וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: ציון הדרך של זידאן, המחווה של מרסלו, ראמוס: "סיטואציה מוזרה"

המאמן רשם את משחקו ה-200 ועלה למקום השני בהיסטוריה במספר ניצחונות הליגה של הבלאנקוס. המגן הקדיש את השער לג'ורג' פלויד, הקפטן מתרגל למשחקים ללא קהל

ברצלונה מתאמנת לקראת חזרת הליגה הספרדית

45 דקות הספיקו לריאל מדריד כדי להיצמד שוב לברצלונה עם 1:3 על אייבר באצטדיון די סטפנו שמהווה בית חלופי לברנבאו, שנמצא בשיפוצים. טוני קרוס שחרר לחץ כבר בדקה הרביעית, ראמוס ומרסלו הוסיפו עוד לפני ההפסקה, אבל במחצית השנייה ריאל הפסיקה לשחק וגם ספגה שער מביך מבחינת טיבו קורטואה שנכנע לכדור חלש שנראה לא מסוכן. אגב, מרסלו חגג את השער שלו עם מחווה לג'ורג' פלויד. מי שרשם ציון דרך במשחק הזה הוא זינדין זידאן, שבמשחקו ה-200 כמאמן הבלאנקוס, עקף את ליאו בינאקר והפך למאמן השני בהיסטוריה של ריאל מדריד מבחינת כמות הניצחונות בליגה (90). מיגל מוניוס עדיין מוביל בגאון עם 257 ניצחונות.

מרסלו ריאל מדריד. רויטרס
מחווה לג'ורג' פלויד. מרסלו/רויטרס

זידאן התייחס לפערים בין המחציות ואמר לאחר המשחק: "אולי נרגענו קצת. היתה גם עייפות והרבה חילופים. זו סיטואציה חדשה ואנחנו צריכים לעשות התאמות". על העובדה שקרבחאל הוחלף במחצית: "הוא נפצע קלות והחלפתי אותו, אבל בעבר הוא כבר שיחק במצב הזה".

על החזרה של אדן הזאר: "ידענו שהוא לא יהיה בקצב משחק אם הוא ישחק את כל 90 הדקות, אבל הוא נתן שעה טובה. אני שמח שהוא לא פחד להיכנס למאבקים למרות שהוא נפגע". על בנזמה: "הוא תמיד שומר על עצמו, כמו רוב השחקנים. הוא נראה טוב מבחינה פיזית ושמחתי לראות אותו שוב. אני מקווה שהוא ימשיך ככה כי אנחנו צריכים אותו".

זינדין זידאן ריאל מדריד עם גארת' בייל. רויטרס
רשם ציון דרך. זידאן/רויטרס

זידאן מקבל מהבוס חולצה למזכרת לכבוד משחקו ה-200

סרחיו ראמוס, הקפטן האגדי של הבלאנקוס, שכבש את השני השני, התייחס בסיום למציאות החדשה בעידן הקורונה: "זה מוזר לכולם. בתור קפטן שלחתי הודעות לכל אלו שסבלו מאובדן של אהוביהם. זה מוזר להיות כל הזמן בבית, אבל בכל דבר צריך למצוא את החיובי. כדורגל זה כיף ומועיל לנשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully