וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין של שחקני מכבי תל אביב: "הסקנדל מדיר שינה מעיניו של איביץ'"

הפרשה של שחקני מכבי תל אביב הגיעה גם לתקשורת הזרה: בסרביה טוענים ש"איביץ' בבעיה", ברוסיה מדווחים על "שערוריה בכדורגל הישראלי". עו"ד ששי גז טוען ש"ייתכן שהחשודים אפילו לא ייחקרו", וגם: בת ה-16 ששמה נקשר בטעות לפרשה מדברת על השיימינג

סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: ניב אהרונסון

צו איסור פרסום הוטל אמש (חמישי) על פרטי תיק החקירה נגד שני שחקני מכבי תל אביב, החשודים שקיימו יחסי מין אסורים עם קטינות מתחת לגיל 16 - אולם הסערה בכדורגל הישראלי בעקבות הפרסומים נמשכת. לפי שעה ידוע שהקטינות לא הגישו תלונה במשטרה, אולם אחת מהן כבר דחתה אמש את הטענות של השחקנים לפיהן הן שיקרו בנוגע לגילן האמיתי. השחקנים ממשיכים להתעקש כי יש בידיהם הוכחות חד משמעיות שהנערות הבהירו להן שהן מעל גיל 18. במהלך היום, נלווה את הפרשה עם עדכונים שוטפים.

קבוצת מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
הפרשה הגיעה גם לתקשורת הזרה/ברני ארדוב

06:40: הפרשייה הגיעה גם לתקשורת הזרה. בסרביה דיווחו אמש בהרחבה על "הסקנדל", וטענו ש"הוא מדיר שינה מעיניו של ולאדן איביץ'".

"איביץ' בצרות צרורות, בעקבות חשדות חמורים נגד שניים משחקניו רגע לפני הדרבי התל אביבי", ציינו באתר הסרבי "טלגרף". באתר B92 הסרבי ציינו: "ולאדן איביץ' נאלץ להתמודד עם מקרה לא צפוי, בעיצומו של מאבק האליפות". גם בתקשורת הרוסית דיווחו על המקרה, ובאתר "ספורט" נכתב ש"שערוריה גדולה מסעירה את הכדורגל הישראלי".

6:33: נויה לוי בת ה-16 מפתח תקוה, ששמה נקשר בטעות לפרשה, סיפרה אמש לחדשות 12 על הטלטלה שעברה משעות הבוקר בעקבות שגיאה בזיהוי. "ספגתי הודעות מזעזעות, לא הבנתי מאיפה זה הגיע", סיפרה בפנים גלויות, "עבר עליי שיימינג מטורף ברשת. לא הבנתי על מה הם מדברים בכלל. הם לא מכירים אותי, לא יודעים מי אני ולא יודעים בכלל אם זה נכון. כל זה - על סמך שמועות. זה לא נעים שמיליוני אנשים חושבים שאת הילדה הזו. זה נוראי. תבדקו את הפרטים לפני שאתם מאשימים מישהו. זה יכול להרוס חיים של בן אדם, זה קל מאוד להיות מאחורי מקלדת".

6:30: עו"ד ששי גז, המוכר היטב בתחום הפלילי ובתחום עבירת המין, סיפק אמש את חוות דעתו המשפטית בנוגע למקרה בריאיון ל"רדיו ללא הפסקה". לטענתו של גז, "אם יתברר שהנערות זייפו תעודות זהות, החשודים אפילו לא ייחקרו והכל ייגמר בלא כלום".

"אם הן אכן החזיקו תעודות זהות מזויפות, לא הייתי ממליץ להן להגיש תלונה במשטרה. ראיתי כבר הכל בקריירה - המצב עוד יכול להתהפך נגדן והן ייחקרו כחשודות", אמר. "אם השחקנים חשבו שהן מעל גיל 18 אז הם לא ביצעו שום עבירה, אך בכל זאת יש כאן מלכודת, כי אם השחקנים שאלו את הבנות בנות כמה הן זה אומר שיש להן חשד לגבי הגיל. מצד שני, אם היא מראה לך תעודת זהות אז הסיפור נגמר. לשחקנים עצמם לא הייתה סיבה לחשוד אחרי שלכאורה ראו תעודת זהות. גם אם הן היו מגיעות איתה לכניסה למועדון אף אחד לא היה חושד בהן".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully