וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב כבר חושבת על העונה הבאה, מאמן השוערים: "במועדון רוצים שאיביץ' יישאר"

16.6.2020 / 10:12

הצהובים מאוכזבים אחרי התיקו השני ברציפות וינסו להתחזק בחלוץ וקשר זר. ההתלבטות המחודשת לגבי המאמן נמשכת, קלפקיס על עתידו: "צריך להיות רצון משותף". במועדון מעריכים שגולדהאר לא יישב על הגדר בכל הקשור לפרשת השחקנים והקטינות

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב בתהלוכה מחוץ לבלומפילד

עיקרי הדברים

- במכבי תל אביב מאוכזבים מהתיקו השני ברציפות אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע
- בקבוצה כבר מחכים שהעונה תגיע לסיומה: "למזלנו גם מכבי חיפה לא מרימה את עצמה"
- במועדון כבר חושבים על העונה הבאה וינסו לצרף קשר וחלוץ זרים
- הערכה: מיטש גולדהאר לא יתנהג כרגיל ולא יישב על הגדר בכל הקשור לפרשת השחקנים והקטינות

שחקני מכבי תל אביב שחר פיבן, שרן ייני. דני מרון
מחכים שהעונה תיגמר. פיבן וייני/דני מרון

אכזבה גדולה במכבי תל אביב אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע אמש (שני) שמצטרף למשחק מול בית"ר ירושלים במחזור הקודם. בשני המשחקים האחרונים שלה מכבי תל אביב הציגה יכולת פושרת מאוד, אשר רחוקה ממה שמצופה לראות מאלופה שבדרך. ולאדן איביץ' היה משוכנע שאחרי התיקו מול הצהובים שחורים שלווה בכדורגל ירוד למדי, יתעלו על עצמם השחקנים שלו. אחרי המשחק הוא הודה כי התאכזב: "אני לא מבין למה שיחקנו בלי קצב. היה לנו שבוע שלם להתכונן. הפועל באר שבע היתה זו ששיחקה ביום רביעי 120 דקות ולא נראינו יותר נמרצים ממנה".

במועדון הודו כי העונה הזו כבר צריכה להגיע לסיומה, בטח כשפרשה כל כך כבדה נחתה על המועדון ויושבת על קרית שלום כעננה גדולה. "למזלנו גם מכבי חיפה לא מרימה את עצמה, אז כנראה שהאליפות שלנו לא בסכנה", אמר אחד השחקנים נוכח איבוד ארבע הנקודות בשני המשחקים האחרונים ובכל זאת שמירה על פער של 12 נקודות בצמרת ממכבי חיפה.

בקבוצה גם מבינים שיצטרכו לחזק את הסגל ובעיקר לרענן אותו לעונה הבאה. הדברים נאמרים בעיקר לכיוון חוליית הקישור והחלק הקדמי שפחות הרשימו העונה מהחלק האחורי וממשחק ההגנה הכללי של הקבוצה. "מכבי תל אביב רצה עם סגל כמעט זהה בשתי האליפויות האלה", אמר גורם המקורב למועדון. "בקיץ שעבר איביץ' החליט ללכת עם מרבית השחקנים שהביאו את האליפות המדהימה ובאירופה הקבוצה נכשלה. חשבו שאורוש ניקוליץ' ישדרג את הרמה, אבל כולם ראו מה נהיה איתו ובסוף גם לא הביאו חלוץ זר ואיכותי שיוביל את ההתקפה. אלה שתי העמדות הראשונות שיעברו שינוי".

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב. קובי אליהו
כיצד הוא יגיב? גולדהאר/קובי אליהו

באשר לשני השחקנים המסובכים בפרשה עם הקטינות, איביץ' אמר שהוא לא רואה סיבה למה הם לא יחזרו לסגל אם הכול יהיה כשורה איתם, אבל גורמים אחרים במועדון העריכו שלבעלים מיטש גולדהאר תהיה דעה מעט שונה ולבטח הוא לא יתנהג כרגיל ויישב על הגדר. טווח הפעולה של בעלי מכבי תל אביב יכול להיות מהחלטה להיפרד מהשניים ועד עונש חינוכי משמעותי שהם ירצו לתועלת הציבור לצד החזרה שלהם לסגל הקבוצה. בכל מקרה במועדון ממשיכים לטעון שהם קודם רוצים לראות לאן משטרת ישראל לוקחת את החקירה הזו המתנהלת בימ"ר מרכז ואשר תימשך היום עם העדות הצפויה של הנערה השנייה המיוצגת על ידי עורך הדין ששי גז.

מאמן השוערים של הקבוצה, כריסטוס קלפקיס, התראיין ביוון ונשאל על עתידו של איביץ' במועדון: "החוזה שלנו במכבי הוא לשנתיים פלוס שנה נוספת. השנה השנייה מסתיימת. כדי להפעיל את השנה הנוספת, צריך להיות רצון משותף. זכינו באליפות אחת ואנחנו מחכים לשנייה, אני חושב שיהיה רצון מצד הקבוצה שנמשיך. אבל זו החלטה של ולדאן. הוא יודע מה לעשות ואני תומך בו בעיניים עצומות". כזכור, אמש פרסמנו בוואלה! ספורט כי אחרי שנראה היה שהצדדים בדרך לפרידה, חלה תפנית. הצהובים מבינים שנוכח הלו"ז לא יהיה נכון להחליף מאמן, בעוד הסרבי יודע שאי הבהירות בשל הקורונה, תקשה עליו למצוא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully