וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 9.6: אנגולו קאנטה עשוי לעזוב, ברצלונה וריאל מדריד לוטשות עיניים

הבלוז, שרוצים גם את האברץ, ייאלצו למכור מספר שחקנים בקיץ. באינטר מתייחסים ללאוטרו: "לא יודע מה התוכניות של ברצלונה, יש רק דרך אחת למכור אותו"

אתר רשמי

בווידאו: אימון מילאן

העברות

* לוריין, שחזרה לליגה הראשונה בצרפת, החתימה לעונה הבאה את ז'רמי מורל בן ה-36, שסוגר מעגל בקבוצת נעוריו. שחקן ההגנה עזב את לוריין ב-2011 ושיחק מאז במארסיי, ליון וראן.

שמועות

* על פי דיווחים באנגליה, אנגולו קאנטה עשוי לעזוב את צ'לסי. הבלוז ככל הנראה ייאלצו למכור מספר שחקנים בשל צירופו של חכים זייש וצירופו הצפוי של טימו ורנר, וייתכן שהצרפתי יהיה אחד מהם. ריאל מדריד וברצלונה כבר לוטשות עיניים לפי "אס", מחירו יעמוד על כ-70 מיליון יורו. לפי "דיילי מייל", גם קאי האברץ על הכוונת.

* מנכ"ל אינטר בפה מארוטה על חלוץ הקבוצה לאוטרו מרטינס שמחוזר על ידי ברצלונה: "קשה לחזות כרגע את העתיד שלו. מה שהייתי אומר לו זה שהוא חייב להישאר מפוקס בעונה הנוכחית. יש לו עוד אתגרים ומטרות. לבעלים שלנו אין שום רצון למכור את לאוטרו. הוא צעיר, יש לו עתיד גדול, והוא חשוב במערך של קונטה. מנגד כמובן יש לו סעיף שחרור של 111 מיליון יורו שבתוקף עד 7 ביולי. השחקן יכול להימכר רק בדרך הזאת. השחקן גם יכול להישאר ולצמוח כאן איתנו. אני לא יודע מה התוכנית של ברצלונה, אולי גם הם בודקים אפשרויות אחרות. אני מקווה שהם לא ישלמו את סעיף השחרור. ואם תהיה פרידה, שחקן באותו קנה מידה יחליף פה את לאוטרו".

* על רקע הקושי של ריאל מדריד למצוא פתרון לבעיית חאמס רודריגס - באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד קיבלה הצעה להחתים את הקשר הקולומביאני, שחוזהו מסתיים בשנה הבאה, והבלאנקוס חייבים למכור אותו עכשיו, אחרי שבאיירן מינכן הודיעה שהיא לא רוצה להמשיך את השאלתו. "יונייטד קיבלה הצעה על הקולומביאני במחיר מקוצץ", נכתב ב"סאן", על השחקן שבעבר מחירו הוערך ב-100 מיליון יורו.

* בצרפת טוענים: פריס סן ז'רמן עומדת להציע לקיליאן אמבפה חוזה שישווה את התנאים של הצרפתי לאלו של ניימאר. החוזה של אמבפה יסתיים ב-2022, ובקבוצה יודעים שעליהם לפעול מהר, אחרת ריאל מדריד תסתער על הכוכב הצעיר בקיץ הבא (2021), בידיעה שפריס תהיה חייבת למכור אותו שנה לפני תום חוזהו, פן ישוחרר בחינם. במדריד טענו השבוע: אמבפה כבר דחה שתי הצעות מפ.ס.ז' לחוזה חדש.

עוד בוואלה!

רונאלדיניו מדבר על המעצר בפרגוואי: "אלה היו 60 ימים ארוכים... זה היה קשה"

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
אם הוא יילך, אינטר תביא תחליף באותה רמה. לאוטרו/רויטרס

* ז'רסון, 23, אחד מכוכבי הזכייה של פלמנגו בגביע ליברטדורס ובאליפות ברזיל, עשוי לחזור לאירופה. הקשר הברזילאי לא בלט בקדנציה הקודמת שלו בפיורנטינה ורומא, וכעת צ'לסי ובורוסיה דורטמונד כבר מנהלות מגעים לרכישתו תמורת 35 מיליון יורו. גם טוטנהאם עדיין בתמונה.

* אדווין ואן דר סאר אישר כי ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד הביעו עניין בקשר דוני ואן דה בייק לקראת הקיץ. אייאקס מתכוונת לדרוש כ-55 מיליון יורו עבור ההולנדי בן ה-23.

* בעקבות הפרסומים בצרפת על כך שהמנהל הספורטיבי לאונרדו הודיע לטיאגו סילבה כי חוזהו בפריז סן ז'רמן לא יוארך, באיטליה כבר ציינו את האפשרות כי הבלם הברזילאי יחזור למילאן, ממנה נמכר לפ.ס.ז' ב-2012 ומועמד גם לאברטון של מאמנו לשעבר קרלו אנצ'לוטי.

* המחליף של הקפטן הברזילאי בפ.ס.ז' עשוי להגיע מאיטליה, כשהמועמדים הם קאלידו קוליבאלי מנאפולי, מילאן שקריניאר מאינטר וגם אלסיו רומאניולי ממילאן.

* לוקא טוזאר, אותו רכשה הרטה ברלין כבר בינואר תמורת 25 מיליון יורו, לא ישחק עם ליון בגומלין מול יובנטוס בשמינית גמר ליגת האלופות. הקשר שכבש במשחק הראשון, לא יחתום על חוזה לחודשיים וימריא בקרוב לגרמניה.

* שחקן ההגנה בנדיקט הובדס יחזור לשחק בגרמניה. אלוף העולם, שנמכר משאלקה ללוקומוטיב מוסקבה תמורת 5 מיליון יורו, החליט לשוב למולדתו מסיבות משפחתיות והרוסים הודיעו על שחרורו.

* ב"קיקר" מדווחים ששאלקה תצרף את קשר קבוצת הנערים של הופנהיים קרים צ'לחנוילו. קרים בן ה-17 הוא אחיינו של קשר מילאן, הקאן צ'לחנוילו, ששיחק בעבר בהמבורג ובבאייר לברקוזן.

* האם רמי גארד ימונה למאמן סטנרד ליאז'? המועדון הבלגי, אליו נקשר גם שמו של ולאדן איביץ', כבר היה קרוב להחתים את גארד ב-2017 וכעת נטען כי הוא סיכם ויתחיל בעבודתו בשבוע הבא. הצרפתי לא עובד מאז יולי 2019, אז פוטר ממונטריאול אימפקט מליגת ה-MLS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully