וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.6: טאנגי קואסי סגר בבאיירן מינכן

ב"בילד" מדווחים כי בלם פריז סן ז'רמן בן ה-18 יעבור כשחקן חופשי לאלופת גרמניה ויחתום לארבע שנים. פרננדו סנטוס האריך חוזהו בפורטוגל, צ'לסי פנתה לסעיד בנרחמה

אתר רשמי

העברות

* קלאס יאן הונטלאר האריך את החוזה שלו באייאקס וחתם לעונה נוספת. החלוץ בן ה-36 ישחק גם בעונה הקרובה בקבוצה מבירת הולנד ואמר: "רציתי להמשיך לשחק והעדפתי לעשות את זה כאן באייאקס. אני לא רואה את עצמי לובש חולצה של קבוצה אחרת".

* יוהאן פלה, שוערה בן ה-37 של מארסיי, האריך חוזה בשנה נוספת שתהיה השישית שלו במועדון.

* מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס האריך את החוזה שלו בארבע שנים נוספות וחתם למעשה עד 2024.

תורגן הזאר בורוסיה דורטמונד דייויד אלאבה באיירן מינכן. רויטרס
יעבור לפריז סן ז'רמן? אלאבה מול תורגן הזאר/רויטרס

שמועות

* טאנגי קואסי עובר לבאיירן מינכן. הבלם הצרפתי בן ה-18 של פריז סן ז'רמן יעבור אל אלופת גרמניה בהעברה חופשית ויחתום לארבע שנים בקבוצה של האנזי פליק. הוא צפוי להיות הצרפתי השישי בסגל של הבווארים, אם לא ישוחררו או יימכרו שחקנים נוספים. פריז סן ז'רמן ניסתה להאריך את החוזה של קואסי כיוון שתומאס טוכל מחזיק ממנו כישרון גדול, אבל לא צלחה. מנכ"ל באיירן מינכן חסן סליהאמידז'יץ' עקב אחריו במשך זמן רב והסקאוט הראשי מרקו נפה אפילו צפה בו ביורו הנערים בשנה שעברה.

* לפי "לה פריזיאן", יש "אפס סיכוי" שניימאר יגיע לברצלונה בקיץ הקרוב - גם משום שפריז סן ז'רמן לא רוצה לוותר עליו, וגם בשל מצבם של הקטלאנים אחרי משבר הקורונה. בקיץ הבא, לעומת זאת, המצב עשוי להיות אחרת. קיץ 2021 יהיה ההזדמנות האחרונה של קבוצת הפאר הצרפתית למכור את ניימאר בלי לאבד אותו בחינם (חוזהו מסתיים ב-2022), ועל כן המגעים צפויים להתחדש לקראת סוף השנה.

* תומא מונייה, מגנה הבלגי בן ה-28 של פריז סן ז'רמן, בחר בבורוסיה דורטמונד כקבוצה הבאה שלו, כך מדווחים בצרפת. המעבר אמור להיות מושלם כבר בימים הקרובים, כשמונייה יחתום לחמש שנים אחרי שהעדיף את הגרמנים על פני ההצעה מטוטנהאם. למרות זאת, הוא יבקש מדורטמונד לשחק עם פ.ס.ז' בליגת האלופות באוגוסט, לפני שיעזוב כשחקן חופשי.

* על פי "גאזטה דלו ספורט", ניוקאסל מוכנה להציע ללאציו 55 מיליון יורו עבור צ'ירו אימובילה, ותציע למלך שערי הסרייה A שכר שנתי של 8 מיליון יורו.

* ב"פראנס פוטבול" טוענים: מנצ'סטר יונייטד פנתה לנציגיו של וויליאן, שמסיים את חוזהו בצ'לסי בקיץ הקרוב.

* צ'לסי החלה במגעים עם סעיד בנרחמה, שחקן הכנף האלג'יראי של ברנטפורד, כך על פי RMC. השחקן בן ה-25 היה מלך הבישולים בליגת המשנה בעונה שעברה וכבש 10 שערים, בדיוק כמו העונה.

* על פי דיווחים באיטליה, מילאן מביעה עניין בחלוץ ריאל מדריד לוקה יוביץ', שהתקשה לעמוד בציפיות מאז הצטרף לבלאנקוס.

* לפי "ספורט", ברצלונה דחתה גם את ההצעה השנייה של מנצ'סטר יונייטד על אנסו פאטי. הראשונה היתה על סך 100 מיליון יורו, והפעם דחו הקטלאנים הצעה של 150 מיליון יורו. לא מן הנמנע כי השדים האדומים יחליטו לשלם את סעיף השחרור של ילד הפלא, שעומד כרגע על 170 מיליון יורו.

* ב"אס" טוענים שבאיירן מינכן הצטרפה לרשימת המחזרות אחר מגן בורוסיה דורטמונד אשרף חכימי. הכוכב המושאל מריאל מדריד מעוניין להישאר בבונדסליגה, ועשוי להרוויח 6-7 מיליון יורו לעונה בבאיירן.

* בצרפת מדווחים שמנצ'סטר יונייטד רוצה את המגן השמאלי של ווטפורד פרוויס אנטופיניאן, שהוזכר כמועמד גם לברצלונה.

* על פי "א בולה" הפורטוגלי, ברצלונה עוקבת אחר שוער ספורטינג ליסבון לואיס מקסימיליאנו, אותה היא עשויה לצרף כשוער שני במקום נטו.

* מרקו ואן חינקל החל שיחות עם צ'לסי במטרה להאריך את החוזה שלו במועדון. המגן בן ה-27 הצטרף לבלוז ב-2014, אבל רשם רק ארבע הופעות ובילה חלק מהזמן בהשאלות למילאן, סטוק סיטי ופ.ס.וו איינדהובן. בשנתיים האחרונות הוא נעדר בשל קרע ברצועה הצולבת.

* מאמן יובנטוס מאוריציו סארי רוצה להביא איתו את ז'ורז'יניו גם אל הגברת הזקנה אחרי שבעבר צירף אותו לצ'לסי מנאפולי כשגם שם אימן אותו. באנגליה טוענים שסארי רוצה גם את ז'ורז'יניו וגם את מרקוס אלונסו ומוכן להציע בתמורה את פדריקו ברננדסקי ואדריאן ראביו.

* לורנצו אינסינייה נפרד מסוכן העל מינו ראיולה ובאיטליה טוענים שהפרידה נובעת מחילוקי דעות לגבי עתידו של החלוץ.

טאנגי קואסי שחקן פריז סן ז'רמן. GettyImages
עוד צרפתי בבאיירן מינכן/GettyImages

* פריז סן ז'רמן רוצה לערוך שינויים משמעותיים בהגנה שלה בקיץ הקרוב ולפי הדיווחים כבר דיברה עם סוכניו של מגן/בלם/קשר באיירן מינכן דייויד אלאבה. אלופת צרפת תיפרד מטיאגו סילבה, תומא מונייה ולייבין קורזאבה ומחפשת שחקנים אחרים.

* לותר מתיאוס טען בטור שכתב ל"סקיי ספורט" הגרמנית שפיליפה קוטיניו, קורנטן טוליסו, לוקאס הרננדז וחאבי מרטינס לא יישארו בבאיירן מינכן בעונה הבאה.

* צ'לסי אמורה להודיע כבר בימים הקרובים על רכישתו של חלוץ ר.ב. לייפציג טימו ורנר כשכרגע רק פרטים קטנים מפרידים בין הצדדים. על פי אחד הפרסומים, ורנר לא צפוי לשחק עם לייפציג בטורניר ליגת האלופות שצפוי להיערך באוגוסט בליסבון.

* למרות כל הסימנים השליליים מבחינת ארסנל, מיקל ארטטה נשמע אופטימי ומאמין שייתכן שפייר אמריק אובמיאנג יישאר בקבוצה גם אחרי הקיץ הקרוב. חוזהו של החלוץ מגאבון נגמר בקיץ הבא ולכן התותחנים יהיו חייבים למכור אותו במקרה שלא יסכים להאריך את ההתקשרות. אם לא ימכרו אותו, ייאלצו לשחרר אותו ללא תמורה. "אנחנו מקיימים שיחות רבות עם פייר, עם המשפחה שלו והסוכן שלו ואני חיובי ומאמין שנוכל למצוא סיכום שיתאים לכולם", אמר ארטטה.

* ניס מעוניינת בקשר אברטון מורגן שניידרלין וגם מאמנה פטריק ויירה לא הכחיש את הדיבור על מעבר תמורת כ-3 מיליון יורו. "הוא שחקן מעניין מאוד שמחפש אתגר חדש", אמר קשר העבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully