וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה חזרה מהפגרה עם 0:4 על מאיורקה

האלופה חזרה מהפגרה בסטייל והגדילה (זמנית) את הפער בפסגה. מסי בישל פעמיים וכבש, וידאל, ברייתווייט ואלבה הוסיפו. סוארס חזר אחרי חצי שנה ובישל למסי

שחקני ברצלונה חוגגים. רויטרס
היו צריכים רק דקה כדי לכבוש. שחקני ברצלונה חוגגים/רויטרס

מחזור החזרה של הליגה הספרדית נמשך עם שישה משחקים בסוף השבוע. הערב (שבת) שבה ברצלונה לכר הדשא עם 0:4 על מאיורקה ופתחו זמנית פער של חמש נקודות בפסגה על פני ריאל מדריד שתשחק מחר. בתחתית, סלטה ויגו המדורגת 17 הסתבכה בעקבות הפסד 1:0 לוויאריאל בתוספת הזמן, בעוד האחרונה אספניול ניצחה 0:2 את אלאבס.

ליאו מסי ברצלונה. רויטרס
שני בישולים ושער. ליאו מסי/רויטרס

מאיורקה - ברצלונה 4:0

65 שניות. זה פרק הזמן שלקח לברצלונה כדי לכבוש במשחק החזרה שלה מהפגרה. ארתורו וידאל היה זה שהוריד לחץ מוקדם מאוד אצל האלופה, שחזרה בסטייל מהפגרה והלחיצה את ריאל מדריד כשהגדילה ממנה את הפער בפסגה לחמש נקודות. ברייתווייט התכבד בשער בכורה בדקה ה-57 אחרי בישול של מסי, שרשם את הבישול ה-14 שלו העונה לג'ורדי אלבה (80) וגם כבש בעצמו עמוק בתוספת הזמן כדי לחתום את הרביעייה. אבל עם כל הכבוד לשערים, הרגע אולי הכי משמח מבחינת ברצלונה במשחק הזה היה כניסתו של לואיס סוארס למגרש (57) אחרי יותר מחצי שנה שהוא לא שיחק מאז הניתוח שעבר בברך. זה היה הניצחון השביעי ברציפות של ברצלונה על מאיורקה, שלפחות התנחמה בהפסד של סלטה ויגו שמותיר אותה במרחק של נקודה בלבד מהישרדות.

ארתורו וידאל ברצלונה. רויטרס
וידאל חוגג את הראשון/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: גול! לא ייאמן, ברצלונה כבשה אחרי דקה במשחק הזה. דה יונג חילץ כדור ומצא את אלבה שהרים לרחבה, וידאל התגבר על השומר שלו ונגח פנימה. 0:1 לברצלונה.

דקה 22: קובו היפני של מאיורקה תעתע בהגנה ושלח פצצה לפינה, אבל טר סטגן התעופף והדף בקושי.

דקה 30: קובו בעט כדור חופשי מ-18 מטרים מסוכן מתחת לחומה הקופצת, אבל טר סטגן שוב היה מוכן.

דקה 37: גול! 0:2 לברצלונה ומי כבש? מרטין ברייתווייט החלוץ הדני התכבד בשער בכורה אחרי שהשתלט על נגיחה של מסי ומתוך הרחבה הפציץ פנימה.

אוהד ברצלונה פורץ למגרש. רויטרס
גם במשחק ללא קהל יש פולש. מעריץ של מסי מפונה/רויטרס

דקה 47: התקפה מהירה וטובה של מאיורקה הסתיימה בכדור רוחב ובעיטה של בודימיר שפספסה בסנטימטרים את הקורה.

דקה 57: הרגע לו חיכו אוהדי ברצלונה הגיע. לואיס סוארס חזר לכר הדשא כשהחליף את גריזמן.

דקה 59: מסי הכניס כדור מצוין לברייתווייט שבעט לפינה, אבל שוער מאיורקה הציל ברגע האחרון.

דקה 80: גול! ליאו מסי מצא את ג'ורדי אלבה ששבר את מלכודת הנבדל, וניצל את המהירות שלו כדי לכבוש את השלישי. 0:3 לברצלונה.

דקה 93: גול! באמת חשבתם שמסי לא יכבוש במשחק? הפרעוש קיבל כדור מסוארס וברגל ימין עם עזרה של שחקן הגנה הכניע את ריינה. 0:4 לברצלונה.

מרטין ברייתווייט ברצלונה חוגג עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
שער בכורה בברצלונה. מרטין ברייתווייט/רויטרס

ולנסיה - לבנטה 1:1

המארחת יצאה להפסקת הקורונה כשהיא מנצחת פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים שלה. הערב זה כבר נראה טוב מבחינתה כשכבשה בדקה ה-90, אבל אפילו ביתרון הזה היא לא הצליחה להחזיק ואיבדה שתי נקודות במאבק על כרטיס לאירופה מפנדל מיותר לגמרי בדקה ה-98.

העטלפים היו עדיפים לאורך כל המשחק והגיעו לאינספור מצבים, אבל לא הצליחו לכבוש. בסופו של דבר השער הגיע בדקה ה-90 כשחוסה גאיה העביר מסירת רוחב משמאל ורודריגו המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. עוד לפני כן, רוג'ר הותיר את לבנטה בעשרה שחקנים אחרי שספג צהוב שני בדקה ה-74. השער הזה החזיק מעמד עד הדקה ה-98: מוקטאר דיאקבי ביצע עבירה שטותית לחלוטין בתוך הרחבה והאורחת קיבלה פנדל. גונסאלו מלרו בעט חזק עם הרבה ביטחון פנימה את ה-1:1.

קרלוס פרננדס שחקן גרנאדה חוגג עם חבריו. GettyImages
קרלוס פרננדס חוגג צמד/GettyImages

גרנאדה - חטאפה 1:2

האורחת חוותה עונה נהדרת הן בליגה והן באירופה (עלתה לשמינית הגמר בליגה האירופית) עד משבר הקורונה. הערב היא לא הצליחה להשיג נקודות במשחק הפתיחה המחודשת של הליגה ועלולה לאבד את המקום הרביעי. חטאפה כבשה ראשונה בדקה ה-20: מארק קוקורייה הצליח איכשהו להשאיר את הכדור לדויד טימור, שבעט מקצה הרחבה בנגיעה אחת נהדרת אל החיבורים את ה-0:1. המארחת איזנה בדקה ה-71 כשדג'נה דקונאם ניסה להרחיק כדור חופשי לא הכי מסוכן ובעט אותו בטעות לשערו הוא, איזה חוסר מזל ו-1:1. השער הוענק בסופו של דבר לקרלוס פרננדס, שגם השלים את המהפך בדקה ה-79: הספרדי בן ה-24 קיבל מסירת רוחב ובעט לא מספיק טוב, אבל השוער דויד סוריה הדף לא מספיק טוב ופרננדס היה שם על הכדור החוזר ובעט פנימה את ה-1:2.

ברנרדו אספינוסה שחקן אספניול כובש בנגיחה לרשת אלאבס. GettyImages
אספניול ניצלה את היתרון המספרי. ברנרדו אספינוסה נוגח לרשת/GettyImages

אספניול - אלאבס 0:2

יותר משלושה חודשים בלי כדורגל כנראה גרמו לפרננדו פאצ'קו לשכוח את חוקי המשחק. שוערה של אלאבס תפס את הכדור בידיו מחוץ לרחבה במהלך תמוה בדקה ה-19, הפקיר את חבריו ב-10 שחקנים וסידר למאמנו לשעבר אבלרדו ניצחון קריטי במאבקי התחתית. השוער המחליף רוברטו חימנס החזיק מעמד עם סדרת הצלות, עד שנכנע לנגיחה של הבלם ברנרדו אספינוסה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. וו ליי הסיני סגר עניין בדקה ה-47, אחרי בישול קסום של אדרי אמברבה, שהכין גם את השער הראשון. אספניול עדיין במקום האחרון, אבל כעת רק שלוש נקודות מחוף מבטחים.

סלטה ויגו - ויאריאל 1:0

חזרה כואבת עבור אוסקר גרסיה ושחקניו, שעשויים למצוא עצמם מתחת לקו האדום בסיום המחזור. ויאריאל הפסידה בשלושת המחזורים שלפני פגרת הקורונה, אבל הפעם השיגה שלוש נקודות ונקמה בסלטה ויגו על ההפסד 3:1 בסיבוב הראשון. השער המכריע הגיע בתוספת הזמן, כשהמחליף מאנו טריגרוס כבש בניסיון שלישי בדקה ה-91, אחרי שקרלוס באקה התנגש בשוער רובן בלאנקו.

משחק נוסף

לגאנס - ויאדוליד 2:1
ללגאנס: אוסקר (84), לויאדוליד: אנס אונאל (2), רובן אלקראס (54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully