וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי חזר להתאמן ו"כשיר למאיורקה", סוארס עדיין בספק

אחרי שהחמיץ את האימון בשישי, הארגנטינאי ערך אימון מלא יחד עם האורוגוואי, שעשוי להשתלב מהספסל. סטיין: "סוארס בכושר הרבה יותר טוב משציפינו"

אתר רשמי

ביום שישי האחרון התקשורת בברצלונה "געשה" אחרי שליאו מסי לא נטל חלק יחד עם כולם באימון הקבוצה והיה חשש שהוא יחמיץ את המשחק במאיורקה שייערך במוצ"ש (23:00) במסגרת המחזור ה-28 ב"לה ליגה". אלא שהיום מסי ערך אימון מלא יחד עם לואיס סוארס וגם קיקה סטיין אישר: "הוא בכושר מצוין ולא תהיה לו בעיה לשחק".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. מתוך הטוויטר של ברצלונה, אתר רשמי
כשיר לשבת. ליאו מסי/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ברצלונה

אבל החדשות היותר גדולות מגיעות מכיוונו של לואיס סוארס. המשחק האחרון של החלוץ האורוגוואי היה ב-4.1 נגד אספניול. מאז הוא לא שיחק בגלל ניתוח בברך ופגרת הקורונה עזרה לו לחזור לכושר ולעמוד לרשות הקבוצה בחלק האחרון של העונה. סטיין התייחס למצבו של סוארס ואמר: "הוא אחד השחקנים שנמצאים בספק כרגע. אבל הוא הצליח לעשות אימון מלא. הוא בכושר די טוב, הרבה יותר טוב ממה שחשבנו. אבל הוא בספק בגלל הניתוח שהוא עבר. נראה איך הוא מתקדם השבוע ונחליט אם הוא יפתח או יעלה מהספסל".

לגבי חזרת הליגה אמר סטיין: "תמיד יש סוג של חוסר וודאות, אבל אנחנו לא יכולים לחכות לחידוש העונה. היינו שמחים אם היה לנו יותר זמן להתאמן בסגל מלא, אבל המצב כרגע הוא טוב".

ברצלונה הצליחה לכבוש מחדש את הפסגה הספרדית ולהתאושש מההפסד בקלאסיקו עם 0:1 על סוסיאדד במחזור האחרון שנערך לפני פגרת הקורונה. הקבוצה מחכה גם לראות מה תהיה ההחלטה לגבי ליגת האלופות, שם היא צריכה לארח את נאפולי במשחק הגומלין של שמינית הגמר, אחרי שהמשחק הראשון באיטליה הסתיים ב-1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully