וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.6: באיירן מינכן "פייבוריטית" להחתים את קאי האברץ

באנגליה מדווחים שצ'לסי, שמעוניינת מאוד בקשר לברקוזן, לא תוכל לצרפו. הבווארים נחושים לצרף את האברץ ולירוי סאנה

מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

בווידאו: ערן זהבי כובש במשחק הגנה של גוואנז'ו R&F

העברות

* מיקס דיסקרוד, 29, קשר נבחרת ארה"ב השייך למנצ'סטר סיטי, הושאל לעונה אחת להלסינגבורג השבדית, אבל סיכם כי לא ישחק מול האקסית גטבורג.

שחקני לסטר סיטי בן צ'ילוול, ווילפריד אנדידי. GettyImages
ביקוש עצום. צ'ילוול ואנדידי/GettyImages

שמועות

* ב"טלגרף" מדווחים שבאיירן מינכן פייבוריטית להחתים את קאי האברץ מבאייר לברקוזן. על פי הדיווחי, הבווארים רוצים את הקשר בן ה-21 לצד לירוי סאנה בחלק הקדמי המתחדש שלהם בעונה הבאה. אלופת גרמניה אמורה לשלם סביב 83.5 מיליון יורו בתמורה להאברץ, בו הייתה התעניינות מצד קבוצות רבות באירופה, כולל צ'לסי, אבל לפי הדיווח באיירן נחושה מאוד לצרף את השחקן.

* קשר נבחרת ניגריה ולסטר סיטי, ווילפרד אנדידי, נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי. הקשר האחורי בן ה-23 נהנה מעונת שיא וגם פריז סן ז'רמן הוזכרה כמי שמעוניינת בו.

* דויד סילבה שהוזכר כמועמד לוולנסיה ולמילאן, קרוב לחתימה דווקא באל-דוחאיל הקטארית. הספרדי יסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי אחרי 10 שנים נפלאות במדים התכולים.

* טיימואה בקאיוקו, אמרסון, דוידה זפאקוסטה, ויקטור מוזס, דני דרינקווטר ומישי בטשואיי קיבלו הודעות מצ'לסי שהם רשאים לחפש לעצמם קבוצה חדשה בקיץ. הבלוז מקווים לגייס כמה שיותר כסף כדי לממן את צירופיהם של טימו ורנר, קאי האברץ ובן צ'ילוול.

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. GettyImages
בולוניה לא בונה עליו. זלאטן איברהימוביץ'/GettyImages

* אחרי שבפריז סן ז'רמן הודיעו שהבלם הברזילאי, טיאגו סילבה, יעזוב את הקבוצה עם סיום חוזהו בתום העונה, באנגליה מדווחים שז'וזה מוריניו רוצה לצרף אותו לטוטנהאם בהעברה חופשית.

* עתידו של זלאטן איברהימוביץ' במילאן נראה מעורפל מתמיד, אך החלוץ השבדי שהוזכר כמועמד להצטרף לבולוניה עוד בטרם הצטרף לרוסונרי דחה אפשרות להצטרף לבולונזים. מנהלה המקצועי של בולוניה אישר לתקשורת כי זלאטן הוא "אינו אופציה" עבור המועדון.

* כוכבה של ארסנל פייר-אמריק אובמיאנג הביע אכזבתו מהנהלת התותחנים ודרש מהם "לעשות את העבודה שלהם" כדי להאריך את חוזהו. בסביבת השחקן טוענים כי השחקן לא יחכה לקבוצה לנצח ושוקל מעברים לברצלונה או פריס סן ז'רמן.

* על פי ה"טלחרף" ההולנדי, צ'לסי מעוניינת בניקולאס טגליאפיקו, מגן אייאקס ונבחרת ארגנטינה שמחירו מוערך ב-25 מיליון יורו.

* גאל קאקוטה, פעם הבטחה גדולה בצ'לסי ובעונה האחרונה שחקן אמיין שירדה ליגה בצרפת, סיכם את תנאיו בשורות לאנס. הקשר בן ה-28 העדיף את הצעת העולה החדשה על פני שבאב אל אהלי מדובאי וצפוי לחתום לשלוש שנים. כעת צריכים המועדונים לסכם, כשאמיין דורשת 5 מיליון יורו ולאנס מוכנה לשלם 3.5 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully