וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו פורלאן: "הכי חכם מבחינת לואיס סוארס להישאר בברצלונה"

חלוץ העבר האגדי התייחס לשובה של לה ליגה ("למי שתדע להשתמש בסגל הארוך יהיה יתרון"), האכזבה מז'ואאו פליקס והמציאות שאחרי הקורונה

אתר רשמי

בווידאו: אימון ברצלונה

11 מחזורים. שישה שבועות. משחק כמעט כל יום עד ה-19 ביולי. הליגה הספרדית תשוב ביום חמישי לפעילות אחרי פגרת הקורונה הכפויה במתכונת אינטנסיבית במיוחד. בלה ליגה חגגו את החזרה עם קמפיין "חוזרים לנצח", כפי שהגדירה נציגת הארגון בישראל בתדרוך עיתונאים מיוחד: "עבורנו, החזרה לשחק היא הניצחון".

המשחקים ישוחקו ללא קהל, תחת המגבלות המקובלות בליגות ששבו לפעילות: הספסלים הוארכו על מנת לשמור על כללי הריחוק, אנשי הספסל יחויבו בעטיית מסיכות, לא יהיו לחיצות ידיים לפני המשחקים והשחקנים הונחו להחליף את חולצות המשחק במחצית. השידורים ילוו בסאונד של קהל וירטואלי. הלו"ז הצפוף יכלול ארבע משבצות משחק בסופי שבוע: 15:00, 18:00, 20:30 ו-23:00 שעון ישראל.

כזכור, בתום 27 מחזורים ברצלונה מוליכה את הטבלה בפער שתי נקודות מריאל מדריד. "קשה לנבא מי תזכה באליפות", אמר חלוץ העבר דייגו פורלאן שהצטרף לתדריך. "תלוי איך הן ישרדו משחק אחרי משחק ולשתיהן יהיה קשה לשחק כל שלושה ימים אחרי תקופה ארוכה. למי שתדע להשתמש בסגל הארוך והאיכותי, יהיה יתרון במירוץ".

פורלאן, המשמש כשגריר לה ליגה, נשאל האם היה רוצה כשחקן לחזור בכל מחיר למשחקים ללא קהל: "זו הדרך היחידה בה אנחנו יכולים לחזור. כל הרבה דברים השתנו בחיים האישיים והמקצועיים שלנו ואני מקווה שזה יהיה לזמן קצר. זה תלוי בנו. אנחנו צריכים להיות אחראיים ולעשות מה שאומרים שהכי טוב בשבילנו עד שננצח את הנגיף".

דייגו פורלאן. GettyImages
מתקשה לנבא. פורלאן/GettyImages

על העונה המאכזבת של אתלטיקו מדריד וז'ואאו פליקס: "פליקס שחקן צעיר ששילמו עליו הרבה כסף וציפו שישחק טוב. כולם מכירים את האיכויות שלנו ונכון שהוא יכול היה להצליח יותר. יש הרבה דברים שמשפיעים על התאקלמות של שחקן והיכולת שלו לתת 100 אחוז על המגרש. אנחנו בני אדם ולפעמים צריכים זמן להתאקלם לשפה חדשה, מאמנים ודרישות. ז'ואאו פליקס יהיה שחקן גדול. נכון שכולם ציפו שאתלטיקו תיאבק על האליפות, אבל היו הרבה שינויים. שחקנים טובים עזבו והגיעו אחרים. הם צריכים זמן. השנה הבאה תהיה הרבה יותר טובה, אבל גם השנה הזו עוד יכולה להיות טובה עם המאבקים בליגה ובליגת האלופות".

על ההשפעה של היעדר הקהל על ריאל וברצלונה: "אולי יהיה להן מעט קשה יותר לשחק נגד קבוצות קטנות שיגיעו לברנבאו ולקאמפ נואו. המשחקים יתנהלו אחרת, אבל השחקנים הטובים יעשו את ההבדל. נצטרך לראות את המוטיבציה. זה קשה ולא כיף לשחק ללא קהל, קצת כמו משחק אימון, אבל זו המציאות. אני מקווה שאולי בעוד כמה חודשים המצב יחזור לקדמותו".

על השפעת הקורונה על הכסף הגדול בכדורגל: "המציאות זהה לכולם והדבר היחיד שישתנה זה דמי ההעברה. הסכומים הדמיוניים יפחתו ואני מניח שבחלון ההעברות הקרוב נראה הרבה פחות העברות מבדרך כלל".

דייגו פורלאן. GettyImages
מציאות חדשה בכדורגל. פורלאן/GettyImages

על לואיס סוארס: "אם תהיה לו הזדמנות לסיים את הקריירה בברצלונה, הכי חכם יהיה מבחינתו להישאר. הוא יודע לחזור מפציעות ויחזור חזק". כמו כן החמיא לבן ארצו מאורו ארמבארי מחטאפה: "אני אוהב אותו. שמעתי שאתלטיקו מעוניינת בו וזה יהיה נהדר עבורו".

על חוויותיו האישיות ממשבר הקורונה: "במונטבידאו המצב טוב ואולי בקרוב הילדים יחזרו ללימודים. זו הייתה תקופה קשה. הקורונה מחייבת אותנו להיות בני אדם טובים יותר. דברים כאלה הם אזהרה. זה דופק על הדלת וצריך להגיב כי אולי מאוחר יותר יהיה מאוחר מדי. החיים שלנו כולנו השתנו וכולנו משנים הרגלים - לא מתחבקים ולא לוחצים ידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully