיאמי, המקום בו אנשים נוסעים לחופשה, וזה היה כיף מאוד. אתה חמש דקות מהים, חמש דקות מחדר הכושר, חמש דקות מהכל. הגענו לפיינל פור והפסדנו לקבוצה בה אני משחק כעת".

יכולתו הטובה באילת סידרה לבריאנט מקום במכבי תל אביב - "כמו לשחק בלוס אנג'לס לייקרס", לדבריו: "הליגה הישראלית מאוד פיזית, כי לא שורקים להרבה עבירות. ביורוליג יש הרבה שחקנים ברמה גבוהה, יש שם גם אתלטים וגם שחקנים חכמים. זה משחק אחר. לשחק ברחבי העולם היה חוויה נהדרת ואני אסיר תודה עליה".

ובכל זאת, החלום היה ונותר ה-NBA, גם אחרי ששיחק בליגת הקיץ עבור מילווקי אשתקד: "זה הלך טוב מאוד, היו לי הזדמנויות לחוזה לא מובטח, אבל רציתי לשחק ביורוליג. אני חושב שהזמן שלי יגיע וצריך להיות מוכן לזה. זו הסיטואציה הכי טובה עבורי ועבור המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully