וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו מדבר על המעצר בפרגוואי: "אלה היו 60 ימים ארוכים... זה היה קשה"

הברזילאי, שנמצא במעצר בית במלון באסונסיון, ממתין למשפט שלו ומודה שעבר חוויה לא קלה: "מקווה לצאת כמה שיותר מהר מהסערה הזאת"

מתוך טוויטר/רויטרס

הסיוט הגדול של רונאלדיניו אומנם מאחוריו, אחרי ששוחרר מבית המעצר באסונסיון, אבל הפרשה עדיין לא נגמרה. הברזילאי עדיין בפרגוואי, ומקווה לסגירת הפרשה המתוקשרת שלו, אחרי שלפני מספר חודשים נעצר במעבר הגבול אחרי שנכנס למדינה עם דרכון מזויף. כעת הוא ממתין למשפט שלו, ונמצא במעצר בית, אותו הוא מרצה במלון בפרגוואי, שבבעלות ברצלונה.

היום (שלישי) התפרסם ראיון קצר עם רונאלדיניו, שבו נגע בחוויה שעבר. על התמיכה שקיבל מברצלונה: "בארסה תמיד תמכה בי עם הרבה אהבה וכבוד. חברים שלי לקבוצה לשעבר (כמו פויול או רונאלדו) מכירים אותי היטב ויודעים שזה לא היה קל. המילים שלהם היו חשובות והם תמכו בי, ואני מקווה לצאת כמה שיותר מהסערה הזאת".

רונאלדיניו על שער "מונדו". סריקה, צילום מסך
לא קל. רונאלדיניו/צילום מסך, סריקה

על המצב הנוכחי במלון באסונסיון (אחרי חודשיים בכלא), שבו הוא נמצא תחת מגבלות הקורונה: "הם מתנהגים אלינו יפה מאוד, ואנחנו רגועים, כי אלה היו 60 ימים מאוד ארוכים... אנחנו מתאמנים בחדר הכושר. אנשים נשארים בבתים שלהם, ואני מניח שזה משהו שיישאר איתנו לנצח אחרי החוויה המורכבת הזאת".

עוד בוואלה!

פול סקולס: רונאלדיניו היה קרוב ליונייטד והבריז, אחרי זה ניסינו להיכנס לו ברגל

לכתבה המלאה

על הקורונה: "אנחנו חיים עם מגיפה שגורמת לנו לחשוב איך תיראה העונה הבאה. כולם צריכים להתפשר. להיות בלי כדורגל כל כך הרבה זמן, לדמיין את האצטדיונים ריקים ולשחק בלי האנרגיות של הקהל - נצטרך להסתגל למציאות החדשה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully