וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלסון סמדו הפר את תנאי הבידוד, ברצלונה שוקלת להדיח אותו מהסגל לשבת

המגן חגג במסיבת יום הולדת המונית מבלי לעדכן את ראשי המועדון, וצפוי להיענש. הקבוצה עשויה לערוך הגרלה לאוהדים במשחקי בית

אתר רשמי

בשעה טובה ומוצלחת, תשוב בסוף השבוע הקרוב הליגה הספרדית לפעילות. ביום שבת בערב תתארח ברצלונה במאיורקה, בניסיון לפתוח פער זמני של חמש נקודות מריאל מדריד השנייה. רגע לפני משחק הליגה, שיהיה המשחק הראשון של ברצלונה מאז פגרת הקורונה, באתר "ספורט" המסקר באדיקות את הקבוצה כתבו בהרחבה על מצב הרוח המרומם של השחקנים לקראת חזרת הליגה. "אנחנו בכושר נהדר", אמר אחד השחקנים. "היה קצת לחץ וחשש שאנחנו מתקדמים בקצב גבוה, אבל האימונים האחרונים החזירו לנו את הביטחון".

לקראת המשחק, עסוקה ברצלונה גם בבעיות משמעת. נלסון סמדו הפר את תנאי הבידוד ומבלי לעדכן את הקבוצה, חגג עם למעלה מ-20 אנשים מסיבת יום הולדת לחבר קרוב במסעדה בברצלונה. על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, ברצלונה שוקלת להעניש אותו ולהדיח אותו מהסגל למשחק הקרוב.

המשחק יתקיים, כמובן, ללא קהל, אולם הקטלאנים נערכים לאפשרות שחלק מהאוהדים יורשו לשוב לקאמפ נואו בשבועות הקרובים. על פי דיווחים בספרד, קבוצות לה ליגה עשויות לקבל אישור למלא את האצטדיונים בתפוסה של 30 אחוז, מה שיאפשר לברצלונה להכניס 30 אלף איש. על כן, עשויה האלופה הספרדית לערוך הגרלה בין עשרות אלפי המנויים שלה, והזוכים יורשו להיכנס למשחקים.

"מבחינה אישית הפגרה היתה טובה לי", אמר אנטואן גריזמן. "יכולתי לנוח, אני חושב שעברו חמש שנים מאז שהיתה לי מנוחה פיזית ונפשית כזאת. יכולתי ליהנות מהזמן עם המשפחה שלי, ועכשיו אני מוכן. אנחנו כבר מצפים לחזרת הליגה, חשוב שנחזור ברגל ימין. אני רוצה להיות חשוב לקבוצה גם על המגרש ומגם מחוצה לו".

על חזרתו של לואיס סוארס אמר הצרפתי: "הוא מספר 9 שלנו, כובש השערים שלנו, האיש שעושה את ההבדל במשחקים גדולים לצד מסי. הוא היה חסר לנו במשחקים הקודמים ואנחנו מאושרים שהוא חוזר".

חלוץ אינטר לאוטרו מרטינס. GettyImages
עדיין במרכז תשומת הלב. לאוטרו מרטינס/GettyImages

בינתיים, מאחורי הקלעים, ממשיכים באלופה לעסוק גם בעונה הבאה - ובפרט בלאוטרו מרטינס. אינטר אמנם הצהירה אמש (שלישי) כי הדדליין לניצול סעיף השחרור של החלוץ הארגנטינאי (111 מיליון יורו) יפוג ב-7 ביולי, אולם לפי "מארקה", האולטימטום הזה לא מטריד את ראשי הקטלאנים. "בברצלונה יודעים שהמגעים יהיו ארוכים, ויהפכו לאופרת סבון בקיץ", נכתב. "בגלל המשבר הכלכלי, המציאות החדשה היא שההעברות בכדורגל יהיו בסך נמוך בהרבה מ-100 מיליון יורו. בארסה גם מרגישה שיש לה יתרון כי כבר סיכמה עם השחקן עצמו".

חלוץ ריאל מדריד לשעבר פרננדו מוריינטס נשאל על לאוטרו ואמר: "ברצלונה מאוד רוצה אותו, אבל היו דיבורים גם על ריאל. אני חושב שהוא יותר מתאים לבארסה. הוא שחקן מעניין מאוד, יש לו ראיית משחק טוב, סגנון צבעוני והוא סקורר מצוין. הוא אחד החלוצים הטובים בעולם והוא יתאים לשתי הקבוצות".

מוריינטס נשאל האם הוא מסוגל לדמיין את ליאונל מסי משחק בקבוצה שאינה ברצלונה, והשיב: "לא, אני לא יכול לדמיין את זה. זה כמו מאלדיני, טוטי ופויול, שהתחילו וסיימו את הקריירות באותה קבוצה. הוא השחקן הכי חשוב במועדון, ועל כן יישאר עד סוף הקריירה".

עוד בוואלה!

ברצלונה: מסי חזר להתאמן ו"כשיר למאיורקה", סוארס עדיין בספק

לכתבה המלאה
קיקה סטיין מאמן ברצלונה. רויטרס
חוזרים לעניינים. סטיין/רויטרס

אף שנפצע השבוע באימון, ליאונל מסי יעמוד לרשות קיקה סטיין במשחק החזרה מהפגרה. "אין ספקות לגביו", הצהיר המאמן. "הוא יצא מאחד האימונים רק מתוך נקיטת זהירות".

בעוד מסי יפתח, עדיין לא ברור האם לואיס סוארס יעלה ב-11 של סטיין בשבת. "נדבר על זה", אמר. "אני אני בטוח שהוא יכול לפתוח, אבל יהיה פזיז לאפשר לו לשחק את כל המשחק. אני לא יודע אם הוא יוכל לשחק מההתחלה עד סיום המשחק. הוא נראה טוב מאוד, אבל לא נרצה לסכן אותו. כל פציעה עלולה לגרום לשחקן מסוים להחמיץ 3-4 משחקים, וזה יפגע בנו מאוד".

למעשה, תהיה זו הפעם הראשונה שסטיין יוכל ליהנות מסוארס, שהיה פצוע למשך מרבית התקופה של המאמן במועדון: "הוא שחקן יוצא דופן. יש לו איכויות שכל קבוצה היתה רוצה. הוא אקטיבי מאוד, הוא שם המון לחץ על ההגנה, התנועה שלו טובה והוא אפקטיבי. הוא תוספת גדולה, אין ספק בכך".

גם סטיין יודע שאחת הסוגיות הגדולות שתכריע את מירוץ האליפות היא בריאות השחקנים: "השחקנים הללו רגילים לשחק פעמיים בשבוע, אבל לא ברור מה יהיה. אנחנו חוזרים מפגרה ארוכה, יש לנו שלושה משחקים בשישה ימים, אז נראה כיצד הם יתאוששו. מעט מאוד שחקנים יוכלו לשחק בכל המשחקים".

על סגנון המשחק שלו, שזכה לביקורות מסוימות בתקשורת הספרדית, אמר המאמן: "תמיד נשמור על הפילוסופיה שלנו, שהיא לשמור על הכדור ולהיות אמיצים. כל מאמן נשפט על פי התוצאות שלו, זה מה שהקהל מעריך. אני מעדיף שריקות בוז באצטדיון מלא, אבל זה לא יהיה הגיוני שיהיה אצטדיון אחד מלא ואחד ריק. צריך שיהיו או אצטדיונים ריקים, או מלאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully