וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' לא פוסל את חזרת צמד החשודים לסגל, ייני: "סיטואציה קשה"

15.6.2020 / 22:56

"אם הכל יהיה נקי והכל יהיה בסדר, למה לא?" תהה מאמן מכבי תל אביב לאחר הפועל באר שבע. הקפטן הוסיף: "תמיד צריך לשמש דוגמא חיובית לבני נוער". בניגוד לבקשת המועדון: מאות אוהדים צהובים הגיעו לבלומפילד לפני המשחק

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בניגוד לבקשתה של מכבי תל אביב, מאות מאוהדיה הגיעו הערב (שני) לבלומפילד והתגודדו מחוץ לאצטדיון לפני המשחק מול הפועל באר שבע. האוהדים ערכו צעדה ארוכה, ובה עודדו את הקבוצה אחרי השבוע הקשה שעבר עליה על רקע פרשת הכדורגלנים והקטינות.

עוד לפני המשחק מנהלת הליגות ביקשה מהנהלת מכבי תל אביב להוציא גילוי דעת ברור וחד כדי שהאוהדים לא יגיעו כלל למשחק. האלופה הודיעה ש"כל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בניגוד להוראות משרד הבריאות מסכנת את בריאותכם וכן תפגע במועדון ובמאמצים הנעשים כדי להחזיר את האוהדים למגרשים. אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ואחרי המשחק. משטרת ישראל ואגף הפיקוח של עיריית תל אביב יגבירו את האכיפה אחר הנחיות משרד הבריאות בסביבת האצטדיון והמפרים אותם צפויים להיענש על פי חוק".

אוהדי מכבי תל אביב מתגודדים מחוץ לאצטדיון בלומפילד. דני מרון, צילום מסך
הקהל לא נשמע להוראות/צילום מסך, דני מרון

והיה גם משחק, ובו נפרדה האלופה ב-1:1 עם הקבוצה של יוסי אבוקסיס. דור פרץ כבש ראשון (25), אולם ז'וזואה המצוין איזן (70), ועל הדרך קטע רצף של 610 ללא ספיגה של דניאל טננבאום וחוליית ההגנה שלו.

"שינינו שיטה ואולי השחקנים עדיין לא היו מוכנים אליה", אמר ולאדן איביץ' בסיום. "לא עשינו את הדברים שתכננו עם הכדור ובלי הכדור, נצטרך לדבר על זה ולהבין מדוע זה קרה. התוצאה מוצדקת. אולי יכולנו להבקיע עוד שער, גם להם היתה עוד הזדמנות. הם הגיעו כדי להרוג את קצב המשחק, ידענו את זה, ככה הם משחקים במשחקים הגדולים. אנחנו צריכים להמשיך, יש עוד שישה משחקים וצריך לשחק עד הסוף".

על השבוע הקשה שעבר על הקבוצה שלו אמר המאמן: "המשכנו לעבוד כרגיל. אנחנו לא יכולים לדבר על מה שאנחנו לא יודעים. המועדון הודיע משהו, ואני לא אדבר מעבר לזה". כשנשאל האם צמד השחקנים החשודים יחזרו לקבוצה אם וכאשר יתברר כי לא עברו על החוק, אמר: "נראה מה יהיה. אם הכל יהיה נקי והכל יהיה בסדר, למה לא?".

עוד בוואלה!

דיווח: "במשטרה מעריכים שהתיק קרוב לסגירה"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
לא הירבה לדבר על הפרשה. איביץ'/דני מרון

הקפטן שרן ייני הוסיף: "סגרנו אותם די טוב, הם לא הגיעו להרבה מצבים וז'וזואה נתן גול מאוד אלגנטי. אם היינו מנצחים זה היה יותר מייצג, אבל זו דעתי האישית".

על השבוע שעבר על המועדון אמר ייני: "ברגע שאתה מגיע למשחק אז אפשר להתרכז רק במשחק, זו העבודה שלנו - אנחנו מתנתקים מדברים אישיים כל הזמן ועושים את זה בצורה טובה. כמובן שבמהלך השבוע אנחנו חושבים על זה וזו סיטואציה לא קלה. כשדברים באפלה ואנחנו לא יודעים יותר מדי פרטים וכולם ניזונים משמועות, זו סיטואציה לא קלה לכל הצדדים המעורבים בפרשה. כדאי להוריד את הלהבות עד שהדברים יתבררו. כמובן שתמיד צריך לשמש דוגמא חיובית לבני נוער, הם מעריצים אותנו, ואנחנו יודעים את החשיבות של זה. אנחנו מחכים לראות מה יתפתח, אנחנו לא יוצאים בהצהרות מטורפות וכן מדגישים שחשוב לנו להיות חיוביים ולהיות מודל לחיקוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully