וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מהפך דרמטי לא הספיק לבטיס בזמן פציעות, לבנטה חילצה 1:1 מול סביליה

גרנאדה ובטיס נפרדו ב-2:2 במשחק שכלל 3 שערים ב-5 הדקות האחרונות, השחקנים של ג'ולן לופטגי ספגו בדקה ה-87 ופספסו הזדמנות לפתוח פער של שש נקודות מהמקום הרביעי. בשלישי: ברצלונה תנסה להמשיך במומנטום מול לגאנס

אתר רשמי

בווידאו: שחקני ברצלונה באימון

המחזור ה-29 בליגה הספרדית נמשך היום (שני) עם שני משחקים מוקדמים: לבנטה אירחה את סביליה ונפרדה ממנה ב-1:1. בטיס וגרנאדה נפרדו ב-2:2 דרמטי, במשחק שכלל 3 שערים ב-5 הדקות האחרונות. מחר יתקיימו שלושה במשחקים, כשבמוקד ברצלונה שתארח את לגאנס (שלישי, 23:00, ONE) אחרי ה-0:4 על מאיורקה בשבת. ויאריאל תארח את מאיורקה, חטאפה את אספניול.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, מארק אנדרה טר סטגן. AP
יפתח? סוארס עם מסי/AP

לבנטה - סביליה 1:1

המארחת חילצה 1:1 שלישי ברציפות בליגה, והם כעת רחוקים שמונה נקודות מהמקום השישי המוביל לאירופה בתום העונה, אך גם רחוקים עשר נקודות מהקו האדום. השחקנים של ג'ולן לופטגי פספסו הזדמנות פז לפתוח פער שש נקודות במקום השלישי, ועשויים לראות כיצד סוסיאדד הרביעית מצמקת מהם את הפער לנקודה אחת בלבד. סביליה החזיקה יותר בכדור, אך לבנטה סיכנה את השער לא פחות מהאורחים. בכל זאת הייתה זו האורחת שעלתה ליתרון בפתיחת המחצית השנייה כשלוק דה יונג דחק מקרוב את ה-0:1. לבנטה לחצה חזק כדי להשיג את השוויון בדקה ה-87 כדור רוחב שהוכנס לרחבה פגע ברגלו של דייגו קרלוס מסביליה, שדחק שער עצמי אומלל וקבע את תוצאת המשחק, 1:1.

גרנאדה - בטיס 2:2

איזו דרמה: עד הדקה ה-85 גרנאדה הוליכה 0:1, בטיס הפכה ל-1:2 בזכות צמד תוך 3 דקות של שני המחליפים בדקות ה-85 וה-88, אבל בתוספת הזמן המארחת השוותה. גרנאדה כבר הרגישה שהיא מטפסת עד למקום השביעי כשהוליכה בבטחה 0:1 משער של קרלוס פרננדס (29), אבל ספגה שער שוויון בדקה ה-85 מפנדל של קנאלס אחרי עבירה די מיותרת ברחבה, בדקה ה-88 כריסטיאן טייו הפך עם ספק הגבהה מחוץ לרחבה שהכניעה את השוער - אבל סולדאדו (91) קבע 2:2 בסיומת חדה מתוך הרחבה, והשלים שלושה שערים במשחק תוך 6 דקות.

שחקנה של לבאנטה סרחיו לאון מול שחקנה של סביליה דייגו קרלוס. GettyImages
חלקו נקודה. סרחיו לאון מלבנטה מול דייגו קרלוס מסביליה/GettyImages

ברצלונה - לגאנס (שלישי, 23:00, ONE)

אחרי ה-0:4 הגדול על מאיורקה ביום שבת, המוליכה ברצלונה תנסה להמשיך במומנטום גם מול לגאנס, כדי לשמור על פער שתי הנקודות מריאל מדריד השנייה. לא ברור אם לואיס סוארס, שחזר מפציעה וקיבל קצת יותר מחצי שעה במשחק האחרון, יפתח ב-11.

"עדיין לא החלטתי אם לואיס יפתח", אמר קיקה סטיין במסיבת העיתונאים שלקראת המשחק. "אני רוצה לדבר איתו לפני כי אנחנו חייבים להיות זהירים. יכול מאוד להיות שהוא יפתח אך גם יכול להיות שהוא יקבל דקות רק במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully