וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הכדורגלנים והקטינות: העדות של הנערה השנייה נדחתה, העו"ד: "היא נראית ילדה"

עורך דינה של הנערה: "היא עברה חוויה קשה, שיימינג והשמצות והתעללות ברשת, מרגישה שניצלו אותה". יו"ר נעמ"ת: "אני חוששת לבריאותן הנפשית של הבנות". דיווח: "במשטרה מעריכים שהתיק קרוב לסגירה"

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

שני שחקני מכבי תל אביב שנחקרו אתמול (ראשון) במשך כארבע שעות ושוחררו במסגרת פרשת הכדורגלנים והקטינות, מרגישים תחושת הקלה. למרות זאת, במשטרת ישראל מיהרו להודיע כי החקירה רחוקה מלהסתיים והיא תימשך גם היום, כאשר בפני החוקרים עומדת עוד חקירת הנערה השנייה וכן אנשים נוספים שידעו או היו יכולים לדעת על הקשר בין השחקנים לנערות.

"היא עברה חוויה קשה, שיימינג והשמצות והתעללות ברשת, מרגישה שניצלו אותה"

23:00: עו"ד ששי גז, שמייצג את הנערה שתיחקר מחר, אמר ל"חדשות הספורט": "היא עברה חוויה קשה, שיימינג והשמצות והתעללות ברשת. נראית צעירה מאוד לגילה, ממש ילדה, שמרגישה שניצלו אותה. העבירות לא נעשות בבלומפילד אלא בחדרי חדרים. אלה תיקים בעייתיים לשני הצדדים. אני מעריך שיאמינו לה. אנשים לא מבינים כמה היא ילדה טובה, קשה להאמין מה היא עוברת".

22:45: אחרי המשחק של מכבי תל אביב הערב מול הפועל באר שבע המאמן ולאדן איביץ' נשאל האם צמד השחקנים החשודים יחזרו לקבוצה אם וכאשר יתברר כי לא עברו על החוק, אמר: "נראה מה יהיה. אם הכל יהיה נקי והכל יהיה בסדר, למה לא?".

קפטן הקבוצה שרן ייני על הפרשה: "כשדברים באפלה ואנחנו לא יודעים יותר מדי פרטים וכולם ניזונים משמועות, זו סיטואציה לא קלה לכל הצדדים המעורבים בפרשה. כדאי להוריד את הלהבות עד שהדברים יתבררו. כמובן שתמיד צריך לשמש דוגמא חיובית לבני נוער, הם מעריצים אותנו, ואנחנו יודעים את החשיבות של זה. אנחנו מחכים לראות מה יתפתח, אנחנו לא יוצאים בהצהרות מטורפות".

20:00: ב"חדשות 12" דווח: המשטרה קרובה לקבל החלטה שאין בפרשה עניין פלילי. על פי הדיווח, אחד מהכדורגלנים שחשודים בקיום יחסי מין שמר תכתובת עם אחת הנערות, שבה היא לכאורה משקרת לו באשר לגיל שלה ושל חברתה. כרגע במשטרה מעריכים שהתיק קרוב לסגירה, אך הדבר עלול להשתנות אחרי שתישמע עדות הנערה השנייה.

16:07: לאחר שחיכתה זמן מה, הוחלט כי העדות של הנערה השנייה תידחה ליום שלישי.

15:04: הנערה השנייה בפרשת הכדורגלנים הגיעה לימ"ר מרכז כדי למסור עדות בפרשה. מקורב אליה אמר: "היא עוברת שיימינג מטורף ברשתות וימים קשים. את כל מה שיש לה לומר היא תמסור לחוקרי המשטרה".

14:30: יו"ר נעמת, חגית פאר, לקראת משחקה של מכבי תל אביב הערב: "הזדמנות לראשי הקבוצה ולשחקנים להעביר מסר ברור של גינוי הנאצות וההכפשות נגד הקטינות. הנהלת הקבוצה גילתה אחריות כשהחליטה על השעיית השחקנים עד לתום חקירת המשטרה בנושא, אך בה בעת יש מי שגם כעת הופכים את הקורבנות לכאורה לנאשמות. אני חוששת לבריאותן הנפשית של אותן בנות שעוברות גיהנום שאני לא מאחלת לאף אחד".
 

ביוון דיווחו על פרשת השחקנים והקטינות אך השתמשו בתמונה של מכבי נתניה. צילום מסך, צילום מסך
הדיווח והתמונה באתר היווני/צילום מסך, צילום מסך
אתר פולני שדיווח על פרשת הכדורגלנים והקטינות בהם מעורבים שני שחקני מכבי תל אביב. צילום מסך, צילום מסך
"חשודים בפדופיליה": הדיווח באתר הפולני/צילום מסך, צילום מסך

13:59: גם בפולין עוסקים בהרחבה בנושא. היום עלה באחד האתרים הגדולים במדינה כתבה על המקרה, תחת הכותרת: "שחקני מכבי תל אביב חשודים בפדופיליה".

13:32: ביוון כתבו בהרחבה על פרשת הכדורגלנים והקטינות, אך במקום תמונה של שחקני מכבי תל אביב, הם השתמשו בתמונה ישנה של מכבי נתניה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully