וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון דיברתולומאו לא ישוב העונה, יאניס ספרופולוס: "יש כישרון למלא על החסר"

9.6.2020 / 17:28

קפטן מכבי תל אביב סובל מקרע חלקי בגיד אכילס אחרי פציעה באימון. מאמנו התייחס לכך: "לא יכול לחשוב על העתיד שלנו בלעדיו, מקווה שלא יהיו עוד פציעות"

בווידאו: ג'ייק כהן מדבר/אתר מכבי תל אביב

קפטן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו לא ישוב לשחק העונה, לאחר שנפצע באימון הקבוצה הבוקר (שלישי) וסובל מקרע חלקי בגיד אכילס. דיברותולמאו, שהיה אמור לחזור לפעילות אחרי למעלה מחצי שנה כשהוא מתאושש מקרע בשריר החזה, ביצע תנועה חדה במהלך האימון וחש כאב, כשהצהובים בודקים אותו באופן מיידי ומגלים את חומרת הפציעה.

הקפטן של הצהובים, שמסיים את חוזהו בתום העונה, נפצע בתחילת העונה במשחק היורוליג נגד באיירן מינכן, כשבעקבות הקרע בשרירי החזה הוא היה אמור לפספס את כל העונה. אלא שבשל ההפסקה שנוצרה עם משבר הקורונה, השחקן קיבל עוד מרווח של זמן לחזור, והיה כשיר לחלוטין לשוב לאימונים כשהוא שוהה בישראל לכל אורך החודשים האחרונים. במכבי התכוונו להריצו בתפקיד מפתח העונה.

מצבת הגארדים של הצהובים לאחר הפציעה של דיברותולמאו היא דלילה ביותר, כשרק סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי נחשבים לרכזים. הצהובים לא החזירו מפגרת הקורונה את ארון ג'קסון ולא את נייט וולטרס ששוחררו. המאמן יאניס ספרופולוס, שידבר אחר הצהריים במסיבת עיתונאים מטעם הקבוצה, צפוי להוריד לעמדה זו גם את יובל זוסמן, ששימש בתפקיד במספר משחקים.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דיברתולומאו כבר לא ישוב העונה/דני מרון

אחר הצהריים ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בזום, ובה אמר יאניס ספרופולוס: "אנחנו מתכוננים לחזרת הליגה. זה לא קל, זה לא כמו שהיה לפני, יש לנו פרטוקולים שונים לעקוב אחריהם, ולפיהם אנחנו עובדים, כדי שנהיה מוכנים ל-20 ביוני. אנחנו צריכים להיזהר מפציעות, וכפי שאתם יודעים, איבדנו את ג'ון דיברתולומאו, אנחנו מאוד מאוכזבים מהתקרית הזאת. ננסה להגיע לרמה הגבוהה ביותר. קשה להגיע ככה כשהולכים צעד אחרי צעד באיטיות. כמעט שלושה חודשים בלי אימונים זה קשה לשחקנים, בדרך כלל הם לוקחים שבועיים או שלושה של הפסקה, אחרי זה הם עובדים על עצמם, כעת הם אחרי תקופה של חודשיים בלי כלום, ואי אפשר להחשיב את הרכיבה על האופניים כאותו דבר.

"ננסה למצוא את הפיתרון הכי טוב לקבוצה, יש לנו שחקנים בתוך הקבוצה שיכולים למלא את התפקיד של ג'ונדי מבלי להעמיס על שחקנים אחרים. המשחקים שנשארו לנו חשובים כדי לסיים במקום הראשון, ואנחנו רוצים להכניס את השחקנים שלא שיחקו הרבה לעניינים, יש לנו את הכישרון כדי למלא את החסר. ביוון יש הרבה משחקים בלי קהל בגלל עונשים, תאמינו לי שזה קשה. הם נותנים משהו אקסטרה למשחקים, כולם משחקים בשביל האוהדים. לשחק בלי האוהדים זה סטייל שונה של המשחק". כשנשאל על כך שחוזהו של דיברתולומאו תם בסיום העונה אמר המאמן: "אני מצפה לראות אותו גם בעונה הבאה, הוא הקפטן שלנו ואנחנו לא יכולים לחשוב על העתיד שלנו בלעדיו".

ג'ייק כהן הוסיף: "אנחנו מתקדמים טוב, התחלנו להתאמן, השחקנים שהיו בישראל ואלה שהיו בבידוד. זה היה נחמד מאוד לקבל שחקנים בחזרה, אנחנו מנסים לבנות את הכימיה מחדש, זה לא יהיה קל לאף קבוצה. דיברתי על נושא הבידוד של השחקנים מאז שהחליטו להחזיר את הליגה. אין טעם לחזור לזה, אני חושב שהייתי מאוד ברור בכל הנושא של הבריאות המנטאלית של השחקנים. לא חשבתי על איך זה לשחק בלי אוהדים. נחסר את האוהדים שלנו שנותנים לנו את האנרגיה, אבל זה לא יהיה חלק מרכזי. נשמח אם הם יהיו שם".

מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס אמר: "אני לא רואה קשר בין הציוצים למה שיהיה על המגרש. השחקנים צייצו מה שהם חושבים, וזה לא קשור אלינו. אנחנו חווים סיטואציה שלא הייתה, אנחנו בעולם קצת חדש, לא חשבנו שנהיה במקום הזה. לא חושב שהתלונות היו נגד המנהלת. כולם בתקופה חדשה. יש פה מצוקה, השחקנים משדרים מצוקה שנוצרה עקב הסיטואציה. זה לאו דווקא נגד המנהלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully