וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' עשוי להמשיך בכל זאת לעונה שלישית במכבי תל אביב

15.6.2020 / 14:22

אחרי שנראה היה שהצדדים בדרך לפרידה, חלה תפנית. הצהובים מבינים שנוכח הלו"ז לא יהיה נכון להחליף מאמן, בעוד הסרבי יודע שאי הבהירות בשל הקורונה, תקשה עליו למצוא קבוצה חדשה. דיווח: וילדסחוט מועמד לאלופה

באדיבות אתר מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' עשוי להישאר בכל זאת לעונה שלישית במכבי תל אביב. שישה ימים לאחר הפרסום שהצהובים והמאמן לא מימשו את האופציה שהייתה להם לעונה שלישית, נודע כי גורמים במועדון פועלים להשארת הסרבי וכי התהליך כבר יצא לדרך.

כפי שנחשף כאן, לאיביץ' היה בחוזה סעיף שמתייחס לחידוש החוזה בתום שנתיים על הקווים. אופציית מימוש החוזה לעונה שלישית הייתה תחומה בזמן ונקבעה ל-30 באפריל. גורמים המעורים בפרטים סיפרו אז כי במשך למעלה מחודש לא היה קשר בין הצדדים וכל צד כבר החל לחשב את המהלכים שלו קדימה. למכבי תל אביב הוצעו מאמנים אחרים ואילו איביץ' כבר שכר את שירותיה של סוכנות בכירה שתסייע לו למצוא את היעד הבא.

ולאדן איביץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
פניית פרסה. ולאדן איביץ'/דני מרון

בימים האחרונים, לצד ההתעסקות של מכבי תל אביב בפרשת השחקנים והקטינות, החלה להיסלל גם דרך להשארת הסרבי. גורמים במועדון הבינו שבמצב הנוכחי, כאשר הליגה תסתיים בחודש יולי וכעבור שבועיים כבר תחל מכבי תל אביב בהכנות לעונה הבאה, לא יהיה נכון להחליף מאמן - בעיקר נוכח העובדה שאיביץ' נמצא בדרכו לאליפות שנייה ברציפות ובניגוד למכבי חיפה, החזיר את הצהובים באופן חלק ומוצלחל מפגרת הקורונה.

אותם גורמים גם מנסים להסביר למאמן שזה לא הזמן הנכון עבורו לחפש קבוצה חדשה במערב אירופה מכיוון שלא ברור בכלל לאן הולכות הליגות בהולנד, צרפת ובלגיה שהן יעד הגיוני עבור הפרופיל המקצועי שלו עד כה. כמו כן הבינו בצמרת המועדון שאיביץ' זוכה לתמיכה גדולה מצד השחקנים שמרגישים שמדובר באדם ישר ואמיתי וכמובן גם באיש מקצוע טוב.

ובינתיים, בהולנד מדווחים שהצהובים מביעים עניין בשחקן מכבי חיפה יאניק וילדסחוט לקראת העונה. "בשל הקורונה, נראה שיאניק ימשיך בישראל בעונה הבאה", נכתב. "לא במכבי חיפה, אלא במכבי תל אביב שסימנה אותו כחיזוק לקראת הקיץ. מכבי תל אביב מחפשת אחר שחקן כנף חזק לקראת מוקדמות ליגת האלופות ויש סיכוי גבוה שתחתים את וידלסחוט. העניין של מכבי תל אביב לא הגיע משום מקום - הקבוצה ניסתה להחתים אותו ב-2017, כשג'ורדי קרויף עדיין עבד כמנהל מקצועי".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully