וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי תל אביב: אלמוג ובלקמן יתחרו על מקום בהרכב, אלטמן בחוד היריבה

השניים יאבקו על המשבצת הפנויה בכנף, גם טיבי מועמד לחזור ל-11 (שבת, 21:00, ספורט 5). קלינגר תרגל את דמארי אך הוא לא צפוי לפתוח

צילום: דני מרון ואסף חיימוביץ עריכת וידאו: איתי עמרם

בווידאו: אוהדי מכבי תל אביב מתגודדים מחוץ לאצטדיון בלומפילד

הפועל תל אביב

יואב ג'רפי הפצוע בכתפו ומייקל אולהה המוצהב ייעדרו. בעקבות היעדרות אולהה צפוי עומרי אלטמן לפתוח בחוד. עומר דמארי תורגל אך לא צפוי לפתוח. דורון ליידנר יחזור לעמדת המגן השמאלי ואילו רז שלמה יחזור לעמדת הבלם, לצידו של אוראל דגני.

המאמן ניר קלינגר אמר לקראת המשחק: "עשינו הכל השבוע כדי לאושש את השחקנים, בעיקר גופנית, אחרי העומס הבלתי רגיל שעבר עלינו בשבועיים האחרונים. ההפסד בחיפה והטעויות שעשינו היו משהו שלא מאפיין אותנו מתחילת הפלייאוף ולכן נרצה לתקן את הרושם ומהר".

"ברור לנו שמכבי תל אביב היא קבוצה חזקה וממושמעת וזה ניכר לאורך כל העונה, אבל זה דרבי, זה המשחק הכי חשוב לאוהדים שלנו ולכל המועדון. נצטרך להתעלות ולהציג משחק חסר פשרות כדי לנצח. תירגלנו קומבינציות הגנה והתקפה ומספר הרכבים במהלך השבוע כדי למצוא את ההרכב הכי נכון אל מול היכולות של מכבי. הצוות המקצועי מאוד מאמין בשחקנים ונמצא את מי שהכי מוכן גופנית ומנטלית בנקודת הזמן הזאת למשימה הכל כך חשובה".

אריק ינקו אמר: "אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק, יש לנו עוד משימות העונה ונעשה הכל בשביל לחזור ולהציג יכולת טובה, מה שלא כל כך הלך בשני המשחקים האחרונים. הדרבי הוא משחק מיוחד עבור שני המועדונים, יש בו הרבה יוקרה וכבוד, קרב ספורטיבי אמיתי שכל שחקן רוצה להיות חלק ממנו. נבוא צנועים ונחושים ואני מאמין שנשיג את המטרה שלנו".

לקראת המשחק, פרסמה משטרת ישראל הודעת הבהרה מחשש להתקהלות אסורה בסמוך לאצטדיון בלומפילד. במשטרה הודיעו שלא תתאפשר כל הפרה של ההנחיות וציינו ש"במסגרת המאבק לבלימת התפשטות נגיף הקורונה, כוחות משטרה שיהיו פרוסים לאורך מעטפת האצטדיון ובצירים המובילים אליו יבצעו אכיפה אינטנסיבית".

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
יחזרו לעניינים בדרבי? ניר קלינגר/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב

למרות שהיא במרחק נגיעה מאליפות שנייה ברציפות, ואפילו שמכבי חיפה לא מצליחה להתקרב אליה בגלל תוצאות לא טובות שלה, למכבי תל אביב חשוב מאוד לנצח מחר את הדרבי התל אביבי. אחרי שני משחקים בינוניים בסטנדרטים של הקבוצה מול בית"ר ירושלים והפועל באר שבע אשר הסתיימו רק בתוצאות תיקו, רוצה המאמן ולאדן איביץ' לנצח מחר ולהשאיר טעם טוב מהעונה הזאת.

איביץ' צפוי לחזור ולשחק עם שני בלמים בקו האחורי, כאשר איתן טיבי מועמד לחזור להרכב. מהמשחק ייעדרו עומר אצילי המוצהב ומתן חוזז שעדיין סוחב פציעה, גם רוסלן ברסקי ודור מיכה לא יהיו בסגל. אילון אלמוג וניק בלקמן נאבקים על עמדת הכנף השמאלית.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר להרכב? איתן טיבי/דני מרון

טריוויה

* מאזן הדרבים בליגה: 53 ניצחונות למכבי תל אביב, 46 להפועל תל אביב ועוד 56 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב הייתה היחידה שלא הפסידה למכבי תל אביב בעונה הקודמת (0:0 ו-1:1), אבל הובסה העונה פעמיים 3:0 ולא ניצחה דרבי ב-14 המפגשים האחרונים בכל המסגרות - מאז ה-1:3 בליגה באפריל 2014.

* שניים מהכובשים באותו משחק עדיין משחקים בהפועל תל אביב, עומר דמארי ואוראל דגני, כאשר הבלם לא מצא מאז את הרשת בליגת העל.

* בעידן ניר קלינגר, שער שווה ניצחון להפועל תל אביב. בכל 12 המשחקים בהם הקבוצה כבשה לפחות שער אחד, היא גם ניצחה. הפעם האחרונה שכבשה ולא ניצחה הייתה במשחק האחרון עם ניסו אביטן, במחזור התשיעי, אז הובילה על מכבי חיפה והפסידה 2:1 בתוספת הזמן.

* ולאדן איביץ', שהפסיד רק פעם אחת ב-66 משחקים כמאמן בליגת העל, ניצח את קלינגר בארבעת המפגשים הקודמים ביניהם.

* שיא משחקי החוץ ללא הפסד של מכבי תל אביב עומד על 35 ונמשך כבר יותר משנתיים, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאל בר נתן
אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully