וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהפר את תנאי הבידוד: נלסון סמדו לא הורשה להתאמן עם ברצלונה

המגן הימני "עבר על פרוטוקול הליגה הספרדית" והתאמן בנפרד מחבריו. לא ברור אם יהיה בסגל למשחק מול מאיורקה בשבת (23:00)

אתר רשמי

ביום שבת תחזור ברצלונה לפעילות ותמשיך את מאבק האליפות שלה בליגה הספרדית כשתתארח אצל מאיורקה. מסי חזר לכשירות וגם סוארס החלים סוף סוף וישולב, אבל לא בטוח שנלסון סמדו יוכל לקחת חלק במשחק הזה. הסיבה: המגן הימני תועד ביום שני כשהוא חוגג מסיבת יום הולדת לחבר במסעדה עם מספר אנשים ללא אמצעי זהירות שנדרשים בפרוטוקול של ה"לה ליגה" שיצא בעקבות נגיף הקורונה.

שחקן ברצלונה נלסון סמדו מעל שחקן אתלטיק בילבאו יראי. AP
הפר את תנאי הבידוד. נלסון סמדו/AP

בהודעה שהוציאה ברצלונה נכתב שסמדו הוא היחיד שלא התאמן בגלל שלא עמד בפרוטוקול של הליגה ולא ברור אם השחקן יוכל להיכלל בסגל למשחק הזה. ללא קשר לזה, כל שחקני הקבוצה עברו לפני האימון בדיקת קורונה כפי שנדרש מכל הקבוצות.

כפי שקורה כבר בבונדסליגה, כל שחקני הספסל יהיו מחוייבים בעטיית מסיכות וכן, לא תהיה תמונה קבוצתית של שחקני ההרכב כפי שקורה בדרך כלל. המשחק יתקיים, כמובן, ללא קהל, אולם הקטלאנים נערכים לאפשרות שחלק מהאוהדים יורשו לשוב לקאמפ נואו בשבועות הקרובים. על פי דיווחים בספרד, קבוצות לה ליגה עשויות לקבל אישור למלא את האצטדיונים בתפוסה של 30 אחוז, מה שיאפשר לברצלונה להכניס 30 אלף איש. על כן, עשויה האלופה הספרדית לערוך הגרלה בין עשרות אלפי המנויים שלה, והזוכים יורשו להיכנס למשחקים.

עוד בוואלה!

נלסון סמדו הפר את תנאי הבידוד, ברצלונה שוקלת להדיח אותו מהסגל לשבת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully