וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני שחקני מכבי תל אביב שוחררו מהחקירה אחרי ארבע שעות

14.6.2020 / 23:13

המשטרה החלה בהליך של חקירה באזהרה, לאחר שגבתה עדות מאחת הנערות. השחקנים הציגו לחוקרים צילומי מסך והקלטות, שתומכים בטענותיהם. השניים שוחררו ללא תנאים מגבילים ובערבות עצמית. אשתו של אייל גולסה: "אותן 'ילדות' מטרידות את הגברים שלנו, והעולם שותק"

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

שני שחקני מכבי תל אביב, שחשודים בקיום יחסי מין עם קטינות בנות פחות מ-16, נחקרו היום (ראשון) במשטרה במשך כארבע שעות. אחת משתי הנערות כבר מסרה עדות וייתכן שבימים הקרובים כדורגלנים נוספים יתבקשו להגיע למשטרה אף הם, אחרי שנכחו במסיבה בה הכדורגלנים והנערות נפגשו. אתמול הודיעה האלופה ששני השחקנים יצאו לחופשה זמנית.

פרשת הכדורגלנים והקטינות. עיבוד תמונה, עיבוד תמונה
כולם ממתינים להתפתחויות/עיבוד תמונה, עיבוד תמונה

23:00: כתבנו לירן לוי מדווח כי אחרי ארבע שעות חקירה, שני השחקנים שוחררו לביתם ללא תנאים מגבילים ובערבות עצמית. השניים מסרו לחוקרים הקלטות וצילומי מסך, שלטענתם תומכים בגרסה שלהם. נציגי השחקנים עורכי הדין עדי כרמלי וינון היימן מרוצים מתוצאות החקירה הערב ומדגישים כי אם השחקנים שוחררו ללא תנאים מגבילים, הרי שזה מלמד שהמשטרה קיבלה את גירסתם לאירועים.

22:58: דוברות המשטרה (מרכז) מסרה: "בהמשך לשאלות כתבים, אנו מאשרים כי שני החשודים שנחקרו בחשד לעבירות מין בקטינות שוחררו בתום חקירתם בערבות עצמית. החקירה נמשכת.
להזכירכם, בימ"ש השלום בראשון לציון הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט העלול לזהות את החשודים וכל פרט העלול לזהות את הקטינות".

22:20: גם אשתו של אייל גולסה מאי גולסה הגיבה בעקבות מאי ורד וכתבה: "אותן 'צעירות' שנראות כמו 'ילדות', מטרידות ללא הפסקה ובכל דרך אפשרית את הגברים שלנו, וכל העולם שותק. זה בסדר ולהן מותר לדבר איך שבא להן ולהתנהג איך שבא להן? ואתם שותקים כי לאישה מותר ולגבר אסור, נכון?! למה? כי זה גבר והם תמיד אשמים".

18:50: שני שחקני מכבי תל אביב החשודים הגיעו לחקירה בימ"ר מרכז ברמלה, כשהמשטרה החלה בהליך של חקירה באזהרה. החשד המרכזי: בעילה אסורה בהסכמה.

18:27: מאי ורד, אשתו של קשר בית"ר ירושלים עידן ורד, כתבה בפייסבוק: "היום נערה בת 15 - לא מתלבשת, לא מדברת, לא מתנהגת ולא נראית בת 15. על פי השיחות שרצות ברשת - הן לגמרי היו מודעות למעשיהן ואף התגאו בדבר. אז נכון שיקומו כל יפות הנפש שבשבילן גברים הם קודם כל האשמים ולא משנה מה באמת קרה. אבל גם גברים הם בני אדם שמאחוריהם גם יש משפחות".

18:20: חקירת פרשת הכדורגלנים והקטינות החלה במשטרה, כאשר נגבתה עדות מאחת הנערות המעורבות. מדוברות המשטרה (מרכז) נמסר: "אנו מאשרים כי החל הליך גביית העדויות בתיק החקירה שעניינו חשד לעבירות מין בקטינות".

הפוסט של אשתו של עידן ורד, מאי ורד, בנוגע לפרשת שחקני מכבי תל אביב. מתוך פייסבוק, צילום מסך
הפוסט של מאי ורד/צילום מסך, מתוך פייסבוק

18:00: הבלם שחר פיבן הוסיף: "אין ספק שעבר עלינו שבוע לא שגרתי, אבל אנחנו בתור ספורטאים צריכים לשים בצד את הדברים האישיים ולהתרכז בצד המקצועי. יש לנו את המטרות שלנו ואנחנו רוצים להתרכז בהן".

17:48: ולאדן איביץ', מאמנה של מכבי תל אביב, התייחס לראשונה לשבוע שעבר על המועדון ואמר במסיבת העיתונאים: "זה לא היה שבוע שקט, לעתים יש בעיות. אנחנו מועדון מקצועני ורוצים לחשוב על כדורגל ועל העבודה שלנו. יש דברים שלא בשליטתנו".

13:48: למרות שתיק החקירה נפתח רשמית בימ"ר מרכז, ועל אף שהנערות קיבלו במהלך סוף השבוע הודעות כי הן יוזמנו לתשאול, שחקני מכבי תל אביב עדיין לא הוזמנו לחקירה. השחקנים מאוד רוצים להגיע למסור עדות מול החוקרים כדי לזרז את העניינים ויתרה מזאת, פרקליטי השניים אף ביקשו זאת מהמשטרה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully