וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: רונאלדיניו היה קרוב ליונייטד והבריז, אחרי זה ניסינו להיכנס לו ברגל

קשר מנצ'סטר יונייטד חשף שהברזילאי כבר סיכם עם פרגוסון וכבר אמור היה להיות מוצג, אבל התחרט "בדקה האחרונה", והשחקנים נקמו בו במחנה האימונים

חשבון האינסטגרם של מייק טייסון

בווידאו: מייק טייסון בן ה-53 מתאמן ומכריז - "חזרתי!"

פול סקולס חושף כי רונאלדיניו היה על סף מעבר למנצ'סטר יונייטד לפני שחתם בברצלונה. הקשר האנגלי אף אומר כי יונייטד כבר בחרה לו את מספר החולצה לפני שעמד להיות מוצג במועדון, אבל הוא שינה את דעתו ובחר בברצלונה בסופו של דבר. היה זה בקיץ 2002, אחרי שכיכב בנבחרת ברזיל שזכתה במונדיאל. הוא עזב את פריס סן ז'רמן, ואלכס פרגוסון רצה לצרפו ולכאורה כבר סיכם עם נציגיו את כל הפרטים, אבל בסופו של דבר הכוכב הגדול הגיע לקאמפ נואו, שם זכה פעמיים בתואר כדורגלן השנה בעולם.

שחקן ברצלונה רונאלדיניו. AP
הפסד של יונייטד, הרווח של ברצלונה. רונאלדיניו/AP

סקולס נזכר בריאיון עמו במספר שחקנים שהיו קרובים להגיע לאולד טראפורד, אבל כמובן שאף אחד לא מתקרב לרמה של רונאלדיניו. "אני תמיד זוכר שניים או שלושה שהיו אמורים להגיע - הארי קיואל היה אחד מהם, ואתם יודעים כמה טוב הוא היה. אני חושב שהוא דחה אותנו כדי לעבור לליברפול, שלא ממש הטרידה אותנו אז.

"דמיאן דאף היה אחד מהם גם, אריאן רובן - אני חושב שגם הוא היה קרוב מאוד להצטרף. בתור קשר אתה מצפה בקוצר רוח לשחק לצד שחקני התקפה מהירים שיכולים לרוץ עם הכדור ולכבוש שערים.

"אבל הבולט מכולם זה רונאלדיניו. אני לא זוכר בדיוק באיזו שנה זה היה, אבל המנג'ר (פרגוסון) כבר ממש תפס אותו. היינו במסע קדם עונה, והיינו כבר קרובים ללצאת בהודעה עליו ולתת לו את מספר החולצה - אבל הוא שינה את דעתו בדקה האחרונה וחתם בברצלונה. זה מוזר, כי בקדם העונה הזה שיחקנו נגד ברצלונה וכולנו התרגשנו - 'רונאלדיניו, איזה שחקן'.

"הוא הגיע מפ.ס.ז' וכולנו היינו בטוחים שהוא יביא עמו משהו מיוחד - כמו שקנטונה הביא לקבוצה - ואז רגע אחרי, שלושה ימים אחרי זה, שיחקנו נגדו בסיאטל - וכולנו ניסינו לבעוט בו. ניסינו להיכנס בו כי הוא לא חתם אצלנו.

"היה לי מזל גדול בקריירה לשחק לצד שחקנים גדולים, והוא היה יכול עוד אחד מהם, אבל זה לא קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully