וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "כשז'וזואה מרוכז בכדורגל - הוא אחד הגדולים שהיו פה"

15.6.2020 / 22:34

מאמן הפועל באר שבע החמיא לכוכב שלו שכבש במהלך ה-1:1 של קבוצתו מול מכבי תל אביב, וגם לשאר שחקניו ששרדו מותחן בגביע בשבוע שעבר: "החבר'ה באו כמו גברים"

צילום ועריכת וידאו: דוברות הפועל חיפה

בווידאו: חיים סילבס בתום ניצחונה של הפועל חיפה על הפועל תל אביב

הפועל באר שבע רשמה הערב (שני) תוצאת תיקו רביעית מתוך ארבעת משחקי הפלייאוף העליון ששיחקה, לאחר שסיימה ב-1:1 מול מכבי תל אביב בבלומפילד. השחקנים של יוסי אבוקסיס חזרו פעם שנייה העונה מפיגור מול הצהובים וקיבלו מחצית שנייה נהדרת מכוכבם הפורטוגלי ז'וזואה שכבש שער נהדר (70) שמחק שער יתרון של דור פרץ מהדקה ה-25.

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "לפני המשחק דיברנו בחדר ההלבשה שאנחנו יכולים לבוא זחוחים אחרי חצי גמר הגביע, או לבוא בהתלהבות. לא קל להכין קבוצה למשחק כזה אחרי שבשבוע שעבר שיחקנו 120 דקות אבל החבר'ה באו כמו גברים, וגם יכולנו להכריע את המשחק. אנחנו קודם כל חושבים על עצמינו. אנחנו רוצים לנצח בפלייאוף, עד עכשיו עשינו רק תיקו. אנחנו באים בשבת בשביל לנצח - זה המשחק הכי חשוב בפלייאוף העליון". על ז'וזואה: "כשהוא מרוכז בכדורגל ולא בשופטים, הוא אחד הגדולים שהיו פה. אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו, המנהיגות שלו היא נכס עבורינו".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"רוצה לסיים את העונה בבאר שבע בצורה טובה". יוסי אבוקסיס/דני מרון

על התכניות לעונה הבאה אמר המאמן: "אני רוצה לסיים את העונה בבאר שבע בצורה טובה. אני לא מתכוון לדבר על הנבחרת, אלא על המשחק היום - היה משחק טוב מאוד. לגבי השופטים, הסברתי לשופט הרביעי שאת כל הצעקות הקטנות שומעים עכשיו כי אין קהל, אבל אם לא נצעק ככה, עדיף שכבר נשב על הספסל ולא נקום. השופט היה בסדר גמור היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully