וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 7.6: הזמן משחק לטובת ריאל מדריד עם אמבפה, פאולו סוזה מועמד לאימון מילאן

הרוסונרי סימנו את מאמן מכבי תל אביב לשעבר, למקרה שרלף רנגניק לא יחתום. באיירן מינכן הצטרפה למרדף אחר טראורה. אמבפה דחה שתי הצעות לחידוש מפריס סן ז'רמן, שזמנה אוזל

אתר רשמי

העברות

* ריינג'רס החתימה לארבע שנים את המגן קלווין באסי בן ה-20, שנרכש מלסטר סיטי תמורת כ-230 אלף ליש"ט. באסי נולד באיטליה ויכול לייצג גם את ניגריה ואנגליה.

* לאנס מימשה את האופציה על קורנטן ז'אן בן ה-24, שחקן ההתקפה שיסיים לה לחזור לליג 1, ורכשה את כרטיסו מטולוז תמורת מיליון יורו עם חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* "אס" מדווח: ריאל מדריד יודעת ש"מבצע אמבפה" נכנס לשלב מכריע. החוזה של כוכב פריז סן ז'רמן נגמר בקיץ 2022, ואלופת צרפת לוחצת עליו לחתום על חוזה חדש ומשודרג. במדריד מבינים שאם הוא לא יאריך חוזה עד ה-23 באוגוסט (כשהליגה הצרפתית תתחיל), לפריזאים לא תהיה ברירה אלא למכור אותו בקיץ הבא. על פי הדיווח - אמבפה כבר דחה שתי הצעות מפריז לחידוש חוזהו. כמו כן נכתב שפ.ס.ז' עשויה להכניס בחוזה החדש של אמבפה "סעיף מדריד" שיאפשר לקיליאן אמבפה להשתחרר במחיר גבוה, אבל לא בלתי אפשרי עבור ריאל. דבר נוסף שמשחק תפקיד הוא חוסר הוודאות הכלכלית בכדורגל העולמי, כשכעת לפריזאים אין יכולת או כוונה לשלם את סכומי העתק שאמבפה דרש.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
מחכים. אמבפה/רויטרס

* על פי דיווחים באיטליה, פאולו סוזה הוא האופציה החלופית של מילאן למקרה שרלף רנגניק יחליט לסרב בסופו של דבר. המגעים עם המאמן הגרמני בעיצומם והוא המיועד להחליף את סטפנו פיולי עם סיום העונה, אבל מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שסיים עונה עם בורדו הצרפתית, הוזכר כאלטרנטיבה.

* הקרב על אדאמה טראורה מתחמם. אחרי ליברפול והקבוצות של מנצ'סטר, מתברר כי גם באיירן מינכן נכנסה למאבק על שירותיו של שחקן הכנף מוולבס, ומי שינהל את המגעים ויכריע יהיה סוכן העל ז'ורז'ה מנדש.

* בספרד הופיעו דיווחים כי פדרו עשוי לעבור בקיץ בהעברה חופשית לאינטר, אבל באיטליה מאמינים כי שחקן הכנף של צ'לסי יחתום ברומא, שהציעה לו חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית תמורת 3 מיליון יורו לעונה.

* קצת מהנעשה בברצלונה: לפי "ספורט", אלופת ספרד אישרה לאינטר ולג'וניור פירפו ונלסון סמדו לפתוח במו"מ. התקווה של בארסה היא כמובן שהשניים יהיו חלק מעסקת לאוטרו מרטינס. ומה בגזרת מיראלם פיאניץ'? על פי דיווחים היום, הבוסני מוכן לעזוב את יובה רק לברצלונה. גם פריז סן ז'רמן התעניינה בו, אבל הוא לא רוצה להצטרף אליה.

* ב"דיילי אקספרס" מספרים שעוסמאן דמבלה נמצא ברשימה של ליברפול, אבל הקבוצה האנגלית לא תמהר להגיש עליו הצעה וראשיה בוחנים אופציות נוספות.

* ב"דיילי מייל" מספרים שמנצ'סטר יונייטד חידשה את העניין שלה בקשר אייאקס ונבחרת הולנד, דוני ואן דה בייק. השחקן בן ה-23 נמצא גם על הכוונת של ריאל מדריד והצפי הוא שאייאקס תדרוש עבורו כ-50 מיליון יורו. "מנצ'סטר יונייטד רוצה 'לחטוף' את ואן דה בייק מריאל מדריד", נכתב הבוקר באנגליה.

* המנהל הספורטיבי של נאפולי טען כי ההכרזה על חידוש חוזהו של דריס מרטנס תהיה בקרוב מאוד, בעוד חוסה קאייחון "עדיין לא קיבל החלטה לגבי עתידו", לאחר השמועות כי סיכם בוולנסיה.

ג'וניור פירפו שחקן ברצלונה מול דנילו ד'אמברוזיו שחקן אינטר. רויטרס
בשנה הבאה ביחד? פירפו וד'אמברוזיו/רויטרס

* על פי le10sport, פריז סן ז'רמן הגישה ללאציו הצעה רשמית על סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', אבל קיבלה תשובה שלילית. לפי הדיווח, אלופת צרפת הציעה 60 מיליון יורו, אבל לאציו מוכנה למכור ב-80 מיליון. המו"מ צפוי להימשך בתקופה הקרובה.

* לפי דיווחים באיטליה, יובנטוס תנסה לצרף את קשר רומא, ניקולו זאניולו והיא מוכנה להציע לג'אלורוסי בתמורה סכום כסף גדול ואת פדריקו ברנרדסקי.

* אינטר עובדת על הארכת חוזהו של החלוץ הצעיר סבסטיאנו אספוזיטו, שחתום כרגע עד 2022.

* עוד חדשות מרומא: פטריק שיק הצהיר אתמול שהוא מקווה להישאר בר.ב. לייפציג וגם במועדון מעיר הנצח מקווים שכך יהיה. הצ'כי מאוד מצליח בתקופת ההשאלה שלו בלייפציג, אבל היא תוכל לממש את אופציית הרכישה (29 מיליון יורו) רק אחרי שתמכור את טימו ורנר.

* בפורטוגל מספרים שז'וזה מוריניו רוצה להנחית את רובן נבס מוולבס, בטוטנהאם. המאמן והקשר חולקים את אותו סוכן, ז'ורז'ה מנדש. בצרפת מוסיפים וטוענים שהמאמן רוצה לרכוש מצ'לסי את קורט זומה.

* ווילקר פארינייס, שוערה בן ה-22 של נבחרת ונצואלה, ייפרד ממיז'ונריוס הקולומביאנית ויצטרף כמושאל ללאנס שחזרה לליגה הצרפתית הבכירה, כך אישר אביו. המועדונים עדיין לא הודיעו על כך רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully