וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מיכה ואצילי מחוץ לסגל, גלזר צפוי לחזור

15.6.2020 / 12:11

האלופה תארח את הפועל באר שבע בסגל חסר (20:45, ספורט 4), כשגם חוזז ייעדר. איביץ' שוקל שינוי מערך ומעבר לשלושה בלמים, שחר פיבן עשוי לקבל הזדמנות לצד ז'איר אמאדור ואיתן טיבי

בווידאו: שחקני מכבי תל אביב נחקרים בפרשת הכדורגלנים והקטינות/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ניר חן

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' שוקל להעלות הערב (20:45, ספורט 4) מערך זהה לזה של הפועל באר שבע הכולל שלושה בלמים. כבר זמן רב שהסרבי לא עלה עם שלושה בלמים, אבל המערך של מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס, עשוי להוביל להחלטה של מאמן מכבי תל אביב לעלות במערך זהה. במצב כזה תהיה לשחר פיבן הזדמנות לפתוח לצד ז'איר אמאדור וככל הנראה איתן טיבי, שאם יפתח במקום שרן ייני יהיה זה לראשונה מאז שאביו נפטר.

מכבי תל אביב תגיע עם סגל חסר, ללא מתן חוזז, עומר אצילי, דור מיכה וכמובן אורוש ניקוליץ' וצ'יקו אופואדו, שכלל לא נמצאים בסגל מאז חזרת הליגה לפעילות. דן גלזר שהיה פצוע נגד בית"ר ירושלים, צפוי לחזור להרכב. אילון אלמוג וניק בלקמן עשויים לפתוח בחלק הקדמי.

שחר פיבן, מכבי תל אביב. דני מרון
עשוי לפתוח. פיבן/דני מרון

מעבר לפן המקצועי, עסוקים בקבוצה בהתארגנות לקראת המשחק הערב נוכח הכוונה של אוהדי מכבי תל אביב להגיע שוב לבלומפילד ולשהות מחוץ לאצטדיון. כפי שפורסם כאן, מנהלת הליגות שקיבלה דיווח כי אוהדי מכבי תל אביב יגיעו למשחק, ביקשה מהנהלת הקבוצה להוציא גילוי דעת ברור וחד כדי שהאוהדים לא יגיעו כלל למשחק. מי שבכל זאת יגיע, ימצא את עצמו הפעם מול החלטת המשטרה לפזר בכוח התקהלות גדולה של אוהדים ולאכוף את ההנחיה בפיזור דו"חות על ידי כוחות המשטרה ואם צריך אז גם בתצורה של מעצרים.

מכבי תל אביב פרסמה היום הודעה נוספת לאוהדיה: "אנו מזכירים לקהל אוהדינו כי ביטחון בריאותכם עומד בראש סדר העדיפויות של כולנו. כל התקהלות של אוהדים מחוץ לאצטדיון בניגוד להוראות משרד הבריאות מסכנת את בריאותכם וכן תפגע במועדון ובמאמצים הנעשים כדי להחזיר את האוהדים למגרשים. אנו קוראים לכל האוהדים להימנע מהגעה לסביבת האצטדיון לפני, במהלך ואחרי המשחק. משטרת ישראל ואגף הפיקוח של עיריית תל אביב יגבירו את האכיפה אחר הנחיות משרד הבריאות בסביבת האצטדיון והמפרים אותם צפויים להיענש על פי חוק. כמו כן, אנו קוראים לכל האוהדים לשמור על הנחיות משרד הבריאות כדי שכולנו נוכל להיפגש ביציעים וליהנות יחד מהמשחק אותו כולנו אוהבים".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully